Franchise partner

dátum 2017-11-06 idő 10:15

Franchise partnereit keresi az Anjuna Ice Pops

Az Anjuna Ice Pops Magyarországon egyedülálló koncepció, melyet 2015 végén Szabó Milán és Szalay József indított útjára azzal a céllal, hogy forradalmasítsák a jégkrémipart.
Első üzletüket Budán, a Lövőház utcában nyitották meg 2016 májusában, a második egy hónappal később került átadásra Pesten, a Sas utcában.
 
A jégkrémek magas minőségének, valamint a hálózat rendkívüli online média jelenlétének köszönhetően az Anjuna brand rövid idő alatt óriási népszerűségre tett szert, melyhez a látványos termékkihelyezés és a különleges arculat is nagyban hozzájárult. Utóbbi ékes bizonyítéka, hogy az üzletek tervezői idén aranyérmet vehettek át a Gastro Design Award-on.
Az Anjuna Ice Pops koncepció alapja olyan prémium kategóriás jégkrémek készítése és értékesítése, melyek nem csak finomak, hanem egészségesek is. Ehhez a hitvalláshoz igazodva az Anjuna minden terméke kizárólag természetes, növényi összetevőkből készül.

Koncentrátum helyett valódi gyümölcsöt használnak, a tartósítószereket, ízfokozókat és az állati eredetű összetevőket pedig messziről kerülik.
A sikeres indulást követően a második szezonban egészséges grab’n’go kínálattal bővítették a termékpalettát (chia- és tápióka pudingok, cukormentes üveges desszertek, friss juiceok) és megismertették Budapesttel a brazíliai Acai bogyóból készült turmixot, melyért a magyar vendégek mellett rengeteg hazánkban élő külföldi is rajong.
Nyáron kiemelt médiafigyelem követte tevékenységüket, hiszen az Anjunát választották a FINA Budapesti Vizes Világbajnokság hivatalos jégkrém beszállítójának, és olyan márkákkal dolgoztak együtt, mint a DiVino borbár, illetve a magyar Juniborászok. 
 
Az elmúlt két év tapasztalatait összegezve a tulajdonosok franchise hálózat fejlesztésébe kezdtek, hogy országszerte minél több Anjuna Ice Pops üzlet nyíljon, ezáltal még több emberrel ismertessék meg az egészséges jégkrémeket és az örök nyár életérzését.
 
Az ígéretes koncepcióval bejutottak a Nemzetközi Franchise Szövetség által szervezett IFA - NextGen in Franchising – Global competition döntőjébe, ahol 2018 februárban egyedüli magyarként képviselik majd hazánkat.
Franchise üzletek nyitásához olyan személyiségű partnereket keresnek, akik 100%-ban hisznek a brand által képviselt értékekben és az egymást segítő, vendégcentrikus filozófiában. 
 
A csatlakozó partnerek az egyedi termékpaletta mellett kidolgozott know how-t és képzéseket kapnak, és bár vállalkozóként függetlenek, mégis egy összetartó csapat tagjává válnak.

Az alapítók folyamatos innovációra való törekvése biztosítja, hogy az Anjuna Ice Pops mindig egy lépéssel a jelenlegi trendek előtt jár majd - mind termékfejlesztésben mind a marketing és kommunikációs stratégiákat figyelembe véve -, így a csatlakozó partnernek kizárólag a saját egysége tökéletes üzemeltetésére kell fókuszálnia.
 
A tulajdonosok célkitűzése, hogy rövid időn belül országos lefedettségű hálózatot alakítsanak ki, mely nem csak a kíváló minőségű termékeiről, de a kivételesen pozitív hangulatáról és vendégcentrikus filozófiájáról is ismert. 
 
Amennyiben az Anjuna Ice Pops koncepció felkeltette érdeklődését, és Ön is szeretne franchise átvevővé válni, további információkért írjon az office@anjunapops.com e-mail címre!

 



vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
Még mindig nagy üzlet a fogyókúra: tovább terjeszkedik a Naturhouse
dátum 2018-06-01 idő 09:38

2018-ban további terjeszkedéssel számol a táplálkozási tanácsadással foglalkozó Naturhouse.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Partnereit keresi a SMART Ingatlan franchise hálózat
dátum 2017-06-07 idő 15:30

A SMART Ingatlan hálózat 2014-es indulása óta folyamatosan fejlődik, jelenleg 36 iroda csatlakozott – és ez a szám folyamatosan nő.

A Card Group franchise partnerei alacsony befektetéssel, és minimális kockázattal kezdhetik meg tevékenységüket
dátum 2016-10-26 idő 13:23

Üdvözlökártyákat és ajándéktárgyakat forgalmazó franchise hálózat keresi partnereit hazánkban.

Olasz étterem-fagylaltozó koncepció keresi franchise partnereit hazánkban
dátum 2016-10-06 idő 16:04

A CiGusta hálózat 2011-ben nyitotta meg, első üzletét, a közkedvelt olasz konyhával próbál betörni a piacra. Azóta, a világ minden táján, csaknem 60 egységből álló hálózattal büszkélkedhet Mr. Dario Rabboni az étteremlánc alapítója, akinek jó érzéke és nagy tapasztalata van az élelmiszeripar rögös útján való eligazodásban.

Mexikói étteremlánc keres magyarországi franchise partnereket
dátum 2016-04-07 idő 07:40

Magyarországon keres franchise partnert a mexikói El Fogoncito étterem hálózat.

A 7 Camicie Budapesten és vidéki városokban keresi franchise partnereit
dátum 2016-01-25 idő 10:40

A 7 Camicie magyar mester partnere franchise partnerek bevonásával kívánja bővíteni hálózatát.