Hírek, aktualitások

dátum 2005-02-02 idő 14:11

Farkas Krisztina a Jiconsa új, nemzetközi terjeszkedéssel megbízott igazgatója.


A Jiconsa piacvezető cég aki az Urvana hűtőtt dobozos italautomatákat forgalmazza, kinevezte Farkas Krisztinát új nemzetközi fejlesztési igazgatójának. Farkas 31 éves, magyar származású külkereskedelmi szakember.
 
Az elmúlt évben a Cenyt külkereskedelmi igazgatói feladatát látta el, mely cég vállalati szolgáltatás nyújtására szakosodott, ezen belül is részt vett a külföldi vállalatok kereskedelmének fejlesztésében és segítésében Spanyolországban.
Ugyanakkor gyakorlatot szerzett az export és import tevékenységben és az ingatlan szektorban, ezen túl több különböző marketing és vállalat vezetési tanfolyamot végzett el.

Új beosztásában a Jiconsa cégen belül ő a felelős a franchise-cég külföldi kereskedelmi kapcsolataiért, a márka megjelenéséért különböző szakkiállításokon és különböző alkalmakon, valamint segítséget nyújt a cég mester franchise-partnereinek munkájában.
 
Farkas Krisztina magára vállalta a feladatot "elterjeszteni az új és sikeres márkát az Urvánát mindenhol a világon és hozzáértéssel növelni a márka ismertségét."
 
Információk az Urvánáról:
az Urvana a legkisebb üdítőital automata forgalmazó a piacon. Az automata mintegy egy méter magas, 20 cm-es mélységű 40 cm széles, a Jiconsa cég márkája franchise-hálózatát az elmúlt áprilisban kezdte kiépíteni, és azóta megváltoztatta gyökeresen ezt a területet azzal, hogy 35 franchise-partnerrel és 1.000 automata értékesítésével indult el Spanyolországban.
Nemzetközi szinten jelen van Portugáliában, Magyarországon, Szolvákiában és Franciaországban, tervei között van a piaci belépés előkészítése az Egyesült Államokba, Lengyelországba, Görögországba, Ciprusra, Németországba, Marokkóba, Mexikóba és Latin-Amerikába.
 
Az Urvana 3 különböző fajta italt kínál és a kis- és középvállalatokat célozza meg, egy eddig le nem fedett piacon.
A cég 2 saját gyárral rendelkezik Madridban és Jerez de la Frontera-n, ahonnan kiszállításra kerülnek a spanyol technológiával gyártott gépek.
A csatlakozó franchise-partnernek 20.500 euro a belépés költsége. A belépéskor a vállalkozó 25 gépen túl széleskörű üzleti és hirdetési segítségben részesül.
 
Az Urconsa csoport részeként működik a Jiconsa cég.
Az Urconsa ingatlan csoportot 1969-ben alapították, és múlt évben elérte a 60 millió euro bevételt.

Forrás: Quefranquicia



vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

80 évre tervez a Burger King Magyarországon
dátum 2018-04-26 idő 09:24

41 éttermével a magyarországi gyorsétterem-piac meghatározó szereplője a Burger King.

Tizedik alkalommal Superbrands-díjas a SPAR
dátum 2018-04-24 idő 09:20

A szakemberek mellett a vásárlók is újra bizalmat szavaztak a SPAR Magyarországnak, amelyet sorozatban tizedszerre tartottak érdemesnek a márkaértékelési díjra.

Május végén Moszkva válik a franchise-világ fővárosává
dátum 2018-04-18 idő 11:26

2018. május végén három jelentős nemzetközi esemény is megrendezésre kerül az orosz fővárosban. a THE MOSCOW FRANCHISE EXPO 2018, a THE WORLD FRANCHISE FORUM az Orosz Franchise Szövetség szervezése, és itt tartják meg a Franchise Világtanács (WFC) soron következő ülését is.

A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.

Május 10-én kerül megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség tisztújító közgyűlése
dátum 2018-04-13 idő 12:45

A közgyűlésen Matthias H. Lehner, a Német Franchise Szövetség alelnöke, a Bodystreet alapító-tulajdonosa osztja meg a hálózatfejlesztéssel kapcsolatos nemzetközi tapasztalatait.