Hírek, aktualitások

dátum 2017-02-14 idő 11:56

Pr-ügynökséget választott a Diego

A három országban közel 150 franchise partnerrel működő hálózat teljes körű, integrált pr-kommunikációjának tervezésére és megvalósítására kötött együttműködési szerződést februárban a ComMediával. Az ügynökség legfontosabb feladata a márka még szélesebb körben történő megismertetése és sajtójelenlétének erősítése.

A Diego Kft. 1992-ben alakult, 1995-től építi és bővíti nemzetközi franchise hálózatát. Ma a 95 magyarországi mellett több mint ötven áruház működik Szlovákiában és Romániában, így a vásárlók mindenütt azonos árszinten és szolgáltatási színvonalon találják meg a Diego termékskálát. A dinamikusan fejlődő kereskedelmi hálózat meghatározó szerepet tölt be a Kárpát-medencében a laminált padló, a darab- és padlószőnyeg, a függöny, a tapéta és ezek kiegészítő termékeinek piacán. A Diego hazánkban és külföldön is számos szakmai elismerésben részesült, legutóbb (idén) ismét elnyerte - a személyes ügyfélkezelés magas színvonaláért - a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban díjat.



A sikeres és közismert márka kínálata 2017-ben új termékekkel és design elemekkel egészül ki; külföldön intenzív expanzióba kezd, hazai partnerhálózatát pedig tovább bővíti - mindezekben fontos szerepet szán a marketing és a pr-kommunikációs eszközöknek.

A B&D ComMedia 17 éve van jelen a pr-szakmában. Referenciáinak többsége - nemzetközi és hazai tulajdonú megbízói révén - az FMCG szektor meghatározó szereplői, de az ügynökség más (pl. informatikai, pénzügyi, mezőgazdasági, építő- és gyógyszeripari) területeken is végzett már sikeres kommunikációs tevékenységet. Több olyan cég kommunikációs stratégiájáért felel, amelyek itthon és külföldön a magyar értékeket képviselik és erősítik (mint pl. a KÜRT Zrt., a Sága Foods Zrt., a Terrán Tetőcserép Gyártó Kft., a Tutti Élelmiszeripari Kft.). 

Forrás: marketinginfo.hu



vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Május végén Moszkva válik a franchise-világ fővárosává
dátum 2018-04-18 idő 11:26

2018. május végén három jelentős nemzetközi esemény is megrendezésre kerül az orosz fővárosban. a THE MOSCOW FRANCHISE EXPO 2018, a THE WORLD FRANCHISE FORUM az Orosz Franchise Szövetség szervezése, és itt tartják meg a Franchise Világtanács (WFC) soron következő ülését is.

A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.

Május 10-én kerül megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség tisztújító közgyűlése
dátum 2018-04-13 idő 12:45

A közgyűlésen Matthias H. Lehner, a Német Franchise Szövetség alelnöke, a Bodystreet alapító-tulajdonosa osztja meg a hálózatfejlesztéssel kapcsolatos nemzetközi tapasztalatait.

Frozen Yoghurt hálózat kínálja értékesítésre az elmúlt 4 év alatt felépített franchise hálózatát
dátum 2018-04-13 idő 10:50

A koncepció öt egysége négy jelentős budapesti bevásárlóközpontban, valamint a budaörsi Korzó Auchan Kereskedelmi Központban is jelen van üzleteivel.

Folytatja az expanziót a SPAR
dátum 2018-04-12 idő 17:11

Idén tavasszal Kecskeméten és Budapesten nyitott egy-egy új áruházat a SPAR Magyarország. A vállalat további öt szupermarketjét pedig kívül-belül megújította, hogy még inkább kiszolgálja a megváltozott fogyasztói igényeket. A modernizációs programjára 2018-ban eddig több mint 2,1 milliárd forintot fordított a SPAR.