Hírek, aktualitások

dátum 2016-01-27 idő 10:00

Az ügyfélkiszolgálás legjobbjai között a BENU

Egy elégedett vásárló átlagosan 2,5-szer annyit költ, mint egy elégedetlen. Már egy minimális javulás a vásárlói elégedettségben 20-30%-os átlagos árbevétel növekedést hoz.

A BENU Magyarország Zrt., a Mercedes-Benz Hungária Kft és a Samsung Electronics Magyar Zrt. bizonyultak az ügyfélkiszolgálás legjobbjainak 2015-ben. A hetedik alkalommal megrendezett "Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban" üzleti verseny három kategóriában - személyes, telefonos és elektronikus - és két vállalati méret szerint - kis-, és közép (kkv), valamint nagyvállalat - vizsgálta a hazai cégek ügyfélkiszolgálásának minőségét. 

A 2015-ös „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” üzleti verseny díjátadó gálával és kapcsolódó szakmai konferenciával zárult január 21-én, Budapesten. 
 
A franchise hálózatokat idén a BENU gyógyszertár lánc képviselte, amely a nagyvállalatok kategóriában első helyen végzett, az Opel Magyarország és az Aegon biztosító előtt.
 

A 2015. évi díjazottak:

Nagyvállalatok:

1, BENU Magyarország Zrt.
2, Opel Magyarország - Opel Southeast Europe Kft.
3, Aegon Magyarország Általános Biztosító Zrt.

Kis- és középvállalatok:

1, Mercedes-Benz Hungária Kft.
2, Openhouse Országos Ingatlanhálózat
3, KIA Motors Hungary Kft.

Telefonos ügyfélkiszolgálás kategória 

Nagyvállalatok:

1, Samsung Electronics Magyar Zrt.
2, Aegon Magyarország Általános Biztosító Zrt.
3, Opel Magyarország - Opel Southeast Europe Kft.

Kis- és középvállalatok:

1, Mercedes-Benz Hungária Kft.
2, KIA Motors Hungary Kft.
3, Openhouse Országos Ingatlanhálózat

Elektronikus ügyfélkiszolgálás kategória 

Nagyvállalatok:

1, Samsung Electronics Magyar Zrt.
2, Prémium Önkéntes Pénztárak
3, Aegon Magyarország Általános Biztosító Zrt.

Kis- és középvállalatok:

1, Mercedes-Benz Hungária Kft.
2, KIA Motors Hungary Kft.
3, Openhouse Országos Ingatlanhálózat

 
A ClientFirst 2009 folyamán életre hívta a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” elnevezésű díját. A díj a hazai ügyfél-kiszolgálási kultúra fejlesztésére hivatott, valamint hogy iparágakon átívelő benchmarkot hozzon létre hazánk ügyfélkiszolgálási metodikáiban.

A ClientFirst Consultingról
 
A magyar piacon 12 éve működő ClientFirst Consulting kiemelt célja a megbízói ügyfélkiszolgálási kultúra fejlesztése. Tevékenysége középpontjában próbavásárlások (mystery shopping), ügyfélelégedettség-mérések valamint fejlesztési programok megvalósítása áll.

A cég a nemzetközi szakmai szervezet, az MSPA (Mystery Shopping Providers Association) tagja. 2013-tól elsőként a magyar cégek közül a szervezet igazgatótanácsában is képviselteti magát. A ClientFirst 2009 folyamán életre hívta a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” programot és díjat. A cél a hazai ügyfélkiszolgálási kultúra fejlesztése, valamint országos ügyfélkiszolgálási benchmark kialakítása és biztosítása.

 



vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
Franchise Börze - Ahol tuti recepteket találhat egy sikeres vállalkozáshoz!
dátum 2018-01-10 idő 13:30

2018. február 1-én újra franchise kiállítást szervez a Magyar Franchise Szövetség.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Ezen túl magánszemélyek is hirdethetnek a Duna House honlapján
dátum 2018-01-16 idő 12:20

Március végéig bruttó 1990 forintért árulhat a nagyközönség házat, lakást, ingatlant, 30 napon át a Duna House honlapján.

Plakátaukciót rendez a BÁV január 24-én
dátum 2018-01-15 idő 11:53

Az aukción reklám- és kiállítás plakátok is képviseltetik magukat, a történelmi ereklyék gyűjtői pedig az ötvenes és hatvanas években készült propagandaplakátok közül válogathatnak.

Franchise partnereit keresi a BITE bakery café
dátum 2018-01-11 idő 10:58

Franchise partnereket keres a pereceket, szendvicseket, mascarponés tekercseket és különleges ízesítésű kávékat kínáló BITE bakery café.

Franchise Börze - Ahol tuti recepteket találhat egy sikeres vállalkozáshoz!
dátum 2018-01-10 idő 13:30

2018. február 1-én újra franchise kiállítást szervez a Magyar Franchise Szövetség.

Vidéki városokban keres franchise partnereket a High Care
dátum 2018-01-10 idő 09:39

A High-Care Cosmetics mintegy 20 egységével az egyik vezető kozmetikai franchise hálózat hazánkban.