Hírek, aktualitások

dátum 2014-01-08 idő 09:52

Digitális fronton robbant a KFC

A KFC új USA-ban futó online és közösségi média kampánya a HowDoYouKFC tagline-nal indul, amely a csomagoláson, valamint az in-store és a promóciós aktivitásokban, sőt az éttermi alkalmazottak egyenruháján is megjelenik. Emellett a kampánynak az USA-ban futó tévéreklámjait iPhone-nal vették fel a célból, hogy a közösségi média videókhoz hasonlítsanak. - olvasható a marketinginfo.hu oldalon

Az összesen 10, -a Youtube-on és a márka honlapján is elérhető- reklám új megközelítést alkalmaz és a közösségi média jelentőségére hívja fel a figyelmet.

A Draftfcb által készített humoros szpotokban a fogyasztót játszó szereplők kedvenc KFC ételeikről osztják meg gondolataikat. A tévés aktivitás célja az is, hogy ösztönözze a márkarajongókat arra, hogy a KFC portékáinak mindennapi élvezetéről saját videókat készítsenek és mutassanak be. Ennek keretében a HowDoYouKFC hashtag használatával a közösségi médiában közzétett videók a KFC weboldalán is megosztható.

Az1930-ban alapított KFC a világ negyedik legnagyobb gyorsétteremlánca. Fő profilját a csirkehús felhasználásával készült ételek képezik, amiket évtizedek óta azonos recept alapján készítenek.

A KFC, a Pizza Hut és a Taco Bell márkák tulajdonosa, a Yum! Brands.

forrás: marketinginfo.hu



vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Tizedik alkalommal Superbrands-díjas a SPAR
dátum 2018-04-24 idő 09:20

A szakemberek mellett a vásárlók is újra bizalmat szavaztak a SPAR Magyarországnak, amelyet sorozatban tizedszerre tartottak érdemesnek a márkaértékelési díjra.

Május végén Moszkva válik a franchise-világ fővárosává
dátum 2018-04-18 idő 11:26

2018. május végén három jelentős nemzetközi esemény is megrendezésre kerül az orosz fővárosban. a THE MOSCOW FRANCHISE EXPO 2018, a THE WORLD FRANCHISE FORUM az Orosz Franchise Szövetség szervezése, és itt tartják meg a Franchise Világtanács (WFC) soron következő ülését is.

A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.

Május 10-én kerül megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség tisztújító közgyűlése
dátum 2018-04-13 idő 12:45

A közgyűlésen Matthias H. Lehner, a Német Franchise Szövetség alelnöke, a Bodystreet alapító-tulajdonosa osztja meg a hálózatfejlesztéssel kapcsolatos nemzetközi tapasztalatait.

Frozen Yoghurt hálózat kínálja értékesítésre az elmúlt 4 év alatt felépített franchise hálózatát
dátum 2018-04-13 idő 10:50

A koncepció öt egysége négy jelentős budapesti bevásárlóközpontban, valamint a budaörsi Korzó Auchan Kereskedelmi Központban is jelen van üzleteivel.