Hírek, aktualitások

dátum 2005-02-02 idő 14:11

Farkas Krisztina a Jiconsa új, nemzetközi terjeszkedéssel megbízott igazgatója.


A Jiconsa piacvezető cég aki az Urvana hűtőtt dobozos italautomatákat forgalmazza, kinevezte Farkas Krisztinát új nemzetközi fejlesztési igazgatójának. Farkas 31 éves, magyar származású külkereskedelmi szakember.
 
Az elmúlt évben a Cenyt külkereskedelmi igazgatói feladatát látta el, mely cég vállalati szolgáltatás nyújtására szakosodott, ezen belül is részt vett a külföldi vállalatok kereskedelmének fejlesztésében és segítésében Spanyolországban.
Ugyanakkor gyakorlatot szerzett az export és import tevékenységben és az ingatlan szektorban, ezen túl több különböző marketing és vállalat vezetési tanfolyamot végzett el.

Új beosztásában a Jiconsa cégen belül ő a felelős a franchise-cég külföldi kereskedelmi kapcsolataiért, a márka megjelenéséért különböző szakkiállításokon és különböző alkalmakon, valamint segítséget nyújt a cég mester franchise-partnereinek munkájában.
 
Farkas Krisztina magára vállalta a feladatot "elterjeszteni az új és sikeres márkát az Urvánát mindenhol a világon és hozzáértéssel növelni a márka ismertségét."
 
Információk az Urvánáról:
az Urvana a legkisebb üdítőital automata forgalmazó a piacon. Az automata mintegy egy méter magas, 20 cm-es mélységű 40 cm széles, a Jiconsa cég márkája franchise-hálózatát az elmúlt áprilisban kezdte kiépíteni, és azóta megváltoztatta gyökeresen ezt a területet azzal, hogy 35 franchise-partnerrel és 1.000 automata értékesítésével indult el Spanyolországban.
Nemzetközi szinten jelen van Portugáliában, Magyarországon, Szolvákiában és Franciaországban, tervei között van a piaci belépés előkészítése az Egyesült Államokba, Lengyelországba, Görögországba, Ciprusra, Németországba, Marokkóba, Mexikóba és Latin-Amerikába.
 
Az Urvana 3 különböző fajta italt kínál és a kis- és középvállalatokat célozza meg, egy eddig le nem fedett piacon.
A cég 2 saját gyárral rendelkezik Madridban és Jerez de la Frontera-n, ahonnan kiszállításra kerülnek a spanyol technológiával gyártott gépek.
A csatlakozó franchise-partnernek 20.500 euro a belépés költsége. A belépéskor a vállalkozó 25 gépen túl széleskörű üzleti és hirdetési segítségben részesül.
 
Az Urconsa csoport részeként működik a Jiconsa cég.
Az Urconsa ingatlan csoportot 1969-ben alapították, és múlt évben elérte a 60 millió euro bevételt.

Forrás: Quefranquicia



vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
Franchise Börze - Ahol tuti recepteket találhat egy sikeres vállalkozáshoz!
dátum 2018-01-10 idő 13:30

2018. február 1-én újra franchise kiállítást szervez a Magyar Franchise Szövetség.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Turán nyitotta meg legújabb egységét a Stilianos Babauszoda.
dátum 2018-01-18 idő 17:17

2018. Január 15-én a Stilianos Babauszoda Franchise 7. egységeként kezdte működését a Stilianos Babauszoda Tura.

A Franchise Börzén kedvezménnyel lesz megvásárolható a Franchise Vállalkozás című könyv
dátum 2018-01-18 idő 16:35

A franchise iránt érdeklődők számára alapvető ismereteket tartalmazó olvasmány 25% kedvezménnyel lesz kapható a kiállítás helyszínén.

Hatalmas az érdeklődés a 10 év után újra megrendezendő Franchise Börze iránt
dátum 2018-01-17 idő 14:28

A Magyar Franchise Szövetség hiánypótló bemutatkozási lehetőséget nyújtó rendezvénye olyan sikeres, hogy már szinte az összes kiállítói stand foglalt.

Piacvezető robotgép forgalmazásához keres partnereket a Thermomix
dátum 2018-01-17 idő 12:39

A legintelligensebb robotgép immáron Magyarországon is elérhető.

Ezen túl magánszemélyek is hirdethetnek a Duna House honlapján
dátum 2018-01-16 idő 12:20

Március végéig bruttó 1990 forintért árulhat a nagyközönség házat, lakást, ingatlant, 30 napon át a Duna House honlapján.