Hírek, aktualitások

dátum 2015-06-04 idő 10:18

A McDonald’s feláldozza extra bevétele egy részét a pontosságért

A McDonald’s feláldozza extra bevétele egy részét a pontosságért

„És hol vannak a McNugget-jeim?!”. Minden McDrive vevő számára ismerős, milyen gyakoriak a meglepetés– azaz egyáltalán meg nem rendelt – ételek a ’mekis’ papírzsacskóban amikor megkapja a McDrive rendelését. A gyorsétterem óriás McDonald’s lépéseket tesz, hogy csökkentse a megrendelési hibák számát, akár annak költségén is, hogy kevesebb plusz terméket adnak el McDrive éttermeikben.

Az étteremlánc csendben új eljárást vezetett be, melynek a „kérdezz, kérdezz, mondjad” elnevezést adták. E szerint, a McDrive éttermek személyzetét kötelezik, hogy három külön alkalommal megkérdezve ellenőrizzék a rendelést - amikor a vevő megrendeli, kifizeti és átveszi az ételt - ezáltal javítva a megrendelések teljesítésének pontosságát.

Mivel ez az új eljárás értékes másodperceket vesz el a személyzettől, ezért a McDonald’s-nak új módszert kell találnia, hogy a korábbi kiszolgálási sebességet megtartsa. Az étteremlánc válasza? Tervezi, hogy visszavesz az ún. ’ajánlásos értékesítés’ forgalmából – írja a CNBC. Az ’ajánlásos értékesítés’ az, amikor a vevőnek általa nem kért ételeket és italokat ajánlanak, hogy azokból is vásároljon az eredeti rendelésén felül.

Az éttermi személyzetet arra is kötelezik, hogy a rendelést tartalmazó papírzacskót nyitva adják oda a vásárlóknak, hogy azok könnyen ellenőrizni tudják, pontosan megkapták-e rendelésüket. Míg bizonyos McDonald’s éttermek már alkalmazzák ezt az új eljárást az Egyesült Államokban, mások csak később nyáron fogják bevezetni az országban.

A McDonald’s-nál mindig keressük az új módszereket, hogy a vásárlói élményt javítsuk. A ’kérdezz, kérdezz, válaszolj’ programot országosan vezetjük be az U.S.A.-ban, annak érdekében, hogy a vásárlói elégedettséget növeljük – mondta Lisa McComb a McDonald’ szóvivője a CNBC-nek.

Az Egyesült Államokban az eladások több mint 60%-át a McDrive forgalom teszi ki.

2013. júliusban, az akkori CFO, Peter Bensen még arról beszélt elemzőknek, hogy nagyobb hangsúlyt fektetnek az ún. ’ajánlásos értékesítés’-re az éttermekben, hogy jobban ösztönözzék az új termékek kipróbálását, az addicionális értékesítést.

A cég éppen egy hosszabb átszervezésben van benne az U.S.A.-ban, az erős versenyhelyzet miatt. Steve Easterbrook CEO szerint, a McDonald’s-nak meg kell frissülnie, mivel a külső környezet gyorsabban változott, mint a cég belső működése. Michael Andres, a McDonald’s elnöke elmondta, az elmúlt években a menük megnövekedett komplexitása komoly kihívást jelentett a McDrive kiszolgálási sebesség szinten tartásának. Kompenzálásképpen, az év elején a cég csökkentette a menük számát, és tervezi, hogy tovább egyszerűsíti a McDrive menüket, a kiszolgálási sebesség érdekében.

McDonald's Magyarországi Étterem Hálózat Kft. a Magyar Franchise Szövetség tagja.

(forrás: cnbc.com, Katie Little)



vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
Franchise Börze - Ahol tuti recepteket találhat egy sikeres vállalkozáshoz!
dátum 2018-01-10 idő 13:30

2018. február 1-én újra franchise kiállítást szervez a Magyar Franchise Szövetség.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Ezen túl magánszemélyek is hirdethetnek a Duna House honlapján
dátum 2018-01-16 idő 12:20

Március végéig bruttó 1990 forintért árulhat a nagyközönség házat, lakást, ingatlant, 30 napon át a Duna House honlapján.

Plakátaukciót rendez a BÁV január 24-én
dátum 2018-01-15 idő 11:53

Az aukción reklám- és kiállítás plakátok is képviseltetik magukat, a történelmi ereklyék gyűjtői pedig az ötvenes és hatvanas években készült propagandaplakátok közül válogathatnak.

Franchise partnereit keresi a BITE bakery café
dátum 2018-01-11 idő 10:58

Franchise partnereket keres a pereceket, szendvicseket, mascarponés tekercseket és különleges ízesítésű kávékat kínáló BITE bakery café.

Franchise Börze - Ahol tuti recepteket találhat egy sikeres vállalkozáshoz!
dátum 2018-01-10 idő 13:30

2018. február 1-én újra franchise kiállítást szervez a Magyar Franchise Szövetség.

Vidéki városokban keres franchise partnereket a High Care
dátum 2018-01-10 idő 09:39

A High-Care Cosmetics mintegy 20 egységével az egyik vezető kozmetikai franchise hálózat hazánkban.