Hírek, aktualitások

dátum 2014-01-27 idő 09:27

Díjazták a Borhálót

Kiosztották a Magyar Franchise Szövetség díjait, Az Év Legdinamikusabban Fejlődő Franchise Hálózata elismerést 2014-ben a Borháló Borkereskedés kapta. A Magyar Franchise Szövetség a franchise vállalkozói közösség érdekképviseleti szervezete, hetedik éve díjazza a sikeres magyar vállalkozásokat. (Borháló összeállítás)
 
A több mint 20 éves múlttal bíró szövetség az elmúlt évekhez hasonlóan díjazta a magyar vállalkozásokat, idén nyolc díjat osztottak ki. 2014-ben Az Év Legdinamikusabban Fejlődő Franchise Hálózata elismerést, a 2013-ban alakult Borháló Borkereskedés kapta. A vállalkozás alapításának évében, egy év alatt, 26 új borboltot nyitott. A Franchise Szövetséghez érkezett pályázatok elbírálásakor fontos szempont az adott vállalkozás terjeszkedése, a forgalom alakulása, a biztonságos és megalapozott hálózatbővítés lehetősége illetve az adott márka ismertsége. A Borháló esetében azt a kezdeményezést díjazták, amely merőben új irányvonalat képvisel Magyarországon. A Budapesten és 7 megyében jelen lévő hálózat üzletfilozófiájának lényege ugyanis, hogy minél szélesebb körben terjesszék a borfogyasztást, és a minőségi borok szeretetét. 
 
A díjátadás pillanatai
 
A Borháló Borkereskedés ezt egy valódi újítással éri el. Az árukészlet egy szakértő válogatás eredménye, a hozzáértő tulajdonosok választják ki azt a bort, amit eladásra érdemesnek tartanak, stratégiai együttműködésben a hazai borászokkal. Így tudnak különleges borokat árulni, a minőség megőrzése érdekében pedig a termék boltba kerüléséig a szállítás minden részletére odafigyelnek, pl. zárt hűtőláncon szállítják a borokat. A boltokban pedig szakszerű kiszolgálással, pillepalackban árulják a finom nedűt, így azokhoz alacsonyabb áron juthatnak a vásárlók. A közvélemény eddig úgy tartotta, hogy műanyag palackban csak gyenge minőségű italt lehet venni, ezen a szemléleten kíván változtatni a Borháló. Meggyőző érv a vállalkozás mellett, hogy a megújított csomagolással féláron, vagy akár harmadáron juthatunk hozzá egy jó minőségű borhoz. A pillepalack nem a muzeális borok tárolására alkalmas, a csomagolást a hétköznapi borfogyasztáshoz tervezték.
 
 
- Véleményem szerint a Borháló forradalmasíthatja Magyarországon a borfogyasztási szokásokat, amiből végső soron mindenki profitál. - véli Kathona Krisztián, a Borháló ügyvezetője. - Azzal, hogy a csomagolás megújításával elérhetővé tesszük az ízletes hazai borokat, újabb és újabb közönséget nyerünk meg a minőségi borfogyasztásnak.
 
A Borháló Borkereskedés franchise sikerét mutatja, hogy a 2013 eleji indulása óta, 26 vállalkozó csatlakozott a hálózathoz és nyitott borkereskedést. A tavalyi gyors tempó után, idén a hálózat megerősítése a cél a Borháló számára. 2014 másik nagy feladata a határon túli terjeszkedés, sok megkeresés érkezett hozzájuk külföldről, a Borháló tulajdonosai pedig feladatuknak tekintik a magyar borok külhoni ismertségének növelését. További tervek között szerepel a stratégiai partnerrel a designt megálmodó és kivitelező, Geppetto Belsőépítész Irodával további brand-et erősítő elemek kivitelezése (csomagolás, arculati elemek), illetve a saját Borháló márkás termékek bevezetése. A minőségi borfogyasztást segítendő pedig borismereti kurzusokat terveznek a Borháló tulajdonosok.
 
Forrás: Borháló sajtóközlemény
Kép forrása: Magyar Franchise Szövetség, készítette: Kallus György
Kontakt: Jávor Zsófia
Virtuális kiállító: Borháló Kft.


vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Május végén Moszkva válik a franchise-világ fővárosává
dátum 2018-04-18 idő 11:26

2018. május végén három jelentős nemzetközi esemény is megrendezésre kerül az orosz fővárosban. a THE MOSCOW FRANCHISE EXPO 2018, a THE WORLD FRANCHISE FORUM az Orosz Franchise Szövetség szervezése, és itt tartják meg a Franchise Világtanács (WFC) soron következő ülését is.

A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.

Május 10-én kerül megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség tisztújító közgyűlése
dátum 2018-04-13 idő 12:45

A közgyűlésen Matthias H. Lehner, a Német Franchise Szövetség alelnöke, a Bodystreet alapító-tulajdonosa osztja meg a hálózatfejlesztéssel kapcsolatos nemzetközi tapasztalatait.

Frozen Yoghurt hálózat kínálja értékesítésre az elmúlt 4 év alatt felépített franchise hálózatát
dátum 2018-04-13 idő 10:50

A koncepció öt egysége négy jelentős budapesti bevásárlóközpontban, valamint a budaörsi Korzó Auchan Kereskedelmi Központban is jelen van üzleteivel.

Folytatja az expanziót a SPAR
dátum 2018-04-12 idő 17:11

Idén tavasszal Kecskeméten és Budapesten nyitott egy-egy új áruházat a SPAR Magyarország. A vállalat további öt szupermarketjét pedig kívül-belül megújította, hogy még inkább kiszolgálja a megváltozott fogyasztói igényeket. A modernizációs programjára 2018-ban eddig több mint 2,1 milliárd forintot fordított a SPAR.