Hírek, aktualitások

dátum 2015-12-16 idő 09:29

A fenntarthatóságra fordítja bevételnövekedését az IKEA

Az IKEA Csoport nettó bevétele a 2015-ös pénzügyi évben 11,2%-kal 31,9 milliárd euróra nőtt, 3,5 milliárd eurós nyereséget termelve ezzel. A cég néhány országban bevásárlóközpontokat is üzemeltet, ezek bérleti díjai további 800 millió euróval növelték a bevételt. A pénzből a cég a klímaváltozás elleni küzdelmet támogatja: például a kínálatában található összes világítástechnikai termékét LED-technológiájúra cserélte.
 
 
A gazdasági növekedéshez legnagyobb részben a már meglévő áruházak eredményei járultak hozzá. A 13 idén megnyílt áruház és a 13 országban elérhető online vásárlás is komoly szerepet játszott az eredmény elérésében – az utóbbi túllépte az egymilliárd eurós bevételt. Bár a teljesítmény egyenletesen oszlik meg a piacok között, Németország rekordnövekedése kiemelkedik a többi közül, valamint Dél-Európa IKEA áruházaiban is ígéretes a fejlődés. Az észak-amerikai eladási mutatók stabil növekedést mutattak, a legújabb piac, Dél-Korea pedig felülmúlta a várakozásokat.
 
A növekedés lehetővé teszi az IKEA Csoport számára, hogy megerősítse üzleti működésének központi elemeit, a már meglévő áruházakat. Nagy hangsúlyt helyeznek emellett arra is, hogy a vásárlók online is kapcsolatba léphessenek az IKEA-val: új áruháztípusok bevezetését tervezik, valamint az online rendeléshez kapcsolódó átvételi pontok tesztelése is folyamatban van.
 
„A klímaváltozás elleni fellépés egyszerre motivál minket az innovációra és ad lehetőséget arra, hogy tovább javítsunk a működésünkön. Célunk az, hogy lehetőséget nyújtsunk vásárlóinknak otthonaik fenntarthatóvá tételére – folytatta Peter Agnefjäll. – Különösen büszke vagyok arra, hogy a tavalyi év során több mint 90 millió LED-es izzót és lámpát adtunk el, ami nemcsak a háztartási kiadások csökkenéséhez járult hozzá, hanem világszinten jelentős mennyiségű energia megtakarítását is eredményezte.”

forrás: Élelmiszer Online
 
 
 


vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Tizedik alkalommal Superbrands-díjas a SPAR
dátum 2018-04-24 idő 09:20

A szakemberek mellett a vásárlók is újra bizalmat szavaztak a SPAR Magyarországnak, amelyet sorozatban tizedszerre tartottak érdemesnek a márkaértékelési díjra.

Május végén Moszkva válik a franchise-világ fővárosává
dátum 2018-04-18 idő 11:26

2018. május végén három jelentős nemzetközi esemény is megrendezésre kerül az orosz fővárosban. a THE MOSCOW FRANCHISE EXPO 2018, a THE WORLD FRANCHISE FORUM az Orosz Franchise Szövetség szervezése, és itt tartják meg a Franchise Világtanács (WFC) soron következő ülését is.

A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.

Május 10-én kerül megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség tisztújító közgyűlése
dátum 2018-04-13 idő 12:45

A közgyűlésen Matthias H. Lehner, a Német Franchise Szövetség alelnöke, a Bodystreet alapító-tulajdonosa osztja meg a hálózatfejlesztéssel kapcsolatos nemzetközi tapasztalatait.

Frozen Yoghurt hálózat kínálja értékesítésre az elmúlt 4 év alatt felépített franchise hálózatát
dátum 2018-04-13 idő 10:50

A koncepció öt egysége négy jelentős budapesti bevásárlóközpontban, valamint a budaörsi Korzó Auchan Kereskedelmi Központban is jelen van üzleteivel.