Hírek, aktualitások

dátum 2016-11-02 idő 10:14

Apró segítség, hatalmas öröm

A P&G és a SPAR Magyarország országos jótékonysági kezdeményezést indít “Apró segítség, hatalmas öröm” elnevezéssel a Magyar Vöröskereszt támogatására és a rászoruló gyermekek megsegítésére. Minden SPAR és INTERSPAR üzletben megvásárolt P&G termékkel, így például az Ariel, a Lenor, a Pampers és a Gillette termékeivel is segíthetünk, hiszen az ár 1%-át a Magyar Vöröskereszt a rászoruló gyermekek életkörülményeinek javítására fordítja. A kezdeményezés 2016. december 7-ig tart.

A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) adatai szerint a magyar társadalom 14.9%-a él szegénységben. A 7 év alatti gyermekek 42.2% százaléka, 130 ezer fő naponta küzd a szegénység nehézségeivel, közülük nagyjából 50 ezer rendszeresen éhezik.
 
“Karácsony közeledtével a Magyar Vöröskereszt országszerte több tízezer család ünnepét tudja szebbé tenni különböző adományozó programjain keresztül. 
Az “Apró segítség, hatalmas öröm” program célja, hogy a Magyar Vöröskereszt, a P&G és a SPAR Magyarország a leginkább rászorulókat segítse. A kampány nagyköveteként Molnár Ferenc Caramel énekes, a két éves Sophie büszke apukája is csatlakozik a programhoz.
 
Október 27-e és december 7-e között minden SPAR és INTERSPAR üzletben vásárolt Always betét, Pampers pelenka, Head & Shoulders és Pantene hajápolási termék, Ariel, Bonux, Lenor, Jar mosó-és tisztítószer, valamint Old Spice és Gillette férfi szépségápolási termék segíti a program sikerességét. A felsorolt márkák árának 1%-a az adomány teljes összegéhez adódik, ami a Magyar Vöröskereszten keresztül jut el a rászoruló gyerekekhez és családjaikhoz.
 
 
A SPAR és INTERSPAR vásárlói már többször bizonyították a társadalmi kezdeményezésekhez való hozzájárulási szándékukat, többször a SPAR által szervezett jótékonysági események kapcsán is. Velünk együtt segítették az országot szükség esetén.  A kampány menete igen egyszerű: termékvásárlással segíthetjük a rászoruló gyermekeket. – mondta Heiszler Gabriella, a SPAR Magyarország vezérigazgatója.
 
A Magyar Vöröskereszt minden megyei szervezete bevonásra kerül a program sikeressége érdekében. A szervezet önkéntesei és alkalmazottjai hozzáértésével biztosan azok a családok és közösségek részesülnek majd az adományokban, melyek a leginkább segítségre szorulnak. A Magyar Vöröskereszt által üzemeltetett szervezetek fogják biztosítani, hogy a kezdeményezés keretében összegyűjtött adomány a legszükségesebb, egészséget megóvó és boldog növekedést biztosító termékek beszerzésére legyen fordítva, így például lepedők, ágyneműk, pizsamák adományozására.

trademagazin.hu


vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
Franchise Börze - Ahol tuti recepteket találhat egy sikeres vállalkozáshoz!
dátum 2018-01-10 idő 13:30

2018. február 1-én újra franchise kiállítást szervez a Magyar Franchise Szövetség.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Ezen túl magánszemélyek is hirdethetnek a Duna House honlapján
dátum 2018-01-16 idő 12:20

Március végéig bruttó 1990 forintért árulhat a nagyközönség házat, lakást, ingatlant, 30 napon át a Duna House honlapján.

Plakátaukciót rendez a BÁV január 24-én
dátum 2018-01-15 idő 11:53

Az aukción reklám- és kiállítás plakátok is képviseltetik magukat, a történelmi ereklyék gyűjtői pedig az ötvenes és hatvanas években készült propagandaplakátok közül válogathatnak.

Franchise partnereit keresi a BITE bakery café
dátum 2018-01-11 idő 10:58

Franchise partnereket keres a pereceket, szendvicseket, mascarponés tekercseket és különleges ízesítésű kávékat kínáló BITE bakery café.

Franchise Börze - Ahol tuti recepteket találhat egy sikeres vállalkozáshoz!
dátum 2018-01-10 idő 13:30

2018. február 1-én újra franchise kiállítást szervez a Magyar Franchise Szövetség.

Vidéki városokban keres franchise partnereket a High Care
dátum 2018-01-10 idő 09:39

A High-Care Cosmetics mintegy 20 egységével az egyik vezető kozmetikai franchise hálózat hazánkban.