Hírek, aktualitások

dátum 2014-01-31 idő 10:32

A 2013. Év Marketing Díjában a BENU Gyógyszertár franchise hálózat részesült

Január 23-án sor került a Magyar Franchise Szövetség Díjkiosztó Gálaestjére. A BENU részéről, a rangos elismeréssel járó díjat Wolfgang Wallisch, a PharmaNova Zrt. igazgatóságának elnöke vette át.
 
A BENU Gyógyszertárak hazánk legnagyobb gyógyszertár-hálózata. A nemzetközi márka Magyarországon több mint 140 gyógyszertárral és közel 30 fiókpatikájával van jelen. 
A BENU Koncepció alapján felújított gyógyszertárak első pillantásra meglepőek, alkalmazzák a kiskereskedelem más ágazataiban már bevett termék-prezentációs módszereket: a kategória-menedzsmentet, a vásárlóbarát, egyben értékesítést ösztönző termékkihelyezést.
 
 
A hazai jogszabályok értelmében gyógyszertári kedvezmények, kampányok nagyon szűk körben hirdethetők meg. A gyógyszertárakkal kapcsolatos minden figyelemfelkeltő felhívás tilos, csak minősítés nélküli tényközlés lehetséges. Ezen környezeti tényezők ellenére a BENU innovatív marketing aktivitásaival jelentős sikereket ért el.   
 
A marketing területén meghatározó lépés volt a BENU számára a saját márkás termékek bevezetése. A BENU védjeggyel ellátott multivitaminok, táplálék-kiegészítők, sebtapaszok és diagnosztikai eszközök fontos elemei a márkaépítésnek. Azon túl, hogy gyógyszertári officina számos pontján feltűnnek, a vásárló hazaviszi, naponta kézbe veszi őket. A saját márkás termékek kiváló minőségükkel építik a BENU iránti bizalmat, és jó ár-érték arányukkal növelik a vásárlói elégedettséget, a rendszeres használattal erősítik a brandhez való kötődést, miközben a gyógyszertáraknak is átlagon felüli árrést biztosítanak.
 
 
A BENU felismerte az online világban rejlő lehetőségeket. Megújult weboldala egyre több látogatót vonz, Facebook-oldalát több mint 52 ezer rajongó figyeli rendszeresen. A célcsoport hagyományos eszközöket kedvelő tagjai a havonta megjelenő BENU kiadványból tájékozódhatnak, ami az ország majd minden harmadik háztartásába eljut. 
 
A BENU külső kommunikációs eszközei széles körben hívják fel a figyelmet az egészség megőrzésének fontosságára. A BENU-nál ugyanis a megszokott, bevált, eredményes akcióik mellett nagy hangsúlyt fektetnek az edukációra, egészségtudatos tartalmak közvetítésére. Így teszik még hitelesebbé a BENU gyógyszerészek szakértelemmel, hozzáértéssel, odafigyeléssel végzett munkáját.
 
Forrás: franchise.hu
Fotó: Kallus György
ViFe
Virtuális kiállító: BENU Magyarország Zrt.


vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
Franchise Börze - Ahol tuti recepteket találhat egy sikeres vállalkozáshoz!
dátum 2018-01-10 idő 13:30

2018. február 1-én újra franchise kiállítást szervez a Magyar Franchise Szövetség.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Ezen túl magánszemélyek is hirdethetnek a Duna House honlapján
dátum 2018-01-16 idő 12:20

Március végéig bruttó 1990 forintért árulhat a nagyközönség házat, lakást, ingatlant, 30 napon át a Duna House honlapján.

Plakátaukciót rendez a BÁV január 24-én
dátum 2018-01-15 idő 11:53

Az aukción reklám- és kiállítás plakátok is képviseltetik magukat, a történelmi ereklyék gyűjtői pedig az ötvenes és hatvanas években készült propagandaplakátok közül válogathatnak.

Franchise partnereit keresi a BITE bakery café
dátum 2018-01-11 idő 10:58

Franchise partnereket keres a pereceket, szendvicseket, mascarponés tekercseket és különleges ízesítésű kávékat kínáló BITE bakery café.

Franchise Börze - Ahol tuti recepteket találhat egy sikeres vállalkozáshoz!
dátum 2018-01-10 idő 13:30

2018. február 1-én újra franchise kiállítást szervez a Magyar Franchise Szövetség.

Vidéki városokban keres franchise partnereket a High Care
dátum 2018-01-10 idő 09:39

A High-Care Cosmetics mintegy 20 egységével az egyik vezető kozmetikai franchise hálózat hazánkban.