Hírek, aktualitások

dátum 2014-06-25 idő 09:40

Fehérítésre épít a magyar startup

Láttak egy lehetőséget, s a jelek szerint igencsak bejött az erre épített terv – valahogy így foglalható össze a Smile Partner Zrt. eddigi nem túl hosszú története. A kozmetikai fogfehérítéssel foglalkozó startup vállalkozás növekedése figyelemre méltó, különösen azért, mert a céget csupán tavaly novemberben gründolta Fellner Krisztián részvételével több magyar magánszemély. (nol.hu összeállítás)
 
A vállalkozás Smilepoint névre keresztelt alapötlete a Jeremie programban részt vevő Euroventures Zrt. kockázatitőke-befektetőnek vonzónak bizonyult, olyannyira, hogy szinte a cég alapításával egy időben több mint 100 millió forint tőkével beszállt a társaságba. Az alapkezelő nem titkoltan magasra tette a lécet – meséli a Népszabadság riporterének Keresztes Boglárka, a vállalat marketingvezetője. A kockázatitőke-befektető a kelet-közép-európai régió kozmetikai fogfehérítő „nagyhatalmává” szeretné fejleszteni a budapesti központú céget.
 
 
Az eddig megkötött franchise szerződések arról árulkodnak, hogy van alapja az elvárásoknak. A Smile Partner alig néhány hónapos működése alatt több mint 30 partnerrel szerződött, a közelmúltban pedig az első határon túli megállapodást is megkötötték: Szlovákiában is nyílik fogfehérítést végző Smilepoint.
A tervekben az szerepel, hogy belátható időn belül Magyarországon 200 partnerpontjuk legyen. A nemzetközi terjeszkedést firtató újságírói kérdésre pedig kifejtette: Lengyelországban, Ausztriában és Németországban is szeretnének hamarosan megjelenni.
 
A Smile Partner alapvetően kozmetikai fogfehérítő termékek forgalmazásával foglalkozik partnerein keresztül. Ez persze még nem lenne olyan újdonság, amely feltétlenül komoly terjeszkedést tenne lehetővé. A különlegesség a módszerben van, amely alapvetően egy amerikai megoldás. Az ötlet szerint a feladatot nem fogorvos, hanem lényegében maga az ügyfél végzi a Smile point – franchise – partnerénél, annak segítsége és útmutatása mellett.
 
 
A lényeg: nem nyúlnak az ügyfelük szájába. Ez így pedig egészen más, mint a fogorvosoknál alkalmazott módszer. A fogfehérítést végző anyagokban is érdemi különbség van – jegyzi meg a marketingvezető –, így például egyáltalán nem vagy nagyon kicsiny mennyiségben található benne hidrogénperoxid.
A hatása is eltér a „klasszikus módszerétől”, s ezt nem is titkolják, vagyis csak 2-3 hónapig marad meg az eredmény. Ugyanakkor az anyagok összetétele miatt – amelyek a hazai és az uniós szakmai ellenőrzésen is átestek – ezt évente többször is meg lehet ismételni – meséli.
 
 
A cég az árakkal is igyekszik teret nyerni, miután az eljárás jóval olcsóbb a „hagyományosnál”. A Smilepointnál elvégzett fogfehérítés legdrágább változata mintegy 18 000 forint. A partnereik jelenleg jellemzően szépségszalonok, kozmetikák és fodrászatok, amelyek a három évre szóló, egymillió forint franchise-díj fejében megkapják a szükséges eszközöket, így például a kezelésekhez szükséges 100 darab csomagot és egyéb más mellett a nélkülözhetetlen LED lámpát is.
A partnereket oktatják, hiszen a működéshez erre azért szükség van. Kérdésre, hogy mi a helyzet akkor, ha az ügyfél elégedetlen, úgy válaszoltak: erre még nem volt példa, de ha ilyen előfordulna, a Smile Partner Zrt.-hez irányítják őket a partnereik.
 
 
A Népszabadság felvetésére, hogy a fogorvosok nem néznek-e rosszallóan, úgy reagáltak: mára több fogorvos is a hálózat része, ráadásul jelenleg többen is érdeklődnek a csatlakozási lehetőség iránt. Akik láttak benne fantáziát, azok azzal magyarázták döntésüket, hogy ezzel a fogfehérítésben további lehetőségeket tudnak kínálni az ügyfeleiknek, s nem mellékesen a kapacitásaikat is növelni tudták. Az üzlet valóban kezd felpörögni, hiszen – mint jelezték – egyre több olyan cég jön vissza, amely az első után további pontokat szeretne nyitni, azaz újabb franchise-szerződést kötne.
 
Forrás: nol.hu
Szerző: Ábrahám Ambrus
Képek forrása: Smilepoint Facebook-profil


vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Május végén Moszkva válik a franchise-világ fővárosává
dátum 2018-04-18 idő 11:26

2018. május végén három jelentős nemzetközi esemény is megrendezésre kerül az orosz fővárosban. a THE MOSCOW FRANCHISE EXPO 2018, a THE WORLD FRANCHISE FORUM az Orosz Franchise Szövetség szervezése, és itt tartják meg a Franchise Világtanács (WFC) soron következő ülését is.

A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.

Május 10-én kerül megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség tisztújító közgyűlése
dátum 2018-04-13 idő 12:45

A közgyűlésen Matthias H. Lehner, a Német Franchise Szövetség alelnöke, a Bodystreet alapító-tulajdonosa osztja meg a hálózatfejlesztéssel kapcsolatos nemzetközi tapasztalatait.

Frozen Yoghurt hálózat kínálja értékesítésre az elmúlt 4 év alatt felépített franchise hálózatát
dátum 2018-04-13 idő 10:50

A koncepció öt egysége négy jelentős budapesti bevásárlóközpontban, valamint a budaörsi Korzó Auchan Kereskedelmi Központban is jelen van üzleteivel.

Folytatja az expanziót a SPAR
dátum 2018-04-12 idő 17:11

Idén tavasszal Kecskeméten és Budapesten nyitott egy-egy új áruházat a SPAR Magyarország. A vállalat további öt szupermarketjét pedig kívül-belül megújította, hogy még inkább kiszolgálja a megváltozott fogyasztói igényeket. A modernizációs programjára 2018-ban eddig több mint 2,1 milliárd forintot fordított a SPAR.