Hírek, aktualitások

dátum 2015-05-08 idő 08:59

Ez nem mázli, hanem piaci rés

Hat évvel ezelőtt a válságra kerestek gyors megoldást egy fodrászüzlet alapítói, de annál valami sokkal értékesebbre bukkantak - olvasható az uzletresz.hu összeállításában.

Perger Gabriella marketinges és Binder Géza mesterfodrász presztízs fodrászatot nyitott 2000-ben. Kilenc évvel később több százezer vállalkozóhoz hasonlóan kénytelenek voltak belátni, hogy ha nem találnak valamilyen leleményes megoldást, elsüllyednek. A piacon akkor kötelező zsebbarát árak mellett valamilyen feltűnő újításra volt szükségük. A természetes alapanyagok mellett ezért úgy döntöttek, ez lesz az a szalon, ahová a gyakran nehézkes előzetes foglalás nélkül, az utcáról beeshet bárki.

A frissen nyílt hajvágószalonban már a nyitás napján 45 vendég fordult meg, és már az első hónapban elérték azt a vendégszámot, amelyet 12 hónap alatt vettek célba.

A félig ösztönösen felfedezett, de meglepően gyors sikert hozó üzleti mix tehát így állt össze:

1, kedvező árak,
2, természetes alapanyagok,
3, hajvágás bejelentkezés nélkül 

Úgy tűnik, ennyi elég ahhoz, hogy egészen különböző társadalmi csoportok a magukénak érezzék a BioHairt. A kismamák a vegyszermentes alapanyagoknak örülnek, a nyugdíjasok annak, hogy anyagilag nem megterhelő, az elfoglalt nők értékelik a gyors szolgáltatást, a férfiak pedig azt, hogy nem kell bejelentkezni.
 
Ha nincs tőke, legyünk hálózat

Úgy látszott tehát, a piac vevő lenne a fejlesztésre, de ilyen volumenű összegekről akkor még nem is álmodhattak az alapítók. A megoldás a franchise rendszer lett. Ez sem volt automatikus folytatása a sikernek, az első jelentkezőknek mindössze néhány hónap üzleti adat alapján kellett eldönteniük, belevágnak-e. 2010 végére 12, egy évvel később 30 vállalkozó szavazott bizalmat a márkának. A BioHair üzletből üzletlánc lett.
 

Díjak és tervek

Ugyancsak 2011-ben történt, hogy a Magyar Franchise Szövetség a BioHairnek ítélte az év legdinamikusabban fejlődő franchise hálózata címet. 2012-ben Az Év Marketing Díja mellett a fejlesztések is elindultak. A szalonokban megjelent két új szolgáltatás: az Expressz manikűrben és az Expressz kozmetikában ugyanúgy nem szükséges előzetesen időpontot foglalni, mint a mosáshoz vagy vágáshoz. Invesztáltak egy turbóburába, amely 8 percre rövidíti le a festék hatóidejét. 2015 elejétől kezdve minden szalonban valós időben lehet visszajelzést adni a szolgáltatásról, áprilisban pedig debütál a BioHair saját, teljesen parabén-, SLES- és GMO-mentes, növényi alapú sampon- és balzsammárkája. A termékek kizárólag növényi összetevőkből készülnek, illetve 2014 végére 42, nem csak fővárosi szalonból állt a hálózat. Pillanatnyilag az erőteljesebb kelet-magyarországi terjeszkedésben gondolkoznak – és természetesen abban, hogy nemzetközi piacra lépnek.

forrás: uzletresz.hu



vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
Franchise Börze - Ahol tuti recepteket találhat egy sikeres vállalkozáshoz!
dátum 2018-01-10 idő 13:30

2018. február 1-én újra franchise kiállítást szervez a Magyar Franchise Szövetség.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Hatalmas az érdeklődés a 10 év után újra megrendezendő Franchise Börze iránt
dátum 2018-01-17 idő 14:28

A Magyar Franchise Szövetség hiánypótló bemutatkozási lehetőséget nyújtó rendezvénye olyan sikeres, hogy már szinte az összes kiállítói stand foglalt.

Piacvezető robotgép forgalmazásához keres partnereket a Thermomix
dátum 2018-01-17 idő 12:39

A legintelligensebb robotgép immáron Magyarországon is elérhető.

Ezen túl magánszemélyek is hirdethetnek a Duna House honlapján
dátum 2018-01-16 idő 12:20

Március végéig bruttó 1990 forintért árulhat a nagyközönség házat, lakást, ingatlant, 30 napon át a Duna House honlapján.

Plakátaukciót rendez a BÁV január 24-én
dátum 2018-01-15 idő 11:53

Az aukción reklám- és kiállítás plakátok is képviseltetik magukat, a történelmi ereklyék gyűjtői pedig az ötvenes és hatvanas években készült propagandaplakátok közül válogathatnak.

Franchise partnereit keresi a BITE bakery café
dátum 2018-01-11 idő 10:58

Franchise partnereket keres a pereceket, szendvicseket, mascarponés tekercseket és különleges ízesítésű kávékat kínáló BITE bakery café.