

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.
A Borháló borkereskedésekben fontos szereppel bír a borok kóstoltatása. Ez a legjobb módja annak, hogy a vásárlók valóban a számukra megfelelő íz világú borokat választhassák ki.
A Borháló 2012 novemberében látott hozzá franchise hálózatának kiépítéséhez, ekkor nyitotta meg az első átvevő partner borkereskedését Óbudán. Ezt követően, 2013 első felében Budapest környékén nyíltak Borháló borkereskedések (Vácott, Budakeszin, Solymáron, Budaörsön, Érden).A hálózat dinamikus terjeszkedésének ékes bizonyítéka, hogy az eleinte főképp Budapest és környékére koncentrálódó Borháló borkereskedésekkel immár vidéken is egyre több városban találkozhatunk (Miskolc, Debrecen, Pécs, Kecskemét, Győr, stb.).
A Borháló a Magyar Franchise Szövetség tagja. 2014 januárjában a hálózat a 2013. Év Legdinamikusabban Fejlődő Franchise Hálózata elismerésben részesült.
Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.
41 éttermével a magyarországi gyorsétterem-piac meghatározó szereplője a Burger King.
A szakemberek mellett a vásárlók is újra bizalmat szavaztak a SPAR Magyarországnak, amelyet sorozatban tizedszerre tartottak érdemesnek a márkaértékelési díjra.
2018. május végén három jelentős nemzetközi esemény is megrendezésre kerül az orosz fővárosban. a THE MOSCOW FRANCHISE EXPO 2018, a THE WORLD FRANCHISE FORUM az Orosz Franchise Szövetség szervezése, és itt tartják meg a Franchise Világtanács (WFC) soron következő ülését is.
Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.
A közgyűlésen Matthias H. Lehner, a Német Franchise Szövetség alelnöke, a Bodystreet alapító-tulajdonosa osztja meg a hálózatfejlesztéssel kapcsolatos nemzetközi tapasztalatait.