Hírek, aktualitások

dátum 2016-08-10 idő 09:42

Felkészült az idei Sziget-elésre Az Aldi

A Szigeten való megjelenést évek óta komoly lehetőségnek tarják a különböző üzletek hírnevük öregbítésére. A Fesztivál Köztársaság szívébe épített stand és üzlet kiváló márkaépítési lehetőséget nyújt, hiszen a fesztiválozók igényeinek minél magasabb szintű kiszolgálása után a hétköznapokon is szívesebben térnek be a megkedvelt hálózat egységébe. Idén az Aldi üzletlánc döntött úgy, hogy egy Magyarországon eddig egyedülálló koncepcióval települ a szigetre: Az éjjel-nappali nyitvatartás és az üzlet melletti grillsarok kifejezetten a fesztiválozók igényeit hivatott kiszolgálni.
 
 
Az ALDI először vesz részt a Szigeten: az áruházlánc egy 300 négyzetméteres üzlettel lesz jelen a fesztiválon, amely az ALDI üzletek közül Magyarországon elsőként 0-24 órában nyitva tart. A Sziget látogatói 2016. augusztus 10. 8 órától 2016. augusztus 17. 8 óráig bármikor bevásárolhatnak majd az ALDI-ban. Az új ALDI üzlet az Óbudai-szigeten, a kemping mellett, a 63. szektorban található.
 
 
Az áruházlánc célja, hogy egyrészt a fesztivál ideje alatt folyamatosan biztosítsa a résztvevőknek a kellemes
kikapcsolódáshoz szükséges termékeket, másrészt nyisson a fiatalabb korosztály felé, és bemutassa egyedi
kínálatát, kiváló saját márkás termékeit.
 
Az üzletben kapható termékek körét ezért úgy alakította ki, hogy az alapvető élelmiszerek mellett a fesztiválozáshoz elengedhetetlen termékek is elérhetők legyenek. A több mint 200 termékből álló kínálatban a tejtermékek, a friss és pácolt hústermékek, üdítők, friss zöldségek és gyümölcsök mellett helyben sütött pékáru, továbbá papíráru, nyári ruházat és strandjátékok is lesznek.
 
 
Az ALDI üzletének különlegessége, hogy egy 30 négyzetméteres Grillzóna is várja a vásárlókat, ahol az
üzletben vásárolt pácolt és friss húsokat, zöldségeket az ALDI szakácsai 12 és 22 óra között készre sütik, így a vásárlók a helyszínen el is fogyaszthatják a sült húsokat, kolbászokat, grillezett zöldségeket. A fesztiválozók az üzletben több mint egy tucat sertés- és baromfitermékből, illetve sajtokból és zöldségekből
válogathatnak. Mindehhez az ALDI kellemes környezetet, az üzletben és a Grillzónában is jó zenéket és az
áruházakból már ismert alacsony árakat biztosít, így minden adott lesz ahhoz, hogy az idei Szigeten a buli
nem csupán a fellépők és hangulat miatt maradjon emlékezetes.
 
A hat kasszával rendelkező üzletben a FestiPay rendszeren keresztül lehet majd fizetni.
 
forrás: aldi, hvg.hu


vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Május végén Moszkva válik a franchise-világ fővárosává
dátum 2018-04-18 idő 11:26

2018. május végén három jelentős nemzetközi esemény is megrendezésre kerül az orosz fővárosban. a THE MOSCOW FRANCHISE EXPO 2018, a THE WORLD FRANCHISE FORUM az Orosz Franchise Szövetség szervezése, és itt tartják meg a Franchise Világtanács (WFC) soron következő ülését is.

A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.

Május 10-én kerül megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség tisztújító közgyűlése
dátum 2018-04-13 idő 12:45

A közgyűlésen Matthias H. Lehner, a Német Franchise Szövetség alelnöke, a Bodystreet alapító-tulajdonosa osztja meg a hálózatfejlesztéssel kapcsolatos nemzetközi tapasztalatait.

Frozen Yoghurt hálózat kínálja értékesítésre az elmúlt 4 év alatt felépített franchise hálózatát
dátum 2018-04-13 idő 10:50

A koncepció öt egysége négy jelentős budapesti bevásárlóközpontban, valamint a budaörsi Korzó Auchan Kereskedelmi Központban is jelen van üzleteivel.

Folytatja az expanziót a SPAR
dátum 2018-04-12 idő 17:11

Idén tavasszal Kecskeméten és Budapesten nyitott egy-egy új áruházat a SPAR Magyarország. A vállalat további öt szupermarketjét pedig kívül-belül megújította, hogy még inkább kiszolgálja a megváltozott fogyasztói igényeket. A modernizációs programjára 2018-ban eddig több mint 2,1 milliárd forintot fordított a SPAR.