Hírek, aktualitások

dátum 2015-05-04 idő 10:00

Accor: A jövő a digitális stratégia

Az Accor bejelentette a szállodaipari digitális szolgáltató FASTBOOKING felvásárlását írja a turizmusonline.hu. A francia FASTBOOKING vállalatot 2000-ben alapították és napi támogatást nyújt közel 4000 szállodának világszerte. Főbb tevékenységi területei a szállodai honlapfejlesztés, disztribúciós értékesítési csatornák menedzselése, digitális marketing kampányok menedzselése, revenue menedzsement optimalizációs eszközök és versenytárs elemzés, figyelés. A két fő piaca Európa és Ázsia.
A FASTBOOKING folytatja az innovatív megoldások szolgáltatását, melyek ügyfelei teljesítményének és láthatóságának a fejlesztését célozzák, miközben az Accoron belül függetlenül működik.

Az Accor Hotels a világ egyik vezető szállodacsoportja, szálláshelyei megtalálhatók 92 országban. Több mint 3500 szállodájában közel félmillió szobával rendelkezik.

Az Accor csoport története 45 évvel ezelőttre nyúlik vissza, amikor is megnyílt első szállodájuk Novotel Lille Airport, a repülőtértől nem messze. A Novotel koncepció elindulása egy teljesen új irányvonalat hozott az európai szállodaipar életébe. Abban az időben az európai szállodapiacon az átlagosan 25 szobával rendelkező, családok elszállásolására berendezkedett szálláshelyek domináltak, így a Novotel szállodával egy gyökeresen új  elképzelés jelent meg.

Az Accor brandek világszerte ismertek, mind az öt földrészen megtalálhatóak. Az Accor szállodatípusai lefedik a teljes piaci spektrumot az 1-től 5 csillagos szállodai kategóriákban. Mindegyik szállodakoncepció egységesen meghatározott minőségi követelményeken nyugszik. Legmagasabbra a luxuskategóriás Sofitel hoteleket pozícionálták, aztán a következnek a felsőkategóriában a Pullman, és Grand Mercure egységek. Középkategóriát célozza meg a Novotel, a Mercure és az Adagio egységekkel. Gazdaságos hotel koncepciói a háromfajta Ibis szálloda koncepció. Nemrégiben megszüntette a szintén gazdaságos kategóriába sorolt Etap brandet, ezen hotelek is már az Ibis brandhez tartoznak.

A szállodákat 44%-ban saját tulajdonban, vagy lízing konstrukcióban üzemeltetik. Az összes szállodának a 25%-a működik franchise-ban, 31%-át pedig maga a csoport üzemelteti (ide azok a szállodák tartoznak, ahol az Accor szerződésben meghatározott időtartamra vállalja azok üzemeltetését).

turizmusonline.hu



vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
Franchise Börze - Ahol tuti recepteket találhat egy sikeres vállalkozáshoz!
dátum 2018-01-10 idő 13:30

2018. február 1-én újra franchise kiállítást szervez a Magyar Franchise Szövetség.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Turán nyitotta meg legújabb egységét a Stilianos Babauszoda.
dátum 2018-01-18 idő 17:17

2018. Január 15-én a Stilianos Babauszoda Franchise 7. egységeként kezdte működését a Stilianos Babauszoda Tura.

A Franchise Börzén kedvezménnyel lesz megvásárolható a Franchise Vállalkozás című könyv
dátum 2018-01-18 idő 16:35

A franchise iránt érdeklődők számára alapvető ismereteket tartalmazó olvasmány 25% kedvezménnyel lesz kapható a kiállítás helyszínén.

Hatalmas az érdeklődés a 10 év után újra megrendezendő Franchise Börze iránt
dátum 2018-01-17 idő 14:28

A Magyar Franchise Szövetség hiánypótló bemutatkozási lehetőséget nyújtó rendezvénye olyan sikeres, hogy már szinte az összes kiállítói stand foglalt.

Piacvezető robotgép forgalmazásához keres partnereket a Thermomix
dátum 2018-01-17 idő 12:39

A legintelligensebb robotgép immáron Magyarországon is elérhető.

Ezen túl magánszemélyek is hirdethetnek a Duna House honlapján
dátum 2018-01-16 idő 12:20

Március végéig bruttó 1990 forintért árulhat a nagyközönség házat, lakást, ingatlant, 30 napon át a Duna House honlapján.