Hírek, aktualitások

dátum 2015-04-17 idő 11:14

„Átlátható” lett a KFC

Min múlik egy étterem sikere? Főként a kitűnő recepteken, a séf tudásán és a hozzávalók frissességén, magas minőségén - olvasható az elemiszer.hu oldalán. A KFC egy újszerű megoldással bizonyítja legújabb éttermében, hogy náluk mindegyik megvan. Friss, magyar csirkehúst használnak, amit helyben, közvetlenül a sütés előtt kézzel paníroznak az étteremlánc-alapító Sanders ezredes receptje alapján. Erről mostantól ráadásul saját szemükkel győződhetnek meg a vendégek, hiszen a szakácsokat csupán egy üvegfal választja el a vendégektől. A KFC legújabb, Deák Ferenc téri étterme emellett számos olyan újítással él, amely a folyamatosan változó vásárlói igényekre reagál.

Az emberek többségének más az életvitele, és másképp is gondolkodik, mint akár csak egy évtizede. Amikor éttermet választunk, már nem csak az ételek íze vagy az árszínvonal számít: a tudatos táplálkozás mint globális trend, őszinteséget és átláthatóságot követel minden piaci szereplőtől. Emellett egyre fontosabbak a helyi beszerzésű alapanyagok és a hagyományos ételkészítési technikák, a legfontosabb elvárás pedig, hogy az étel mindig friss és ízletes legyen.

Megszokott minőség, új arculat

„A KFC-ben hagyományos módon készítjük el a csirkét, mert hisszük, hogy a friss étel a legfinomabb. Ezért friss, magyar csirkehúst használunk, amit kézzel paníroznak szakácsaink, közvetlenül sütés előtt. Erről mostantól bárki meggyőződhet az új, Deák Ferenc téri éttermünkben” – mondta Fukcius Tamás, a KFC magyarországi marketingvezetője. „Ezt a KFC éttermet a legújabb fogyasztói trendeket szem előtt tartva alakítottuk ki. Az vendégeink látni szeretnék, miből és hogyan készül az étel, a látványkonyhával pedig ennek az elvárásnak teszünk eleget. Az új, digitális menütábla segítségével még inkább a vendégeink igényeire szabjuk kínálatunkat: más-más termékünket emelhetjük ki például késő este, hétköznap délben vagy hétvégén” – tette hozzá.

Az új koncepció fontos része, hogy átalakul a rendelés menete is: az elkészült ételeket közvetlenül a konyháról kapja meg a vendég, így a pénztáros minden figyelmét a vendégeknek szentelheti, emberközelibb, személyesebb kapcsolatot alakíthat ki velük, miközben a várakozási idő is lerövidül. Az 566 négyzetméteren elhelyezkedő, 192 férőhelyes étterem homlokzata jól illeszkedik az utcaképbe, míg belső kialakítása modern, egyszerre funkcionális és otthonos. Az építés során természetes színeket és anyagokat használtak. A tágas terek, a nagy ablakok és a harmonikus megvilágítás mind arra hivatottak, hogy kellemesebbé és emlékezetessé tegyék a KFC-ben töltött időt.

Friss csirkehús és hazai beszállítók: a KFC ezen pillérek mentén építette fel márkáját. A legmagasabb minőség érdekében minden magyarországi KFC-be hetente legalább kétszer érkezik friss csirkehús a nemzetközileg elismert élelmiszerbiztonsági rendszerekkel rendelkező HUNGERIT Zrt.-től, amely a Nemzeti Minőség Klub tagja. Az új étterem nemcsak a hazai termelőkkel működik együtt: 50 magyar munkavállaló számára teremt munkahelyet.

forrás: Élelmiszer Online



vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
Franchise Börze - Ahol tuti recepteket találhat egy sikeres vállalkozáshoz!
dátum 2018-01-10 idő 13:30

2018. február 1-én újra franchise kiállítást szervez a Magyar Franchise Szövetség.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Turán nyitotta meg legújabb egységét a Stilianos Babauszoda.
dátum 2018-01-18 idő 17:17

2018. Január 15-én a Stilianos Babauszoda Franchise 7. egységeként kezdte működését a Stilianos Babauszoda Tura.

A Franchise Börzén kedvezménnyel lesz megvásárolható a Franchise Vállalkozás című könyv
dátum 2018-01-18 idő 16:35

A franchise iránt érdeklődők számára alapvető ismereteket tartalmazó olvasmány 25% kedvezménnyel lesz kapható a kiállítás helyszínén.

Hatalmas az érdeklődés a 10 év után újra megrendezendő Franchise Börze iránt
dátum 2018-01-17 idő 14:28

A Magyar Franchise Szövetség hiánypótló bemutatkozási lehetőséget nyújtó rendezvénye olyan sikeres, hogy már szinte az összes kiállítói stand foglalt.

Piacvezető robotgép forgalmazásához keres partnereket a Thermomix
dátum 2018-01-17 idő 12:39

A legintelligensebb robotgép immáron Magyarországon is elérhető.

Ezen túl magánszemélyek is hirdethetnek a Duna House honlapján
dátum 2018-01-16 idő 12:20

Március végéig bruttó 1990 forintért árulhat a nagyközönség házat, lakást, ingatlant, 30 napon át a Duna House honlapján.