Hírek, aktualitások

dátum 2017-07-06 idő 11:12

Kiemelkedő eredmények a Duna House csoportnál

2017 második negyedéve az első olyan periódus a Duna House Csoport tőzsdére vonulását követően, amely összehasonlítható az egy évvel ezelőtti hasonló időszakkal. Tavaly ilyenkor már konszolidációra került a lengyel tevékenység hatása, és a 2%-os jutalékplafon bevezetése a hitelközvetítésben.

A cégcsoport magyarországi ingatlanközvetítő hálózatai – Duna House és SMART Ingatlan – közel 10%-kal múlták felül az első negyedéves összes jutalékbevételeit. Ebbe nemcsak a közvetítésből származó jutalékok növekedése játszik közre, hanem a hálózati bővülés is, hiszen a negyedév végére 5 új irodával már 154-re bővült a két hálózat összesen. Eközben a Cégcsoporthoz tartozó lengyel METROHOUSE jutalékbevétele valamelyest csökkent, amely az akvizíciót követően bevezetett szigorúbb működési szabályok és a megemelt franchise díjakat követő hálózati tisztulás okozott. A lengyel hálózat jelenleg 73 irodára bővült és a management szerint a következő negyedévekben már szintén növekedést mutat majd.

A Duna House Cégcsoportnak mind Magyarországon, mind Lengyelországban és Csehországban is működnek a franchise mellett saját irodái is, amelyek összességében csúcsot döntöttek a második negyedévben. Az előző negyedévhez képest 11,2%-kal, a tavalyi hasonló időszakhoz viszonyítva pedig 16,6%-kal haladta meg a korábbiakat ez a szegmens. A kiugró jutaléknövekményelsősorban a cseh saját irodának köszönhető, amely az előző negyedévet 2,5-szeresen múlta felül.

Szintén csúcsot ért el a hitelezési szegmens, amely a második negyedévben közel 16 és félmilliárd Forint folyósított hitelállományt produkált, amely több mint negyedével múlja felül a tavalyi hasonló időszakot. Ezen belül a magyar hitelezési tevékenység is erős volt, amely 21%-os növekedést ért el, de a lengyel teljesítmény ezt is felülmúlta, hiszen közel 25%-os javulást mutatott az egy évvel ezelőttiekhez képest.
A szintén pénzügyi termékközvetítéshez tartozó lakástakarékpénztári tevékenység is erős negyedévet zárt, hiszen a második negyedévben közvetített állomány majd’ másfélszerese a tavalyinak.

A Duna House Csoport managementje összességében elégedett a második negyedéves fő üzleti mutatókkal és úgy látja, hogy a vállalategyüttes további növekedési pályát fut be.

Virtuális kiállító: Duna House Franchise Kft.


vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
Még mindig nagy üzlet a fogyókúra: tovább terjeszkedik a Naturhouse
dátum 2018-06-01 idő 09:38

2018-ban további terjeszkedéssel számol a táplálkozási tanácsadással foglalkozó Naturhouse.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Pazar évet zárt tavaly itthon a McDonald's
dátum 2018-06-19 idő 12:04

Tájékoztatásuk szerint tavaly a vendégek száma Magyarországon 10 százalékkal nőtt az előző évhez képest, az étteremhálózat évente átlagosan mintegy 80 millió vendéget szolgál ki.

Gyöngyösön nyitotta meg új éttermét a McDonald's
dátum 2018-06-19 idő 11:25

Gyöngyös forgalmas közlekedési csomópontjában nyitotta meg kapuit a McDonald’s legújabb, kétszintes autós étterme. Az étterem az első vidéki egység, amely már a „Jövő Élménye” koncepció alapján készült.

Egy igazi nyári ajánlat: frozen joghurt koncepció keresi új tulajdonosát!
dátum 2018-06-18 idő 09:42

A Jono Yogo, az egész évben üzemeltethető forzen joghurt hálózat remek franchise befektetési lehetőség. Az öt egységből álló franchise 2013 óta van jelen a hazai piacon, és a legforgalmasab budapesti üzletközpontokban képviselteti magát.

A franchise Spanyolországban
dátum 2018-06-15 idő 16:51

„A siker kulcsa Spanyolországban az, hogy megfelelően tudjunk alkalmazkodni a spanyolok ízlésvilágához” – Interjú Eduardo Abadíával, a Spanyol Franchise Szövetség ügyvezető igazgatójával.

Úgy megy házhoz a Lidl és az Aldi, hogy már a házat is ők építik
dátum 2018-06-13 idő 14:24

A Lidl óvodát és hotelt nyit a boltjai felett, az Aldi lakásokat fejleszt. A diszkontláncok egyre aktívabbak az ingatlanpiacon, de ki profitál ebből?