

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.
A Taco Bell márkát 1964-ben Glen Bell indította el. Éttermei Amerika-szerte egyre népszerűbbé váltak. Néhány éven belül Bell egy több, mint száz éttermet magában foglaló, országszerte népszerű vállalkozás tulajdonosa volt.
1977-ben nyílt meg az első külföldi étterme, 1984-ben alakította ki mai design-ját. Ezek után kisebb méretű Taco Bell egységek nyíltak a repülőtereken, benzinkutakon, egyetemeken és kikötőkben. A Taco Bell napjainkban több mint 36,8 millió fogyasztót szolgál ki hetente, több mint 5.600 éttermében az Egyesült Államokban.
A Taco Bell márka 2002 óta a Yum Brands Inc. tulajdonában van. A Csoporthoz tartozik többek között a KFC, és a Pizza Hut hálózat is. A két másik márkával ellentétben, a Taco Bell hazánkban eddig még nem jelent meg.
Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.
A szakemberek mellett a vásárlók is újra bizalmat szavaztak a SPAR Magyarországnak, amelyet sorozatban tizedszerre tartottak érdemesnek a márkaértékelési díjra.
2018. május végén három jelentős nemzetközi esemény is megrendezésre kerül az orosz fővárosban. a THE MOSCOW FRANCHISE EXPO 2018, a THE WORLD FRANCHISE FORUM az Orosz Franchise Szövetség szervezése, és itt tartják meg a Franchise Világtanács (WFC) soron következő ülését is.
Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.
A közgyűlésen Matthias H. Lehner, a Német Franchise Szövetség alelnöke, a Bodystreet alapító-tulajdonosa osztja meg a hálózatfejlesztéssel kapcsolatos nemzetközi tapasztalatait.
A koncepció öt egysége négy jelentős budapesti bevásárlóközpontban, valamint a budaörsi Korzó Auchan Kereskedelmi Központban is jelen van üzleteivel.