Hírek, aktualitások

dátum 2014-05-27 idő 10:14

A magyarok a minőséget keresik a gyorséttermekben is

A magyaroknak fontos a minőségi, eredeti élelmiszer. A felnőtt fogyasztók körében a vásárlási szokásokról végzett reprezentatív közvélemény-kutatás kimutatta, hogy legyen szó parfümről, nyomtatópatronról, de főként élelmiszerről, a lakosság döntő többsége kifejezetten a valódi termékeket keresi. A vasárnapi rántott húshoz is friss csirkehúst vásárol fagyasztott csirkeszármazék helyett.

Bár a piacon széles a kínálat fagyasztott húskészítményekből, amikor az élelmiszerek beszerzése van terítéken, a döntő többség inkább a minőségi és megbízhatóbb alapanyagokat vásárolja, akkor is, ha esetleg ezekért mélyebben a zsebébe kell nyúlnia. A megkérdezettek 89%-a egyértelműen a friss csirkehús mellett tette le a voksát, mindössze 9% válaszolta azt, hogy a hétvégi ebédhez szívesebben vásárol mélyhűtött, csirkéből készült húspogácsát.
A két legfontosabb tényező, ami alapján eldöntjük, hogy hol étkezünk – legyen szó gyorsétteremről vagy étteremről – a húsételek minősége és a kiszolgálás színvonala, míg az ár csupán a harmadik tényező. A KFC étteremlánc ennek megfelelően csak friss csirkehúst használ az éttermeiben, amit mindig kézzel paníroznak és frissen készítenek el.

A közelmúltban készített felmérés szerint a magyar lakosság döntő hányada törekszik kiegyensúlyozott táplálkozásra és a természetes alapanyagok használatára. A kutatásban résztvevők elsöprő hányada – 83% – szívesebben használ friss zöldségeket, mint leveskockát, amikor alaplevet kell készíteni bizonyos ételekhez. Mindössze 3% részesíti előnyben a főzés során a leveskocka használatát, 13% pedig egyaránt használja a friss alapanyagokat, illetve a leveskockát a zöldségleves elkészítésekor.

A kutatás egyértelműen rámutat, hogy a magyarok a megbízható márkák magas minőségű termékeit keresik – például a friss csirkehúst, a fagyasztott csirkeszármazékokkal és feldolgozott húskészítményekkel szemben, legyen szó otthoni főzésről, vagy gyorséttermi étkezésről. A 400 fő bevonásával végzett, a véletlenszerű kiválasztás elvét követő reprezentatív mintavételezés során a kutatási minta nemek, iskolai végzettség és lakóhely szerint reprezentálta a 18 évnél idősebb lakosságot. 

A KFC-ről
A KFC csirkére specializálódott nemzetközi étteremhálózat, a világ egyik úttörő gyorsétteremlánca. A több mint 70 éve tartó sikerét – az első KFC étterem megnyitása óta, a KFC fűszereket és gyógynövényeket tartalmazó eredeti receptjének köszönhetjük, amit Sanders ezredes alkotott meg hosszú évek során. Az ételeket friss, gondosan válogatott csirkehúsból készítik, ami nincs ledarálva vagy formára préselve. Magas minőségű ételek és kiszolgálás, jó áron – ez a KFC. 12 millió vásárlót szolgál ki minden nap, több mint 15 000 étteremben, 100 országban világszerte. Magyarországon az AmRest Kft. üzemelteti az étteremhálózatot.

Az AmRest-ről
Az AmRest a legnagyobb étteremüzemeltető vállalat Közép-Kelet-Európában. Magyarországon a KFC, a Pizza Hut, és a Starbucks márkák kizárólagos hazai képviselője. Jelenleg több mint 700 gyorséttermet és éttermet üzemeltet 13 országban: Magyarországon, Lengyelországban, Csehországban, Bulgáriában, Szerbiában, Horvátországban, Oroszországban, Spanyolországban, Franciaországban, Németországban, az Egyesült Államokban, Kínában és Indiában.
 

 



vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
Franchise Börze - Ahol tuti recepteket találhat egy sikeres vállalkozáshoz!
dátum 2018-01-10 idő 13:30

2018. február 1-én újra franchise kiállítást szervez a Magyar Franchise Szövetség.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Turán nyitotta meg legújabb egységét a Stilianos Babauszoda.
dátum 2018-01-18 idő 17:17

2018. Január 15-én a Stilianos Babauszoda Franchise 7. egységeként kezdte működését a Stilianos Babauszoda Tura.

A Franchise Börzén kedvezménnyel lesz megvásárolható a Franchise Vállalkozás című könyv
dátum 2018-01-18 idő 16:35

A franchise iránt érdeklődők számára alapvető ismereteket tartalmazó olvasmány 25% kedvezménnyel lesz kapható a kiállítás helyszínén.

Hatalmas az érdeklődés a 10 év után újra megrendezendő Franchise Börze iránt
dátum 2018-01-17 idő 14:28

A Magyar Franchise Szövetség hiánypótló bemutatkozási lehetőséget nyújtó rendezvénye olyan sikeres, hogy már szinte az összes kiállítói stand foglalt.

Piacvezető robotgép forgalmazásához keres partnereket a Thermomix
dátum 2018-01-17 idő 12:39

A legintelligensebb robotgép immáron Magyarországon is elérhető.

Ezen túl magánszemélyek is hirdethetnek a Duna House honlapján
dátum 2018-01-16 idő 12:20

Március végéig bruttó 1990 forintért árulhat a nagyközönség házat, lakást, ingatlant, 30 napon át a Duna House honlapján.