Hírek, aktualitások

dátum 2014-07-11 idő 10:14

A Borháló nem csak egy borkereskedés a sok közül

„Sört, bort és egyéb alkohol jellegű terméket sok helyen vásárolhat ahhoz, hogy illuminált állapotba kerüljön. Jó borokat is szerencsére egyre több helyen találhat szerte az országban. Természetesen előfordulnak az élelmiszerboltok polcain is. De ki garantálja az élményt?” – teszi fel a kérdést a Borháló Blog.
 
Hogy jól válassz, szerencsés, ha valaki ajánl, vagy ha te magad tudod az adott bort kóstolni. Erre még a legtöbb étteremben sincs lehetőség. Végül amennyiben garantált élményt szeretnél, ráadásul korrekt áron, tapasztalt biztonsági játékosként és élménykeresőként elutazol egy borászhoz, aki végigkóstoltatja borait, majd jól beraktározol a kedvenceidből.
 
 
Ha viszont kisebb-nagyobb utazás nélkül szeretnéd változatosan a mindennapok garantáltan jó borait fogyasztani, ma már elmehetsz a hozzád legközelebbi Borháló üzletbe, ahol beszélgethetsz, kóstolhatsz és ajánlanak is számodra személyre szabottan. Mi magunk járjuk folyamatosan az országot, felkeresve borászokat, szüntelenül kóstolunk és kóstolunk, hogy csak a legjobbakat kínáljuk azon az áron, amire igényed lehet.
 
 
Az árakat úgy állapítjuk meg, hogy csak a legszükségesebb elemeket tartalmazza. Ezért palackoztatunk PET illetve magnum palackba, valamint Bag in Boxba, így lesz elérhetőbb az igényes és finom nedű számodra. Illetve ugyanezért használunk üzleteinkben természetes anyagokból készült, de nemesen egyszerű berendezési elemeket, régi használati tárgyakat, puritán polcrendszereket.
 
Első üzletünket 2010 decemberében nyitottuk meg azzal a hittel és szándékkal, hogy a lehető legjobb ár-érték arány elérése érdekében, az évek során kialakult "trend-szakadékot" áthidalva, új alapokat létrehozva teremtsünk kapcsolatot borászok- bor és borfogyasztók között.
 
 
Kínálatunkba megbízható, stílust és szellemiséget hordozó, magyar borászok keze munkáját dicsérő borokat választunk, mely kizárólag minőségi tételeket tartalmaz főként folyóbor - min. 1,5l - és palackozott kiszerelésben.
Számunkra a legfontosabb, hogy a borászokkal baráti kapcsolatot tartva, a borokról széles körű ismerettel rendelkezve felkutassuk és természetes környezetben, közvetlen hangulatban kínáljuk neked azt a bort, melyre közérzeted, lelki állapotod, szándékaid szerint a leginkább vágysz.
A bor számunkra egy érzéki utazás eszköze, mellyel közelebb kerülhetsz önmagadhoz és szeretteidhez.
 
Forrás: borhalo.com
Virtuális kiállító: Borháló Kft.
Cimkék: étel-ital


vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
Még mindig nagy üzlet a fogyókúra: tovább terjeszkedik a Naturhouse
dátum 2018-06-01 idő 09:38

2018-ban további terjeszkedéssel számol a táplálkozási tanácsadással foglalkozó Naturhouse.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Pazar évet zárt tavaly itthon a McDonald's
dátum 2018-06-19 idő 12:04

Tájékoztatásuk szerint tavaly a vendégek száma Magyarországon 10 százalékkal nőtt az előző évhez képest, az étteremhálózat évente átlagosan mintegy 80 millió vendéget szolgál ki.

Gyöngyösön nyitotta meg új éttermét a McDonald's
dátum 2018-06-19 idő 11:25

Gyöngyös forgalmas közlekedési csomópontjában nyitotta meg kapuit a McDonald’s legújabb, kétszintes autós étterme. Az étterem az első vidéki egység, amely már a „Jövő Élménye” koncepció alapján készült.

Egy igazi nyári ajánlat: frozen joghurt koncepció keresi új tulajdonosát!
dátum 2018-06-18 idő 09:42

A Jono Yogo, az egész évben üzemeltethető forzen joghurt hálózat remek franchise befektetési lehetőség. Az öt egységből álló franchise 2013 óta van jelen a hazai piacon, és a legforgalmasab budapesti üzletközpontokban képviselteti magát.

A franchise Spanyolországban
dátum 2018-06-15 idő 16:51

„A siker kulcsa Spanyolországban az, hogy megfelelően tudjunk alkalmazkodni a spanyolok ízlésvilágához” – Interjú Eduardo Abadíával, a Spanyol Franchise Szövetség ügyvezető igazgatójával.

Úgy megy házhoz a Lidl és az Aldi, hogy már a házat is ők építik
dátum 2018-06-13 idő 14:24

A Lidl óvodát és hotelt nyit a boltjai felett, az Aldi lakásokat fejleszt. A diszkontláncok egyre aktívabbak az ingatlanpiacon, de ki profitál ebből?