Hírek, aktualitások

dátum 2008-09-24 idő 09:58

Andrássy út visszanyeri régi fényét, visszaköltözik a luxus

Megállíthatatlannak tűnik az Andrássy út 2310 méteréből mindössze  844 méterén - az Oktogon és a Deáktér között - a világmárkák hódítása. Gróf Andrássy Gyula sugárút tervére végül rábólintott a képviselőház 1870-ben, 1876. augusztus 20-án adták át ünnepélyes keretek között, bár az utolsó telek beépítésére 1885-ben került sor.

 

 A luxuscikkeket forgalmazó üzletek egyre növekedésének egyik oka az, hogy jelentősen nő Budapesten a japán turistaforgalom. Némely cég ugyanis a távol-keleti látogatók számától teszi függővé az üzletnyitást, és egyre jelentősebb a magyar vevők aránya is. Ezek a  cégek a magyarországi képviselő helyett, saját vállalkozásban vesznek részt az üzletnyitásban. Várható egy párizsi áruház nyitása a régi  Divatcsarnok vagy Párisi Áruház  épületében.

                                                        Zegna franchise

Elsőként az Ermenegildo Zegna olasz divatház nyitotta meg boltját még 2005-ben magyar átvevővel, majd követte a Louis Vuitton, a Burberry és most a Gucci. A közelmúltban költöztek ide középkategóriás cikkeket forgalmazók is, a Nike, Guess és a Levi’s, bár nagy a fluktuáció. A sugárút elején pár hónapja nyílt Adidas üzlet máris lehúzta a rolót. A legdrágább márkák pont azért jöttek az egykor volt Népköztársaság útjára, mert az úgynevezett középosztálybeli brand-ek elkerülték a sugárutat.

 

Guccinál fontos szempont volt, hogy az Operaház közelében legyen, bár a helyén egykor mocsaras környéken egy kétes hírű csárda állt. Kultúra szakrális tere ez. Számtalan turistával, karakterével és építészeti nívójával is kimagasló.

 

Az utcába ahol többek között gróf Dessewffy Aurél és gróf Zichy Jánosné is lakott, néhány hét múlva nyit Roberto Cavalli aki táskáiról és cipőiről híres, az év végéig az Armani divatház és kávézó a Wall Street étterem helyén. Már a befejező munkák zajlanak a méregdrága mobiltelefonokat gyártó és forgalmazó Vertu üzletében a Művész cukrászda mellett. Hamarosan kezdődnek a munkálatok az Andrássy út és Nagymező utca sarkán is, melynek helyén egykor City Grill gyorsétterem volt, az olasz Dolce & Gabbana cég nyit exkluzív szalont. Majd várhatóak még szépen sorban: Alain Delon, Chanel és a Dior, Omega után a sportos órákat gyártó TAG Heuer.

Nagy Zsófia

                                                                Alain Delon franchise-koncepció 

 



vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Május végén Moszkva válik a franchise-világ fővárosává
dátum 2018-04-18 idő 11:26

2018. május végén három jelentős nemzetközi esemény is megrendezésre kerül az orosz fővárosban. a THE MOSCOW FRANCHISE EXPO 2018, a THE WORLD FRANCHISE FORUM az Orosz Franchise Szövetség szervezése, és itt tartják meg a Franchise Világtanács (WFC) soron következő ülését is.

A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.

Május 10-én kerül megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség tisztújító közgyűlése
dátum 2018-04-13 idő 12:45

A közgyűlésen Matthias H. Lehner, a Német Franchise Szövetség alelnöke, a Bodystreet alapító-tulajdonosa osztja meg a hálózatfejlesztéssel kapcsolatos nemzetközi tapasztalatait.

Frozen Yoghurt hálózat kínálja értékesítésre az elmúlt 4 év alatt felépített franchise hálózatát
dátum 2018-04-13 idő 10:50

A koncepció öt egysége négy jelentős budapesti bevásárlóközpontban, valamint a budaörsi Korzó Auchan Kereskedelmi Központban is jelen van üzleteivel.

Folytatja az expanziót a SPAR
dátum 2018-04-12 idő 17:11

Idén tavasszal Kecskeméten és Budapesten nyitott egy-egy új áruházat a SPAR Magyarország. A vállalat további öt szupermarketjét pedig kívül-belül megújította, hogy még inkább kiszolgálja a megváltozott fogyasztói igényeket. A modernizációs programjára 2018-ban eddig több mint 2,1 milliárd forintot fordított a SPAR.