Hírek, aktualitások

dátum 2016-10-10 idő 09:39

Az egyetemisták felé nyit az IKEA

A 18-25 évesek felé szélesíti célcsoportját az IKEA. Az új kampány stratégiájának alapja, hogy a lakberendezési vállalat aktívan jelen legyen a fiatal fogyasztók életében – írja a Kreatív Online.
 
A médiacsatornákat is ennek megfelelően választották, így kaptak kitüntetett szerepet az online és out-of-home megoldások, valamint egy dedikált weboldal. A felsőoktatási kampány a magyar, cseh és szlovák régión belül elsőként Magyarországon indult el, a célzott elérést az Iskolamarketing biztosította az egyetemeken.
 
 
„Fontosnak tartjuk a fiatalok megszólítását és azt, hogy párbeszéd alakuljon ki arról, milyen lakberendezési megoldásokra van igazán szükségük” – mondta Varga Fruzsina.
 
Az IKEA régiós kampánymenedzsere közölte: „Az IKEA márka kommunikációja rugalmas, sokkal inkább táplálkozik vásárlói visszajelzésekből és a mindennapi emberek életéből, szokásaiból. Ezért tartjuk fontosnak, hogy bemutassuk, bár termékeinket adott funkciókra tervezték, azt a hétköznapok felülírhatják vagy kiegészíthetik”.

forrás: Kreatív Online


vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Tizedik alkalommal Superbrands-díjas a SPAR
dátum 2018-04-24 idő 09:20

A szakemberek mellett a vásárlók is újra bizalmat szavaztak a SPAR Magyarországnak, amelyet sorozatban tizedszerre tartottak érdemesnek a márkaértékelési díjra.

Május végén Moszkva válik a franchise-világ fővárosává
dátum 2018-04-18 idő 11:26

2018. május végén három jelentős nemzetközi esemény is megrendezésre kerül az orosz fővárosban. a THE MOSCOW FRANCHISE EXPO 2018, a THE WORLD FRANCHISE FORUM az Orosz Franchise Szövetség szervezése, és itt tartják meg a Franchise Világtanács (WFC) soron következő ülését is.

A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.

Május 10-én kerül megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség tisztújító közgyűlése
dátum 2018-04-13 idő 12:45

A közgyűlésen Matthias H. Lehner, a Német Franchise Szövetség alelnöke, a Bodystreet alapító-tulajdonosa osztja meg a hálózatfejlesztéssel kapcsolatos nemzetközi tapasztalatait.

Frozen Yoghurt hálózat kínálja értékesítésre az elmúlt 4 év alatt felépített franchise hálózatát
dátum 2018-04-13 idő 10:50

A koncepció öt egysége négy jelentős budapesti bevásárlóközpontban, valamint a budaörsi Korzó Auchan Kereskedelmi Központban is jelen van üzleteivel.