Hírek, aktualitások

dátum 2016-08-24 idő 09:41

A Mammut-ban üzemelő SPAR szupermarket nyerte el idén az Év Boltja címet

Az Élelmiszer szaklap „Az Év Boltja 2016” versenyének nagyméretű szupermarket kategóriájában a budai Mammut áruház −1. szintjén működő SPAR áruházat találta a díjra érdemesnek a szakmai zsűri. A két évvel ezelőtt teljes átalakuláson átesett szupermarketet Maczelka Márk, kommunikációs vezető mutatja be.

Mit tart szupermarketük három fő erényének?
A kiváló átláthatóságot, a könnyű megközelíthetőséget és a széles szortimentet.
 
Hogyan mutatná be a díjazott SPAR egységet?
Az áruház Budapest forgalmas részén, a II. kerületben található a Mammut bevásárlóközpontban, a −1. szinten. A nagy alapterületű szupermarket nagyszabású átalakítás után mai formájában 2014. augusztus végén nyitotta meg kapuit. Az átépítés nemzetközi kooperációban valósult meg. A koncepció közös kidolgozása mellett a hollandiai SPAR International, a SPAR Ausztria és a SPAR Magyarország Kft. együttműködésében zajlott a tervezés és alakult ki az áruvilág-alapú eladótér, amely a kis- és nagybevásárlásoknál egyaránt vevőbarát módon segíti az eligazodást. A tájékozódást az egyedi bolti vevőtájékoztatók is megkönnyítik.
 

A szupermarket előterében – a SPAR-üzletek között egyedülálló módon – saját „SPAR to go” étterem üzemel, melyben hideg- és melegkonyhai készítmények is kaphatók, elvihetőek vagy akár helyben is fogyaszthatóak. A SPAR to go snackbár kínálatában több mint kétszáz fogás szerepel a főzelékektől a frissensülteken át a grillételekig. Napi szinten 20-25 étel közül választhatnak a vendégek, valamennyi fogás helyben, friss alapanyagokból készül. A több ezer árucikket tartalmazó választék számos specialitást tartalmaz, így például naponta frissen érkező tengerihal-kínálatot is. A választékot a vásárlói szokásokat követve alakítottuk ki: a legalapvetőbb cikkektől a magas ár-érték aránnyal bíró saját márkás termékeken keresztül a szimbolikussá vált magas minőségű friss árukon át egészen a felső prémiumkategóriás termékekig minden elérhető.

Melyek voltak a legfontosabb szempontok az áruház átépítésekor?
A szupermarket teljes átépítése 2014-ben a SPAR által megálmodott és újonnan bevezetett „Friss piac” (Frische Markt) koncepció jegyében történt. Az eladótér – ahová a mozgólépcsőn leérkezve lépünk be – egyszerre tágas és otthonos, így a vásárlók kényelmesen és igazán esztétikus környezetben végezhetik a mindennapi és nagybevásárlásaikat. A mozgólépcsőn leérve azonnal hívogató belátás nyílik mind az üzletre, mind az ételbárra. A „SPAR to go” főzőkonyhás ételbár burkolataival, színeivel és a büfének hangsúlyt és keretet adó narancssárga LED-csíkkal rögtön modern, európai környezetet teremt. Az üzletben a „háromkörös bevásárlás” koncepció érvényesül, amely három egymástól különböző, az eltérő vásárlói csoportok igényét kiszolgáló bevásárlási útvonalat kínál a vevőknek.
 
Milyen korszerű, innovatív technológiai megoldásokat alkalmaztak az üzletben?
Az üzlet a legkorszerűbb épületgépészeti megoldásokkal és boltberendezésekkel üzemel, a legújabb energiahatékonysági elvárásoknak megfelelően. Magára az áruházra az átláthatóság jellemző: az üvegportál és alacsony bútorok alkalmazásával már a bolt bejáratán kívül belátást nyerünk a teljes „friss piac”-ra, sőt a pékség teljes előkészítőjébe és a kemencékre is bepillantást nyerhet a vásárló. A frisstermék-osztályokat egymáshoz közel, kissé tömörítve alakítottuk ki, ezzel is támogatva a piacérzetet. Az üzlet hátsó részében magas, hosszabb és alacsony, rövidebb elrendezésű regálsorok töltenek be kulcsszerepet. Az áruházban az építészeti alapmotívumok a vízmosta kövek, lekerekített pultok és regálvégek. A pultok mögött LED-del kiemelt és hangulatképekkel erősített motívumok láthatók.

 
Az üzlet eladóterének pontos bruttó mérete: 1984 m²
Munkatársak száma: 71 fő
Az üzlet vevőszáma: 5000 fő/nap

forrás: elelmiszer.hu
 


vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
Franchise Börze - Ahol tuti recepteket találhat egy sikeres vállalkozáshoz!
dátum 2018-01-10 idő 13:30

2018. február 1-én újra franchise kiállítást szervez a Magyar Franchise Szövetség.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Turán nyitotta meg legújabb egységét a Stilianos Babauszoda.
dátum 2018-01-18 idő 17:17

2018. Január 15-én a Stilianos Babauszoda Franchise 7. egységeként kezdte működését a Stilianos Babauszoda Tura.

A Franchise Börzén kedvezménnyel lesz megvásárolható a Franchise Vállalkozás című könyv
dátum 2018-01-18 idő 16:35

A franchise iránt érdeklődők számára alapvető ismereteket tartalmazó olvasmány 25% kedvezménnyel lesz kapható a kiállítás helyszínén.

Hatalmas az érdeklődés a 10 év után újra megrendezendő Franchise Börze iránt
dátum 2018-01-17 idő 14:28

A Magyar Franchise Szövetség hiánypótló bemutatkozási lehetőséget nyújtó rendezvénye olyan sikeres, hogy már szinte az összes kiállítói stand foglalt.

Piacvezető robotgép forgalmazásához keres partnereket a Thermomix
dátum 2018-01-17 idő 12:39

A legintelligensebb robotgép immáron Magyarországon is elérhető.

Ezen túl magánszemélyek is hirdethetnek a Duna House honlapján
dátum 2018-01-16 idő 12:20

Március végéig bruttó 1990 forintért árulhat a nagyközönség házat, lakást, ingatlant, 30 napon át a Duna House honlapján.