Hírek, aktualitások

dátum 2016-02-16 idő 10:48

A Győri Tescoban is BioHair hajvágószalon nyitott

Február elején Győrben, a Tesco áruházban nyitott meg a BioHair hajvágószalon hálózat legújabb egysége. Ezzel elérte az ötvenet a zöldalmás hajvágószalonok száma.

A franchise hálózatot nem csak a növekedés, hanem a folyamatos fejlődés is jellemzi. 2012-től egyre több egységükben bevezetésre került a szintén bejelentkezés nélkül igénybe vehető Expressz manikűr és Expressz kozmetika, valamint az ammóniamentes hajfestés szolgáltatás, amely során egy speciális gőzburával csökkentetik le a hajfesték hatóidejét 8 percre.
 
Saját fejlesztésű BioHair vendégelégedettségi monitort vezettek be, amellyel a vendégek rögtön a szolgáltatás igénybevétele után visszajelzést adhatnak arról, hogyan érezték magukat az adott szalonban. A 2015-ös év újdonsága a saját frizurakollekciókat bemutató füzet és az áprilisban bevezetett saját márkás termékcsalád, amely samponokat és balzsamot tartalmaz. A termékek kizárólag növényi összetevőkből készülnek, illetve teljesen parabén-, SLES- és GMO-mentesek.

A hajvágószalon gyors, professzionális kiszolgálással, vegyszermentes hajápolással, kedvező árakkal várja a betérőket. A BioHair szalonokban természetes hatóanyagokkal, natúrkozmetikumokkal dolgoznak, mindenki számára személyre szabottan választják ki a legmegfelelőbb készítményeket.

 
A vendégek frizurájának szépítése mellett gondoskodnak a hajuk minőségéről is. A koncepció egyedisége abban rejlik, hogy elérhető árakon egy magas szolgáltatási színvonalat nyújtanak, és mindezt bejelentkezés nélkül hosszú nyitva tartással biztosítják vendégeik számára.
 
 
2011-ben a Magyar Franchise Szövetség a „A legdinamikusabban fejlődő fiatal franchise hálózat” címmel tüntette ki, 2012-ben pedig kiváló marketing tevékenységükért jutalmazta a hálózatot.
A hálózat elképesztően gyors terjeszkedésével alig 3 év alatt Magyarország piacvezető hajvágószalon hálózatává vált.
 
Forrás: BioHair Hajvágószalon

 

Virtuális kiállító: Perger és Binder BH2010 Kft.


vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Május végén Moszkva válik a franchise-világ fővárosává
dátum 2018-04-18 idő 11:26

2018. május végén három jelentős nemzetközi esemény is megrendezésre kerül az orosz fővárosban. a THE MOSCOW FRANCHISE EXPO 2018, a THE WORLD FRANCHISE FORUM az Orosz Franchise Szövetség szervezése, és itt tartják meg a Franchise Világtanács (WFC) soron következő ülését is.

A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.

Május 10-én kerül megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség tisztújító közgyűlése
dátum 2018-04-13 idő 12:45

A közgyűlésen Matthias H. Lehner, a Német Franchise Szövetség alelnöke, a Bodystreet alapító-tulajdonosa osztja meg a hálózatfejlesztéssel kapcsolatos nemzetközi tapasztalatait.

Frozen Yoghurt hálózat kínálja értékesítésre az elmúlt 4 év alatt felépített franchise hálózatát
dátum 2018-04-13 idő 10:50

A koncepció öt egysége négy jelentős budapesti bevásárlóközpontban, valamint a budaörsi Korzó Auchan Kereskedelmi Központban is jelen van üzleteivel.

Folytatja az expanziót a SPAR
dátum 2018-04-12 idő 17:11

Idén tavasszal Kecskeméten és Budapesten nyitott egy-egy új áruházat a SPAR Magyarország. A vállalat további öt szupermarketjét pedig kívül-belül megújította, hogy még inkább kiszolgálja a megváltozott fogyasztói igényeket. A modernizációs programjára 2018-ban eddig több mint 2,1 milliárd forintot fordított a SPAR.