Hírek, aktualitások

dátum 2014-12-15 idő 10:40

A COOP immáron háromszoros Superbrands díjas

A COOP idén is részesült a legkiválóbb hazai fogyasztói márkáknak járó kitüntetésben, a Superbrands díjban, amely bizonyítja, hogy az üzleteibe naponta betérő másfél millió vásárlón túl a szakma is elismeri az üzletlánc eredményeit.
 
December elején, Budapesten több száz fős közönség előtt, immár tízedik alkalommal kerültek átadásra a hazai Superbrands díjak. A védjegyet évről évre azoknak a márkáknak ítélik oda, amelyek saját területükön kitűnő hírnévre tettek szert, illetve a hozzájuk kapcsolt értékek olyan érzelmi és kézzelfogható előnyöket nyújtanak, amelyeket a fogyasztók elvárnak és elismernek. A fentieken túl természetesen a szakértő bizottság figyelembe veszi az adott brand tradícióját, történelmét, piaci szereplését, a márka reputációját, tudatos innovációját és stratégiáját. Tavaly óta, a független bírákon kívül maguk a fogyasztók is részt vesznek a díjazottak kiválasztásában.
 
 
Az ünnepi díjátadót követően Sipos-Tompa János, a CO-OP Hungary Zrt. igazgatóságának tagja elmondta: „A COOP közel 20 éves fennállása óta kiemelt figyelmet fordít a kölcsönösen kedvező kapcsolat fenntartására, mind üzleti partnereivel, mind pedig a fogyasztóival. Többek közt ennek is köszönhetjük, hogy az elmúlt évek változó kereskedelmi környezetében is sikerrel tudtuk megőrizni, meghatározó piaci pozíciónkat, és folyamatosan erősíteni márkaértékeinket. A Superbrands elismerésre, mint erőfeszítéseink visszaigazolására tekintünk. A jövőben is azért dolgozunk, hogy a vásárlóink továbbra is elégedettek legyenek, amikor a mi boltjainkat választják.”
 
 
Serényi János, a Superbrands Program szakmai vezetője az üzletlánc díjának indoklása kapcsán a hálózat boltjaiban a kedvező ár/érték arányú, jó minőségű áruk széles választékára, valamint a kulturált, vevőbarát kiszolgálásra hívta fel a figyelmet, amelyekkel a szakértő bizottság egyöntetű véleménye szerint a COOP pozitív példát állít az ágazat szereplői elé.
 
 
 
Forrás: coop.hu
Cimkék: kiskereskedelem


vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Május végén Moszkva válik a franchise-világ fővárosává
dátum 2018-04-18 idő 11:26

2018. május végén három jelentős nemzetközi esemény is megrendezésre kerül az orosz fővárosban. a THE MOSCOW FRANCHISE EXPO 2018, a THE WORLD FRANCHISE FORUM az Orosz Franchise Szövetség szervezése, és itt tartják meg a Franchise Világtanács (WFC) soron következő ülését is.

A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.

Május 10-én kerül megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség tisztújító közgyűlése
dátum 2018-04-13 idő 12:45

A közgyűlésen Matthias H. Lehner, a Német Franchise Szövetség alelnöke, a Bodystreet alapító-tulajdonosa osztja meg a hálózatfejlesztéssel kapcsolatos nemzetközi tapasztalatait.

Frozen Yoghurt hálózat kínálja értékesítésre az elmúlt 4 év alatt felépített franchise hálózatát
dátum 2018-04-13 idő 10:50

A koncepció öt egysége négy jelentős budapesti bevásárlóközpontban, valamint a budaörsi Korzó Auchan Kereskedelmi Központban is jelen van üzleteivel.

Folytatja az expanziót a SPAR
dátum 2018-04-12 idő 17:11

Idén tavasszal Kecskeméten és Budapesten nyitott egy-egy új áruházat a SPAR Magyarország. A vállalat további öt szupermarketjét pedig kívül-belül megújította, hogy még inkább kiszolgálja a megváltozott fogyasztói igényeket. A modernizációs programjára 2018-ban eddig több mint 2,1 milliárd forintot fordított a SPAR.