A cég portfóliójának már részét képező, 4 európai piacon jelenlévő Invia online utazási ügynökséggel együtt az európai online turisztikai szolgáltatások terén piacvezető csoport jöhet létre.
“Mivel az Invia és az AIDU ugyanolyan üzleti modellben működnek, célunk a portálokban rejlő szinergiák kihasználása révén egy olyan, online turisztikai szolgáltatásokat kínáló platform létrehozása, melynek köszönhetően a legjobb szolgáltatást tudjuk nyújtani a meglévő és leendő 140 millió, németországi és egyéb országbeli ügyfelünk számára” - nyilatkozta Jaroslaw Czernek, a Rockaway turisztikáért felelős befektetési partnere és az Invia elnöke.
A Rockaway piaci aktivitásának fókuszában három terület áll; az e-commerce keretein belül a Mall Group zászlaja alatt 6 országban folytatja működését, az árösszehasonlító oldalakkal foglalkozó divízió a héten 3 új piaccal bővült, most pedig az utazásokhoz kapcsolódó szolgáltatások kapcsán növeli jelentősen piaci szerepét ezzel, az elsősorban Nyugat-európai központú lépéssel.
„A legnagyobb német online utazási ügynökség, az ab-in-den-urlaub.de, illetve az online repülőjegyértékesítéssel foglalkozó fluege.de portálokba való befektetés illeszkedik a turizmus-fókuszú stratégiánkba. Célunk, hogy segítsünk ezeknek a cégeknek kihasználni azt a potenciált, amit az Európába érkező kínai turisták jelentenek. Emellett szeretnénk kihasználni a turizmusban, repüléssel és szállásokkal kapcsolatos szolgáltatásokban rejlő szinergiákat.“ mondta Marcela Hrdá, a a CEFC China európai központjaként működő CEFC Group (Europe) ügyvezető alelnöke.
A tranzakció az Invia, a Rockaway turisztikai portfóliójának ezidáig legerősebb, Csehországban, Szlovákiában, Lengyelországban és Magyarországon is a piacvezetők között számontartott brandje számára is fontos előnyökkel jár majd: „Az említett márkák átvétele következtében mind ügyfeleink, mind franchise partnereink lényegesen nagyobb kínálatból válogathatnak a jövőben, az így elérhető innovációk révén folyamatosan fejlesztett, minőségi szolgáltatások keretein belül. Ennek egyik fontos eleme lesz például a továbbfejlesztett dinamikus csomagok bevezetése: ez az aktuálisan elérhető legnagyobb utazási kínálatot biztosítja majd ügyfeleink és franchise partnereink részére, melynek elemeiből egyéni preferenciáik alapján állíthatják össze utazásukat, a lehető legkedvezőbb áron.”- nyilatkozta Zakar Jozef, az Invia.hu cégvezetője.
A tranzakció lezárulta a jelenlegi tervek szerint 2017. elejére várható, annak pénzügyi részletei a felek megállapodásának megfelelően nem nyilvánosak.
Az Inviáról
A Rockaway és a CEFC-csoport 2016. első felében vette át az Inviát, a legnagyobb online utazási ügynökséget (OTA) Csehországban, Lengyelországban, Magyarországon és Szlovákiában. A cég az érintett piacok szinte valamennyi szolgáltatója utazásainak, repülőjegyeinek, szállásainak illetve kiegészítő szolgáltatásainak értékesítésére specializálódott, mely tevékenységét az online téren kívül közel 200 eladási ponton valósítja meg.
2002-es alapítása óta évi 500.000 ügyfelet szolgált ki, jelenleg pedig összesen több, mint 700 embert alkalmaz.
forrás: Turizmus Online