Hírek, aktualitások

dátum 2015-11-30 idő 11:00

A Praktikernek bejött a Black Friday

Megduplázta egy átlagos nap forgalmát a november 27-ei Black Friday akció a Praktiker áruházakban. Az ajtókat, a konyhaszekrényeket, a festőlétrákat és karácsonyi dekorációkat vitték a legjobban. A Praktiker tavaly csatlakozott először a kezdeményezéshez, jövőre is tervezi, hogy fog.
 
A Praktiker webhopjában, illetve áruházaiban 20-50 % közötti kedvezményt lehetett elérni több mint 6000 termékre november 27-én, kizárólag egy napon keresztül a Black Friday akció alkalmából. Ezen a napon ingyenes házhozszállítás is segítette a nagy karácsonyi ajándékötletek valóra váltását. A vásárlási láz elérte a Praktiker 19 barkácsáruházát is egy átlagos nap forgalmát sikerült megdupláznia a cégnek.
A vásárlók leginkább az ajtókat, a konyhablokkokat, a festőlétrákat és a karácsonyi dekorációs termékeket keresték a Praktikernél. Az áruházlánc az üzletekben teljes eladói létszámmal, webshopjában megemelt szerverkapacitással készült a Black Friday napra, s folyamatosan nyomon követte az eseményeket. A telefonos ügyfélszolgálatot is leginkább megrendelések miatt keresték ebben az időszakban. A Praktikernél nem egyes termékekre, hanem teljes termékcsoportokra vonatkoztak a kedvezmények. Így volt biztosítható, hogy nagyobb mértékű kedvezmény is adható legyen a tavalyihoz képest, s tartható maradt a minden termékre érvényes ingyenes szállítás országszerte a webshopban, illetve 30 kilométeren belül az áruházakban vásárlók részére is.
A Praktiker tavaly szintén részt vett a Black Friday akcióban, s mivel az idei forgalom is jól alakult, úgy tervezi, hogy jövőre is csatlakozik a kezdeményezéshez.
 
A Black Friday a hálaadást követő péntek elnevezése az Egyesült Államokban, amely ott néhány évtizede hagyományosan a karácsonyi bevásárlási szezon kezdete. A vásárlók számára a Black Friday piros betűs ünnepnap, amikor az üzletek rendkívüli kedvezményekkel kínálják termékeiket.
 


vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Május végén Moszkva válik a franchise-világ fővárosává
dátum 2018-04-18 idő 11:26

2018. május végén három jelentős nemzetközi esemény is megrendezésre kerül az orosz fővárosban. a THE MOSCOW FRANCHISE EXPO 2018, a THE WORLD FRANCHISE FORUM az Orosz Franchise Szövetség szervezése, és itt tartják meg a Franchise Világtanács (WFC) soron következő ülését is.

A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.

Május 10-én kerül megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség tisztújító közgyűlése
dátum 2018-04-13 idő 12:45

A közgyűlésen Matthias H. Lehner, a Német Franchise Szövetség alelnöke, a Bodystreet alapító-tulajdonosa osztja meg a hálózatfejlesztéssel kapcsolatos nemzetközi tapasztalatait.

Frozen Yoghurt hálózat kínálja értékesítésre az elmúlt 4 év alatt felépített franchise hálózatát
dátum 2018-04-13 idő 10:50

A koncepció öt egysége négy jelentős budapesti bevásárlóközpontban, valamint a budaörsi Korzó Auchan Kereskedelmi Központban is jelen van üzleteivel.

Folytatja az expanziót a SPAR
dátum 2018-04-12 idő 17:11

Idén tavasszal Kecskeméten és Budapesten nyitott egy-egy új áruházat a SPAR Magyarország. A vállalat további öt szupermarketjét pedig kívül-belül megújította, hogy még inkább kiszolgálja a megváltozott fogyasztói igényeket. A modernizációs programjára 2018-ban eddig több mint 2,1 milliárd forintot fordított a SPAR.