Hírek, aktualitások

dátum 2015-12-28 idő 10:48

Figyelni kell a fogyasztók igényeit - Fornetti

A Piac és Profit cikkét módosítások nélkül közöljük újra.
 
Az OECD BetterLife Index 2015 kiadványa alapján Magyarországon, 2008 óta a háztartások átlagos éves bevétele több mint 6 százalékkal növekedett, ami egyszerre generál a korábbinál nagyobb fogyasztói elvárásokat az élelmiszergyártók irányába, illetve bővíti azok lehetőségeit. Az élelmiszeriparnak igazodnia kell a változó igényekhez, és biztosítania kell a fogyasztók által elvárt, számukra fontos értékeket – emeli ki Sebastian Gooding, a Fornetti Csoport ügyvezető igazgatója.
 
 
A háztartások éves jövedelmének Magyarországra vetített 6 százalékos növekedése az ezt okosan kihasználni képes hazai élelmiszeripari vállalkozások számára is komoly lehetőségeket rejt. „Ma már olyan ételeket, alapanyagokat és ízeket is a fogyasztók elé tárhatunk, amelyek korábban a kereslet hiánya miatt nem lehettek volna sikeresek. Emellett viszont a fogyasztók igénye a választék szélesítésére és az élelmiszerbiztonság garantálására is magasabb, mint valaha” – emeli ki Sebastian Gooding, a Fornetti Kft. ügyvezető igazgatója.
 
Sebastian Gooding a fogyasztók elvárásainak történő megfelelés meghatározó tényezőjeként a jelenleg két legszélesebb fogyasztói generáció, a babyboomerek és az Y-generáció tagjainak élelmiszerekhez történő eltérő megközelítésmódját emeli ki.
 
„A hazai élelmiszeripari vállalatoknak is tisztában kell lenniük a két fogyasztói csoport szokásaival és elvárásaival. Az elkövetkező években ráadásul két jelentősen eltérő fogyasztói szegmens igényeit kell majd kielégíteni a szektornak, amihez most érdemes elkezdeni a termékfejlesztést és felmérnie a pontos fogyasztói elvárásokat” – mondja Sebastian Gooding, aki szerint a magyar élelmiszeriparnak nagy hangsúlyt kell fektetnie az élelmiszerbiztonságra is, amely az elkövetkező években egyre meghatározóbb fogyasztói elvárásként jelentkezik majd. Ezért is elengedhetetlen a fogyasztók bizalmának erősítése a magyar élelmiszeripar és termékei iránt, illetve a piaci szereplők stabil és megbízható márkákként történő felépítése.
 


vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
Franchise Börze - Ahol tuti recepteket találhat egy sikeres vállalkozáshoz!
dátum 2018-01-10 idő 13:30

2018. február 1-én újra franchise kiállítást szervez a Magyar Franchise Szövetség.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Ezen túl magánszemélyek is hirdethetnek a Duna House honlapján
dátum 2018-01-16 idő 12:20

Március végéig bruttó 1990 forintért árulhat a nagyközönség házat, lakást, ingatlant, 30 napon át a Duna House honlapján.

Plakátaukciót rendez a BÁV január 24-én
dátum 2018-01-15 idő 11:53

Az aukción reklám- és kiállítás plakátok is képviseltetik magukat, a történelmi ereklyék gyűjtői pedig az ötvenes és hatvanas években készült propagandaplakátok közül válogathatnak.

Franchise partnereit keresi a BITE bakery café
dátum 2018-01-11 idő 10:58

Franchise partnereket keres a pereceket, szendvicseket, mascarponés tekercseket és különleges ízesítésű kávékat kínáló BITE bakery café.

Franchise Börze - Ahol tuti recepteket találhat egy sikeres vállalkozáshoz!
dátum 2018-01-10 idő 13:30

2018. február 1-én újra franchise kiállítást szervez a Magyar Franchise Szövetség.

Vidéki városokban keres franchise partnereket a High Care
dátum 2018-01-10 idő 09:39

A High-Care Cosmetics mintegy 20 egységével az egyik vezető kozmetikai franchise hálózat hazánkban.