Hírek, aktualitások

dátum 2015-10-14 idő 09:28

Ezüst Effie-t nyert a Bubbles a legelső kampányával

Az Effie reklámhatékonysági versenyt, amely a kommunikációs szakma egyik legkiemelkedőbb megmérettetése, Marketing Oscarnak is nevezik. Az 14. Effie Díjátadó Gálaestjét október 9-én a Pesti Vigadó dísztermében rendezte meg a Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ). Az idei versenyre 152 pályamű érkezett és 13 kategóriában értékelték a nevezők teljesítményét. A díjakat azon kampányok között osztották ki, melyek a kiírás szerint, igazolhatóan sikeresek, hatékonyak voltak, így a zsűritől a legtöbb pontot kapták.
 
 
Az idei gálán a Bubbles „Moss egyszerűen!” című bevezető kampányát Ezüst Effie-vel díjazták az egyéb szolgáltatások kategóriájában. A Bubbles a legelső kommunikációs kampányával és videójával rögtön olyan nagy nemzetközi márkák között szerepelt, mint a Coca-Cola, a McDonald’s, a Heineken, az Emirates, vagy épp az Univer és a Soproni.  A Bubbles kategóriájában 4 shortlist-es volt, és összesen 2 Ezüst Effie-t osztottak ki. A Bubbles mellett a másik ezüst díjat a McDonald’s nyerte, így a két márka közösen állhatott fel a képzeletbeli dobogó ezüst fokára.
 
 
Az Effie reklámhatékonysági díjakat 40 országban adják át évről-évre. A verseny célja az olyan, hatékony reklámkampányok elismerése, amelyek az adott piaci környezetben ténylegesen beváltották a hozzájuk fűzött reményeket.
Virtuális kiállító: Bubbles International Zrt.


vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

80 évre tervez a Burger King Magyarországon
dátum 2018-04-26 idő 09:24

41 éttermével a magyarországi gyorsétterem-piac meghatározó szereplője a Burger King.

Tizedik alkalommal Superbrands-díjas a SPAR
dátum 2018-04-24 idő 09:20

A szakemberek mellett a vásárlók is újra bizalmat szavaztak a SPAR Magyarországnak, amelyet sorozatban tizedszerre tartottak érdemesnek a márkaértékelési díjra.

Május végén Moszkva válik a franchise-világ fővárosává
dátum 2018-04-18 idő 11:26

2018. május végén három jelentős nemzetközi esemény is megrendezésre kerül az orosz fővárosban. a THE MOSCOW FRANCHISE EXPO 2018, a THE WORLD FRANCHISE FORUM az Orosz Franchise Szövetség szervezése, és itt tartják meg a Franchise Világtanács (WFC) soron következő ülését is.

A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.

Május 10-én kerül megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség tisztújító közgyűlése
dátum 2018-04-13 idő 12:45

A közgyűlésen Matthias H. Lehner, a Német Franchise Szövetség alelnöke, a Bodystreet alapító-tulajdonosa osztja meg a hálózatfejlesztéssel kapcsolatos nemzetközi tapasztalatait.