Hírek, aktualitások

dátum 2013-11-18 idő 10:00

A Yum Brands 10 milliárd dollárt fektet be partnereivel az ázsiai piacokba

Továbbra is Ázsia az amerikai franchise hálózatok terjeszkedésének célpontja. Mi sem bizonyítja ezt jobban, minthogy a Yum Brands (a KFC, Pizza Hut és Taco Bell hálózatok tulajdonosa) 10 milliárd dollárt tervez befektetni az elkövetkezendő hét esztendőben további éttermek nyitására Ázsiában. 

Ezzel a fejlesztéssel a vállalatcsoport több mint 20.000 egységgel fog rendelkezni a térségben. A cég gyors terjeszkedése a régióban, erős piaci jelenlétet jelent. Arra számítanak, hogy a régióban a jövedelmek növekedésével egyre nagyobb lesz az igény a gyorséttermek iránt.

A Yum Brands nyereségének több mint 75 százaléka, az Egyesült Államokon kívüli országokból származik. A Yum Brands hosszú távon számít az olyan új piacokon való növekedésben, mint Kína, India, Indonézia és Vietnám. A Vállalatcsoport Ázsia mellett nagy lehetőséget lát Afrikában, Oroszországban, és Brazíliában is. 

A legigéretesebb piac Kína, ahol legalább 700 étterem nyitását tervezik a következő évben. Az üzletek nagy részben kis városokban fog megnyílni, ahol a gazdasági viszonyok kedvezőek. Emellett India is fontos a vállalatnak. Nemrégiben 40.000 éttermük Indiában, Goa tartományban került átadásra.

A KFC több mint negyedévszázada van jelen Kínában, a sikerének fontos eleme hogy mindig igyekszik (nem is sikertelenül) a helyiek ízlésvilágának mefelelő ízeket és konkrét ételeket is felvenni étlapjára. Helyi menüjében szerepelnek tradicionális kínai zabkását "másoló" ételek, amikben lehet sertés, uborka, gomba vagy akár záptojás.

Az Egyesült Államokban 58 Yum brand gyorsétterem jut minden millió emberre, Ázsiában ez a mérőszám hamarosan a duplája lesz. 

M.K.

 



vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
Café Frei kávéház nyitott az Office Gardenben
dátum 2018-05-08 idő 09:44

Az Office Garden irodaházban nyitott meg az eddigi legnagyobb Café Frei kávéház.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Frozen joghurt hálózatát értékesíti a Jono Yogo
dátum 2018-05-23 idő 13:52

A koncepció öt egysége négy jelentős budapesti bevásárlóközpontban - Allée, Mammut, Árkád, Westend - és a Budaörsi Auchan Korzón várja új tulajdonosát.

Prága után Brnoban is nyílt Diego áruház
dátum 2018-05-23 idő 09:22

Csehországban is terjeszkedik a magyar központú cég.

Megéri vállalkozni? Stabil alapokra épült hálózatnál mindenképpen
dátum 2018-05-16 idő 09:27

Haszon Magazin interjú Szemler Tamással, a Duna House Franchise igazgatójával a piaci trendekről és az előttünk álló változásokról.

Legyen Ön is Naturhouse franchise partner!
dátum 2018-05-14 idő 10:34

A Naturhouse minden diatetikai központjában magasan képzett és tapasztalt dietetikusok segítenek a fogyni, illetve egészségesebben táplálkozni vágyóknak.

Új elnökséget választott a Magyar Franchise Szövetség
dátum 2018-05-11 idő 09:10

Megtartotta tisztújító közgyűlését a Magyar Franchise Szövetség.