Hírek, aktualitások

dátum 2014-06-25 idő 09:40

Fehérítésre épít a magyar startup

Láttak egy lehetőséget, s a jelek szerint igencsak bejött az erre épített terv – valahogy így foglalható össze a Smile Partner Zrt. eddigi nem túl hosszú története. A kozmetikai fogfehérítéssel foglalkozó startup vállalkozás növekedése figyelemre méltó, különösen azért, mert a céget csupán tavaly novemberben gründolta Fellner Krisztián részvételével több magyar magánszemély. (nol.hu összeállítás)
 
A vállalkozás Smilepoint névre keresztelt alapötlete a Jeremie programban részt vevő Euroventures Zrt. kockázatitőke-befektetőnek vonzónak bizonyult, olyannyira, hogy szinte a cég alapításával egy időben több mint 100 millió forint tőkével beszállt a társaságba. Az alapkezelő nem titkoltan magasra tette a lécet – meséli a Népszabadság riporterének Keresztes Boglárka, a vállalat marketingvezetője. A kockázatitőke-befektető a kelet-közép-európai régió kozmetikai fogfehérítő „nagyhatalmává” szeretné fejleszteni a budapesti központú céget.
 
 
Az eddig megkötött franchise szerződések arról árulkodnak, hogy van alapja az elvárásoknak. A Smile Partner alig néhány hónapos működése alatt több mint 30 partnerrel szerződött, a közelmúltban pedig az első határon túli megállapodást is megkötötték: Szlovákiában is nyílik fogfehérítést végző Smilepoint.
A tervekben az szerepel, hogy belátható időn belül Magyarországon 200 partnerpontjuk legyen. A nemzetközi terjeszkedést firtató újságírói kérdésre pedig kifejtette: Lengyelországban, Ausztriában és Németországban is szeretnének hamarosan megjelenni.
 
A Smile Partner alapvetően kozmetikai fogfehérítő termékek forgalmazásával foglalkozik partnerein keresztül. Ez persze még nem lenne olyan újdonság, amely feltétlenül komoly terjeszkedést tenne lehetővé. A különlegesség a módszerben van, amely alapvetően egy amerikai megoldás. Az ötlet szerint a feladatot nem fogorvos, hanem lényegében maga az ügyfél végzi a Smile point – franchise – partnerénél, annak segítsége és útmutatása mellett.
 
 
A lényeg: nem nyúlnak az ügyfelük szájába. Ez így pedig egészen más, mint a fogorvosoknál alkalmazott módszer. A fogfehérítést végző anyagokban is érdemi különbség van – jegyzi meg a marketingvezető –, így például egyáltalán nem vagy nagyon kicsiny mennyiségben található benne hidrogénperoxid.
A hatása is eltér a „klasszikus módszerétől”, s ezt nem is titkolják, vagyis csak 2-3 hónapig marad meg az eredmény. Ugyanakkor az anyagok összetétele miatt – amelyek a hazai és az uniós szakmai ellenőrzésen is átestek – ezt évente többször is meg lehet ismételni – meséli.
 
 
A cég az árakkal is igyekszik teret nyerni, miután az eljárás jóval olcsóbb a „hagyományosnál”. A Smilepointnál elvégzett fogfehérítés legdrágább változata mintegy 18 000 forint. A partnereik jelenleg jellemzően szépségszalonok, kozmetikák és fodrászatok, amelyek a három évre szóló, egymillió forint franchise-díj fejében megkapják a szükséges eszközöket, így például a kezelésekhez szükséges 100 darab csomagot és egyéb más mellett a nélkülözhetetlen LED lámpát is.
A partnereket oktatják, hiszen a működéshez erre azért szükség van. Kérdésre, hogy mi a helyzet akkor, ha az ügyfél elégedetlen, úgy válaszoltak: erre még nem volt példa, de ha ilyen előfordulna, a Smile Partner Zrt.-hez irányítják őket a partnereik.
 
 
A Népszabadság felvetésére, hogy a fogorvosok nem néznek-e rosszallóan, úgy reagáltak: mára több fogorvos is a hálózat része, ráadásul jelenleg többen is érdeklődnek a csatlakozási lehetőség iránt. Akik láttak benne fantáziát, azok azzal magyarázták döntésüket, hogy ezzel a fogfehérítésben további lehetőségeket tudnak kínálni az ügyfeleiknek, s nem mellékesen a kapacitásaikat is növelni tudták. Az üzlet valóban kezd felpörögni, hiszen – mint jelezték – egyre több olyan cég jön vissza, amely az első után további pontokat szeretne nyitni, azaz újabb franchise-szerződést kötne.
 
Forrás: nol.hu
Szerző: Ábrahám Ambrus
Képek forrása: Smilepoint Facebook-profil


vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
Franchise Börze - Ahol tuti recepteket találhat egy sikeres vállalkozáshoz!
dátum 2018-01-10 idő 13:30

2018. február 1-én újra franchise kiállítást szervez a Magyar Franchise Szövetség.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Turán nyitotta meg legújabb egységét a Stilianos Babauszoda.
dátum 2018-01-18 idő 17:17

2018. Január 15-én a Stilianos Babauszoda Franchise 7. egységeként kezdte működését a Stilianos Babauszoda Tura.

A Franchise Börzén kedvezménnyel lesz megvásárolható a Franchise Vállalkozás című könyv
dátum 2018-01-18 idő 16:35

A franchise iránt érdeklődők számára alapvető ismereteket tartalmazó olvasmány 25% kedvezménnyel lesz kapható a kiállítás helyszínén.

Hatalmas az érdeklődés a 10 év után újra megrendezendő Franchise Börze iránt
dátum 2018-01-17 idő 14:28

A Magyar Franchise Szövetség hiánypótló bemutatkozási lehetőséget nyújtó rendezvénye olyan sikeres, hogy már szinte az összes kiállítói stand foglalt.

Piacvezető robotgép forgalmazásához keres partnereket a Thermomix
dátum 2018-01-17 idő 12:39

A legintelligensebb robotgép immáron Magyarországon is elérhető.

Ezen túl magánszemélyek is hirdethetnek a Duna House honlapján
dátum 2018-01-16 idő 12:20

Március végéig bruttó 1990 forintért árulhat a nagyközönség házat, lakást, ingatlant, 30 napon át a Duna House honlapján.