Hírek, aktualitások

dátum 2014-09-16 idő 09:34

A Dunkin Donuts a Brazíliába való visszatérés küszöbén áll

A Dunkin' Donuts elérkezettnek látja az időt, hogy újult erővel megpróbáljon betörni a brazil piacra, annak ellenére hogy 10 évvel ezelőtt kivonult az országból. A korábbi kudarcon túllépve ezúttal jobban felkészültek, igyekeztek a brazilok ízlésére szabni koncepciójukat.

A hálózat több mint 20 éves jelenlétét követően, 2005-ben vonult ki Brazíliából, amikor már mintegy 60 kávézót üzemeltetett. Az üzletek forgalma csökkenő tendenciát mutatott, mivel a vásárlók jelentős része a hálózat üzletei fánk és süteményboltként kategorizálta be, holotta Dunkin' Donuts egységek kínálatukban széles kávé-, és ételválasztékot is felvonultattak. Mindezt tetézte, hogy a hálózat központjának megromlott a kapcsolata a helyi beszállítókkal és franchise átvevőkkel. 

Még tíz év sem telt el azóta, és a vállalat újra ambiciózus terveket sző. Az elkövetkező néhány évben 150 Dunkin Donuts étterem nyitását tervezik Brazíliában.

 

A világ éves kávétermésének több mint egyharmada Brazíliából származik. A kávéültetvények, fajták és minőségek sokasága miatt olyan összetett a termelési struktúra, hogy nagyon nehéz közös jellemzőkről beszélni.

A Dunkin' Brands vállalatcsoport a amely a Dunkin' Donuts-t és Baskin-Robbins-t franchise márkáknak is tulajdonosa, már meg is állapodott a helyi érdekeltségű OLH Csoporttal, amely a fővárosban, valamint az azt övező Goiás állam területén fogja megnyitni egységeit. Összesen 65 étterem nyitását tervezik a régióban, az első várhatóan még az idén meg fog nyílni.

Emellett a vállalat további potenciális partnerekkel egyezet a hálózat Rio de Janeiro és Sao Paulo városaiban történő megjelenéséről. 

A hálózat vezetői a korábban elkövetett hibáikból tanulván, optimisták hogy a helyiek második alkalommal felismerik a Dunkin' Donuts valódi jellegét. Ennek elősegítésére kifejezetten egy a helyi viszonyokhoz adoptált étterem konepcióval, valamint termékpalettával lépnek majd a brazil piacra mondta el Lyana Bittencourt, a hálózat nemzetközi terjeszkedésért felelős igazgatója.



vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
Még mindig nagy üzlet a fogyókúra: tovább terjeszkedik a Naturhouse
dátum 2018-06-01 idő 09:38

2018-ban további terjeszkedéssel számol a táplálkozási tanácsadással foglalkozó Naturhouse.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Pazar évet zárt tavaly itthon a McDonald's
dátum 2018-06-19 idő 12:04

Tájékoztatásuk szerint tavaly a vendégek száma Magyarországon 10 százalékkal nőtt az előző évhez képest, az étteremhálózat évente átlagosan mintegy 80 millió vendéget szolgál ki.

Gyöngyösön nyitotta meg új éttermét a McDonald's
dátum 2018-06-19 idő 11:25

Gyöngyös forgalmas közlekedési csomópontjában nyitotta meg kapuit a McDonald’s legújabb, kétszintes autós étterme. Az étterem az első vidéki egység, amely már a „Jövő Élménye” koncepció alapján készült.

Egy igazi nyári ajánlat: frozen joghurt koncepció keresi új tulajdonosát!
dátum 2018-06-18 idő 09:42

A Jono Yogo, az egész évben üzemeltethető forzen joghurt hálózat remek franchise befektetési lehetőség. Az öt egységből álló franchise 2013 óta van jelen a hazai piacon, és a legforgalmasab budapesti üzletközpontokban képviselteti magát.

A franchise Spanyolországban
dátum 2018-06-15 idő 16:51

„A siker kulcsa Spanyolországban az, hogy megfelelően tudjunk alkalmazkodni a spanyolok ízlésvilágához” – Interjú Eduardo Abadíával, a Spanyol Franchise Szövetség ügyvezető igazgatójával.

Úgy megy házhoz a Lidl és az Aldi, hogy már a házat is ők építik
dátum 2018-06-13 idő 14:24

A Lidl óvodát és hotelt nyit a boltjai felett, az Aldi lakásokat fejleszt. A diszkontláncok egyre aktívabbak az ingatlanpiacon, de ki profitál ebből?