Hírek, aktualitások

dátum 2014-05-27 idő 10:14

A magyarok a minőséget keresik a gyorséttermekben is

A magyaroknak fontos a minőségi, eredeti élelmiszer. A felnőtt fogyasztók körében a vásárlási szokásokról végzett reprezentatív közvélemény-kutatás kimutatta, hogy legyen szó parfümről, nyomtatópatronról, de főként élelmiszerről, a lakosság döntő többsége kifejezetten a valódi termékeket keresi. A vasárnapi rántott húshoz is friss csirkehúst vásárol fagyasztott csirkeszármazék helyett.

Bár a piacon széles a kínálat fagyasztott húskészítményekből, amikor az élelmiszerek beszerzése van terítéken, a döntő többség inkább a minőségi és megbízhatóbb alapanyagokat vásárolja, akkor is, ha esetleg ezekért mélyebben a zsebébe kell nyúlnia. A megkérdezettek 89%-a egyértelműen a friss csirkehús mellett tette le a voksát, mindössze 9% válaszolta azt, hogy a hétvégi ebédhez szívesebben vásárol mélyhűtött, csirkéből készült húspogácsát.
A két legfontosabb tényező, ami alapján eldöntjük, hogy hol étkezünk – legyen szó gyorsétteremről vagy étteremről – a húsételek minősége és a kiszolgálás színvonala, míg az ár csupán a harmadik tényező. A KFC étteremlánc ennek megfelelően csak friss csirkehúst használ az éttermeiben, amit mindig kézzel paníroznak és frissen készítenek el.

A közelmúltban készített felmérés szerint a magyar lakosság döntő hányada törekszik kiegyensúlyozott táplálkozásra és a természetes alapanyagok használatára. A kutatásban résztvevők elsöprő hányada – 83% – szívesebben használ friss zöldségeket, mint leveskockát, amikor alaplevet kell készíteni bizonyos ételekhez. Mindössze 3% részesíti előnyben a főzés során a leveskocka használatát, 13% pedig egyaránt használja a friss alapanyagokat, illetve a leveskockát a zöldségleves elkészítésekor.

A kutatás egyértelműen rámutat, hogy a magyarok a megbízható márkák magas minőségű termékeit keresik – például a friss csirkehúst, a fagyasztott csirkeszármazékokkal és feldolgozott húskészítményekkel szemben, legyen szó otthoni főzésről, vagy gyorséttermi étkezésről. A 400 fő bevonásával végzett, a véletlenszerű kiválasztás elvét követő reprezentatív mintavételezés során a kutatási minta nemek, iskolai végzettség és lakóhely szerint reprezentálta a 18 évnél idősebb lakosságot. 

A KFC-ről
A KFC csirkére specializálódott nemzetközi étteremhálózat, a világ egyik úttörő gyorsétteremlánca. A több mint 70 éve tartó sikerét – az első KFC étterem megnyitása óta, a KFC fűszereket és gyógynövényeket tartalmazó eredeti receptjének köszönhetjük, amit Sanders ezredes alkotott meg hosszú évek során. Az ételeket friss, gondosan válogatott csirkehúsból készítik, ami nincs ledarálva vagy formára préselve. Magas minőségű ételek és kiszolgálás, jó áron – ez a KFC. 12 millió vásárlót szolgál ki minden nap, több mint 15 000 étteremben, 100 országban világszerte. Magyarországon az AmRest Kft. üzemelteti az étteremhálózatot.

Az AmRest-ről
Az AmRest a legnagyobb étteremüzemeltető vállalat Közép-Kelet-Európában. Magyarországon a KFC, a Pizza Hut, és a Starbucks márkák kizárólagos hazai képviselője. Jelenleg több mint 700 gyorséttermet és éttermet üzemeltet 13 országban: Magyarországon, Lengyelországban, Csehországban, Bulgáriában, Szerbiában, Horvátországban, Oroszországban, Spanyolországban, Franciaországban, Németországban, az Egyesült Államokban, Kínában és Indiában.
 

 



vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Tizedik alkalommal Superbrands-díjas a SPAR
dátum 2018-04-24 idő 09:20

A szakemberek mellett a vásárlók is újra bizalmat szavaztak a SPAR Magyarországnak, amelyet sorozatban tizedszerre tartottak érdemesnek a márkaértékelési díjra.

Május végén Moszkva válik a franchise-világ fővárosává
dátum 2018-04-18 idő 11:26

2018. május végén három jelentős nemzetközi esemény is megrendezésre kerül az orosz fővárosban. a THE MOSCOW FRANCHISE EXPO 2018, a THE WORLD FRANCHISE FORUM az Orosz Franchise Szövetség szervezése, és itt tartják meg a Franchise Világtanács (WFC) soron következő ülését is.

A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.

Május 10-én kerül megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség tisztújító közgyűlése
dátum 2018-04-13 idő 12:45

A közgyűlésen Matthias H. Lehner, a Német Franchise Szövetség alelnöke, a Bodystreet alapító-tulajdonosa osztja meg a hálózatfejlesztéssel kapcsolatos nemzetközi tapasztalatait.

Frozen Yoghurt hálózat kínálja értékesítésre az elmúlt 4 év alatt felépített franchise hálózatát
dátum 2018-04-13 idő 10:50

A koncepció öt egysége négy jelentős budapesti bevásárlóközpontban, valamint a budaörsi Korzó Auchan Kereskedelmi Központban is jelen van üzleteivel.