Hírek, aktualitások

dátum 2015-12-30 idő 10:35

Alapjaiban változott a McDonald's koncepció az új hong-kongi éttermükben

A McDonald’s gyorséttermi koncepciót sohasem kellett félteni, hogy képes e kellően megújulni, alkalmazkodni a helyi piacokhoz és általában az eltérő fogyasztói igényekhez. Ám az egészségtudatos trendek a táplálkozásban alapjaiban hangolták a gyorséttermek ellen követőiket, hiszen egészséges étel csak odafigyeléssel, kiváló alapanyagokból készülhet, elfogyasztásuk pedig nyugodt körülmények között történjen.
 
A folyamatos alkalmazkodás miatt általánossá vált a lánc kommunikációjában az egészséges és valódi alapanyagok hangsúlyozása, még hazánkban is. Ám nagyobb piacokon egészen új módon, kísérleti jelleggel új szolgáltatást indítottak. Már évek óta elérhető pár ország nagyobb mekijeiben a Create Your Taste (CYT) szendvics összeállító rendszer. A sorban állás helyett, a vendégtérbe helyezett érintő kijelzőn állíthatja össze mindenki saját maga ízlésének megfelelő szendvicseit. Megadhatja, hogy milyen zsemléből, hány hússal, salátával, sajttal, szósszal stb. kéri a terméket.
 
 
A McDonald’s 40 éves hong-kongi jelenlétét egy egészen új koncepcióval ünnepli, mely sokban hasonlít a CYT szolgáltatásra, viszont messzemenően túlmutat azon, és a hagyományos McDonald’s üzleteken. A McDonald’s Next névre keresztelt egység az Admiralty bevásárlóközpontban nyílt meg. A CYT sima és csirke szendvicsek szabad összeállításán túl saláták szabad összeállítását is lehetővé teszik.
Emellett sokban eltér a hagyományos koncepciótól. este hattól hajnali egyig asztalhoz történő felszolgálás is elérhető, emellett a hagyományos pult, és arculati elemek is a múlté az új üzletben. A vendégek egy nagy üvegfalú pult előtt válogathatják össze az összetevőket, és a piros-arany színvilág is visszafogottabb elegánsabb formát kapott. A dolgozók például fekete egyenruhát kaptak, és a menütáblák is alkalmazkodnak az új designhoz.
 
 
A kész szendvicsek helyben fogyasztás esetén vágódeszkán kerülnek felszolgálásra, a krumplit pedig fritőz kosárra hasonlító tartóban szolgálják fel vendégeiknek. Az elvitelre szánt termékeket természetes hatású papírdobozba rakják. Ebben is eltérnek a hagyományos méretektől: mivel minden termék más méretű lehet, a szendvicseket két részben helyezik a dobozba, így láthatjuk is, hogy miből készült a ránézésre is egészségesebb ételünk.
 
 
Amíg komótosan fogyasztjuk szendvicsünket a telefonunkat is tölthetjük az asztalokon elhelyezett különféle csatlakozókkal.
 
Az új üzlet egyenlőre csak teszt jelleggel üzemel, de ha hosszú távon beválik, szélesebb körben is elterjedhetnek a McDonald’s Next egységek. A központ egyszerre több fronton is kísérletezik az egészségesebb gyorséttermi kínálat kialakításán. Ausztráliában a The Corner nevű egység a McCafe neve alatt is ezt a célt tűzte ki, valamint a kanadai McCafe bolt is.
forrás: businessinsider.com


vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Május végén Moszkva válik a franchise-világ fővárosává
dátum 2018-04-18 idő 11:26

2018. május végén három jelentős nemzetközi esemény is megrendezésre kerül az orosz fővárosban. a THE MOSCOW FRANCHISE EXPO 2018, a THE WORLD FRANCHISE FORUM az Orosz Franchise Szövetség szervezése, és itt tartják meg a Franchise Világtanács (WFC) soron következő ülését is.

A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.

Május 10-én kerül megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség tisztújító közgyűlése
dátum 2018-04-13 idő 12:45

A közgyűlésen Matthias H. Lehner, a Német Franchise Szövetség alelnöke, a Bodystreet alapító-tulajdonosa osztja meg a hálózatfejlesztéssel kapcsolatos nemzetközi tapasztalatait.

Frozen Yoghurt hálózat kínálja értékesítésre az elmúlt 4 év alatt felépített franchise hálózatát
dátum 2018-04-13 idő 10:50

A koncepció öt egysége négy jelentős budapesti bevásárlóközpontban, valamint a budaörsi Korzó Auchan Kereskedelmi Központban is jelen van üzleteivel.

Folytatja az expanziót a SPAR
dátum 2018-04-12 idő 17:11

Idén tavasszal Kecskeméten és Budapesten nyitott egy-egy új áruházat a SPAR Magyarország. A vállalat további öt szupermarketjét pedig kívül-belül megújította, hogy még inkább kiszolgálja a megváltozott fogyasztói igényeket. A modernizációs programjára 2018-ban eddig több mint 2,1 milliárd forintot fordított a SPAR.