Hírek, aktualitások

dátum 2015-01-07 idő 09:50

Formabontó alakzatok a chocoMe-nél

A chocoMe-nél nem pusztán az ízekkel szeretnek kísérletezni, hanem a formákkal is. 2010-ben a cég táblás csokoládéja megjelenésekor formabontó méretű és arányú termékkel jelent meg, majd 2013-ban elkezdett gömbölyödni a chocoMe: bevezetésre került a Raffinée termékcsalád. 2014-ben a vállalat ismét visszatért a szögletes formához, megjelent a Carré, a négyzet alakú, tenyérnyi méretű táblás csokoládé. 2015 pedig egy teljesen új formát hoz a chocoMe választékába, megjelennek az ívelt és hasáb jellegű termékek, a cég legújabb fejlesztése a VOILÉ termékcsalád (ejtsd: voálé).
 
VOILÉ, ahol 70% kakaótartalmú étcsokoládéval vonják be fátyolszerűen a termékcsalád három különlegességét: a narancshéj ívet, az egyenes szálú citromhéjat és a hasábszerű gyömbért.
Teljesen új termék, teljesen új technológia, teljesen új gépek és az új termékfejlesztéshez teljesen új csokoládé alapanyagot használnak. Hosszas kalandozásokat és kísérletezést követően a chocoMe ezúttal a francia Cacao Barry csokoládégyártó vállalat egy 70% kakaótartalmú, karakterisztikájában igen intenzív kakaós ízjegyekkel rendelkező étcsokoládéját választotta. A Cacao Barry több mint 170 éve a kíváló minőségű csokoládék megkérdőjelezhetetlen szakértője – a francia gasztronómia szimbóluma -, neves francia séfek, szaktekintélyek, innovatív csokoládékészítők és mestercukrászok választása. Egyedi terroir és rendkívül kedvező időjárási viszonyok jellemzik kakaóültetvényeiket, ahol a kakaó gyümölcsöket helyi farmerek közreműködésével termesztik, melynek köszönhetően a kézzel begyűjtött és válogatott kakaóbabjaik páratlanul gazdag aromával rendelkeznek.
 

chocoMe Cao 70% étcsokoládé

 
A francia Cacao Barry 70% kakaótartalmú étcsokoládéja lehengerlően kakaós karakterrel rendelkezik. A csokoládé alapjául szolgáló, válogatott kakaóbabok az egyenlítő közelében elhelyezkedő ültetvényről származnak, ahol a különleges terroir és a kedvező időjárási körülményeknek köszönhetően egyedülállóan gazdag aromákat hordoznak. A csokoládéban így az erőteljes kakaósságot enyhén virágos és savanykás gyümölcsös jegyek teszik teljessé.
 

ChocoMe a személyre szabott csokoládé 

 
A 2010-ben elindult chocoMe egyedülálló termékfejlesztés, melynek köszönhetően a táblás csokoládé olyan különleges és csúcsminőségű feltétekkel készülhet, mint a Hawaii-ról érkező fekete tengeri só, a brontei pisztácia, a Goji bogyó, a narancsosbors fűszerkeverék, a kandírozott rózsa-, jázmin- vagy ibolyaszirom, a 23 karátos aranypelyhek, a liofilizált gurulós málna, meggy, eper, őszibarack, vagy akár a Haribo gumimaci.
 
 
2012. márciusban indult a magyar chocoMe első külföldi szállítmánya Dél-Franciaországba, majd ezt követően borszaküzletekben és ajándékboltokban Szlovákiában is beindult az értékesítés. A cég működésének nyolcadik hónapjában aláírták első franchise szerződésüket is, s így a hazai specialitások egy másik földrészen fekvő országban is hódító útra indulhattak.
 
Forrás: elelmiszer.hu


vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
Még mindig nagy üzlet a fogyókúra: tovább terjeszkedik a Naturhouse
dátum 2018-06-01 idő 09:38

2018-ban további terjeszkedéssel számol a táplálkozási tanácsadással foglalkozó Naturhouse.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Pazar évet zárt tavaly itthon a McDonald's
dátum 2018-06-19 idő 12:04

Tájékoztatásuk szerint tavaly a vendégek száma Magyarországon 10 százalékkal nőtt az előző évhez képest, az étteremhálózat évente átlagosan mintegy 80 millió vendéget szolgál ki.

Gyöngyösön nyitotta meg új éttermét a McDonald's
dátum 2018-06-19 idő 11:25

Gyöngyös forgalmas közlekedési csomópontjában nyitotta meg kapuit a McDonald’s legújabb, kétszintes autós étterme. Az étterem az első vidéki egység, amely már a „Jövő Élménye” koncepció alapján készült.

Egy igazi nyári ajánlat: frozen joghurt koncepció keresi új tulajdonosát!
dátum 2018-06-18 idő 09:42

A Jono Yogo, az egész évben üzemeltethető forzen joghurt hálózat remek franchise befektetési lehetőség. Az öt egységből álló franchise 2013 óta van jelen a hazai piacon, és a legforgalmasab budapesti üzletközpontokban képviselteti magát.

A franchise Spanyolországban
dátum 2018-06-15 idő 16:51

„A siker kulcsa Spanyolországban az, hogy megfelelően tudjunk alkalmazkodni a spanyolok ízlésvilágához” – Interjú Eduardo Abadíával, a Spanyol Franchise Szövetség ügyvezető igazgatójával.

Úgy megy házhoz a Lidl és az Aldi, hogy már a házat is ők építik
dátum 2018-06-13 idő 14:24

A Lidl óvodát és hotelt nyit a boltjai felett, az Aldi lakásokat fejleszt. A diszkontláncok egyre aktívabbak az ingatlanpiacon, de ki profitál ebből?