Hírek, aktualitások

dátum 2016-01-07 idő 10:49

Az Év Boltja 2015 - SPAR MOM Park

A MOM Park bevásárlóközpontban található szupermarket Budapest egyik frekventált és igen forgalmas részén található. A korábbi üzlet nagyszabású átalakítása után 2013-ban nyitotta meg újra kapuit, már a mai formájában. Az elegáns ám szembetűnő építészeti, belsőépítészeti megoldások valamint a rendkívül széles termékválaszték a szokásos SPAR színvonalnál magasabbra tette a mércét. A választék természetesen igazodik elhelyezkedéséhez, és az üzletben a prémium illetve luxus cikkek is kiemelkedő számban találhatóak meg, ezáltal teremtve meg a magasabb minőségre, és különlegességekre vágyók bevásárlási lehetőségét. Az üzlet előtt még egy SPAR To Go ételbár is várja a készételt vásárolni vágyókat.
 
 
A többi üzlethez képest a SPAR kiemelkedőnek tartja a dizájnt, a széles szortimentet, és a vásárlási élményt. Utóbbihoz nagyban hozzájárul a tágas és átlátható bejárati zóna, a termék orientált világítótestek, az innovatív világítástechnika, valamint az egyedi kialakítású borvilág részleg. A hagyományos (láncon belüli) áruházakhoz képest a közel 2000 négyzetméteres üzletben további extra cikkek jelennek meg a termékek között, így például sajtkülönlegességek, friss hal, és széles sonka és bor kínálat is. A magas színvonalú kiszolgálás érdekében az áruház dolgozói folyamatos továbbképzéseken vesznek részt, emellett rendszeresek a kóstoltatások és a látványos árukihelyezésre is nagy figyelmet fordítanak.
 
 
A bolt kialakítása szakít a hagyományos üzletek kinézetével. A bejárat közlében alacsony, átlátható pultok kaptak helyet, ezáltal téve átláthatóvá az üzletet. A belsőépítészeti kialakítások során elsődleges szempont volt a finom ívek, motívumok megteremtése, a "vízmosta kövek" jegyében. A pult és regál végek kerekített formájúak, az álmennyezet lamellás szerkezetű, hullámzó formákat jelenít meg. A természetes anyagok használata pedig erősíti a kialakuló kellemes, barátságos érzést, a LED világítótestek használata pedig a környezet tudatosságot is megvalósítja. A világítás kialakítása izgalmas árnyjátékot fest a mennyezet burkolati elemein, mely szintén kellemesebbé teszi, élménnyé alakítja a vásárlást.
 
 
Az üzlet kialakítása során szem előtt tartották a különböző céllal érkező vásárlók igényeinek kialakítását is. A gyors, nagyrészt kész, félkész termékek gyors étkezésekhez betérő vásárlók egy úgy nevezett "kis körön" belül mindent megtalálhatnak. A teljesebb, nagyobb bevásárlásra törekvők pedig a teljes üzletet bejárva szedhetik össze a szükséges árucikkeket.
 
 
forrás: elelmiszer.hu


vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
Még mindig nagy üzlet a fogyókúra: tovább terjeszkedik a Naturhouse
dátum 2018-06-01 idő 09:38

2018-ban további terjeszkedéssel számol a táplálkozási tanácsadással foglalkozó Naturhouse.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Pazar évet zárt tavaly itthon a McDonald's
dátum 2018-06-19 idő 12:04

Tájékoztatásuk szerint tavaly a vendégek száma Magyarországon 10 százalékkal nőtt az előző évhez képest, az étteremhálózat évente átlagosan mintegy 80 millió vendéget szolgál ki.

Gyöngyösön nyitotta meg új éttermét a McDonald's
dátum 2018-06-19 idő 11:25

Gyöngyös forgalmas közlekedési csomópontjában nyitotta meg kapuit a McDonald’s legújabb, kétszintes autós étterme. Az étterem az első vidéki egység, amely már a „Jövő Élménye” koncepció alapján készült.

Egy igazi nyári ajánlat: frozen joghurt koncepció keresi új tulajdonosát!
dátum 2018-06-18 idő 09:42

A Jono Yogo, az egész évben üzemeltethető forzen joghurt hálózat remek franchise befektetési lehetőség. Az öt egységből álló franchise 2013 óta van jelen a hazai piacon, és a legforgalmasab budapesti üzletközpontokban képviselteti magát.

A franchise Spanyolországban
dátum 2018-06-15 idő 16:51

„A siker kulcsa Spanyolországban az, hogy megfelelően tudjunk alkalmazkodni a spanyolok ízlésvilágához” – Interjú Eduardo Abadíával, a Spanyol Franchise Szövetség ügyvezető igazgatójával.

Úgy megy házhoz a Lidl és az Aldi, hogy már a házat is ők építik
dátum 2018-06-13 idő 14:24

A Lidl óvodát és hotelt nyit a boltjai felett, az Aldi lakásokat fejleszt. A diszkontláncok egyre aktívabbak az ingatlanpiacon, de ki profitál ebből?