Hírek, aktualitások

dátum 2015-05-04 idő 10:00

Accor: A jövő a digitális stratégia

Az Accor bejelentette a szállodaipari digitális szolgáltató FASTBOOKING felvásárlását írja a turizmusonline.hu. A francia FASTBOOKING vállalatot 2000-ben alapították és napi támogatást nyújt közel 4000 szállodának világszerte. Főbb tevékenységi területei a szállodai honlapfejlesztés, disztribúciós értékesítési csatornák menedzselése, digitális marketing kampányok menedzselése, revenue menedzsement optimalizációs eszközök és versenytárs elemzés, figyelés. A két fő piaca Európa és Ázsia.
A FASTBOOKING folytatja az innovatív megoldások szolgáltatását, melyek ügyfelei teljesítményének és láthatóságának a fejlesztését célozzák, miközben az Accoron belül függetlenül működik.

Az Accor Hotels a világ egyik vezető szállodacsoportja, szálláshelyei megtalálhatók 92 országban. Több mint 3500 szállodájában közel félmillió szobával rendelkezik.

Az Accor csoport története 45 évvel ezelőttre nyúlik vissza, amikor is megnyílt első szállodájuk Novotel Lille Airport, a repülőtértől nem messze. A Novotel koncepció elindulása egy teljesen új irányvonalat hozott az európai szállodaipar életébe. Abban az időben az európai szállodapiacon az átlagosan 25 szobával rendelkező, családok elszállásolására berendezkedett szálláshelyek domináltak, így a Novotel szállodával egy gyökeresen új  elképzelés jelent meg.

Az Accor brandek világszerte ismertek, mind az öt földrészen megtalálhatóak. Az Accor szállodatípusai lefedik a teljes piaci spektrumot az 1-től 5 csillagos szállodai kategóriákban. Mindegyik szállodakoncepció egységesen meghatározott minőségi követelményeken nyugszik. Legmagasabbra a luxuskategóriás Sofitel hoteleket pozícionálták, aztán a következnek a felsőkategóriában a Pullman, és Grand Mercure egységek. Középkategóriát célozza meg a Novotel, a Mercure és az Adagio egységekkel. Gazdaságos hotel koncepciói a háromfajta Ibis szálloda koncepció. Nemrégiben megszüntette a szintén gazdaságos kategóriába sorolt Etap brandet, ezen hotelek is már az Ibis brandhez tartoznak.

A szállodákat 44%-ban saját tulajdonban, vagy lízing konstrukcióban üzemeltetik. Az összes szállodának a 25%-a működik franchise-ban, 31%-át pedig maga a csoport üzemelteti (ide azok a szállodák tartoznak, ahol az Accor szerződésben meghatározott időtartamra vállalja azok üzemeltetését).

turizmusonline.hu



vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Tizedik alkalommal Superbrands-díjas a SPAR
dátum 2018-04-24 idő 09:20

A szakemberek mellett a vásárlók is újra bizalmat szavaztak a SPAR Magyarországnak, amelyet sorozatban tizedszerre tartottak érdemesnek a márkaértékelési díjra.

Május végén Moszkva válik a franchise-világ fővárosává
dátum 2018-04-18 idő 11:26

2018. május végén három jelentős nemzetközi esemény is megrendezésre kerül az orosz fővárosban. a THE MOSCOW FRANCHISE EXPO 2018, a THE WORLD FRANCHISE FORUM az Orosz Franchise Szövetség szervezése, és itt tartják meg a Franchise Világtanács (WFC) soron következő ülését is.

A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.

Május 10-én kerül megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség tisztújító közgyűlése
dátum 2018-04-13 idő 12:45

A közgyűlésen Matthias H. Lehner, a Német Franchise Szövetség alelnöke, a Bodystreet alapító-tulajdonosa osztja meg a hálózatfejlesztéssel kapcsolatos nemzetközi tapasztalatait.

Frozen Yoghurt hálózat kínálja értékesítésre az elmúlt 4 év alatt felépített franchise hálózatát
dátum 2018-04-13 idő 10:50

A koncepció öt egysége négy jelentős budapesti bevásárlóközpontban, valamint a budaörsi Korzó Auchan Kereskedelmi Központban is jelen van üzleteivel.