Hírek, aktualitások

dátum 2016-09-13 idő 10:00

Franchise kampány az Egyesült Államokban

Az IFA elnök-vezérigazgatója, Robert Cresanti, CFE indította el a szövetség nevében az @OurFranchise kampányt. Ez egy országos turné, amely az Egyesült államokban Denverben, indul.

A road show célja, hogy megossza azokat történeteket amelyek a helyi franchise-vállalkozások tulajdonosai és alkalmazottai mindennapi életét mutatják be. Olyan támogató közösségek létrehozásával, amelyek segítik megvilágítani a franchise-ben rejlő munkahelyek és üzleti tulajdon szerzési lehetőségeket. Ahogy a mondás tartja: "egy franchise, akkor megy, ha az üzletben magad vagy, de nem egyedül."

Minden évben több millió amerikai polgár vállalkozása alapításnál ilyen lehetőségekkel számol, hogy üzletileg sikeres legyen az.

"A franchise lehetőségeket kínál az embereknek, hogy jobban élhessenek egy ilyen közösséget tömörítő márka, brand, segítségével. Helyi tulajdonosok, helyi alkalmazottak és helyi közösség," mondta Cresanti.

 

 

"Az Amerikaiak az élet minden területén találkozhatnak a franchise rendszerekkel: találni első munkahelyet, vagy új vállalkozások indításában is megjelennek. Az @OurFranchise kampány rávilágít arra, hogy az ágazat pozitív hatással van az amerikai gazdaság eredményeire." Franchise rendszerek évente mintegy 994.000.000.000 dollár forgalmat generálnak és 9,1 millió munkahelyet biztosítanak.

 


Részese lenni egy franchise rendszernek több előnnyel bír: például egy megbízható márkanév, egy bevált működési modell, a rendszer működését segítő hálózati munkatársak, és a reklám és marketing támogatások.

Szükség van a munkahelyteremtésre a vállalkozók számára egész Amerikában, hogy a sikeres kisvállalati alkalmazottak és a tulajdonosok egy minőségileg magasabb szintű életet élhessenek. Az IFA a kampányában lehetőséget teremt szerte az Egyesült Államokban, hogy lokális szinten megismerhetők legyenek a helyi franchise rendszerek és az azokban rejlő lehetőségek.

Összességében több, mint 250 rendszer és hozzájuk köthető, franchise partner kap lehetőséget. Az iparág élén álló üzleti vezetők és választott tisztviselők mutatják be, mit és hogyan kell tenni annak érdekében, hogy a franchise-márkák és a helyi kisvállalkozások, továbbra is sikeresen működjenek.

forrás: franchise.org



vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
Franchise Börze - Ahol tuti recepteket találhat egy sikeres vállalkozáshoz!
dátum 2018-01-10 idő 13:30

2018. február 1-én újra franchise kiállítást szervez a Magyar Franchise Szövetség.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Turán nyitotta meg legújabb egységét a Stilianos Babauszoda.
dátum 2018-01-18 idő 17:17

2018. Január 15-én a Stilianos Babauszoda Franchise 7. egységeként kezdte működését a Stilianos Babauszoda Tura.

A Franchise Börzén kedvezménnyel lesz megvásárolható a Franchise Vállalkozás című könyv
dátum 2018-01-18 idő 16:35

A franchise iránt érdeklődők számára alapvető ismereteket tartalmazó olvasmány 25% kedvezménnyel lesz kapható a kiállítás helyszínén.

Hatalmas az érdeklődés a 10 év után újra megrendezendő Franchise Börze iránt
dátum 2018-01-17 idő 14:28

A Magyar Franchise Szövetség hiánypótló bemutatkozási lehetőséget nyújtó rendezvénye olyan sikeres, hogy már szinte az összes kiállítói stand foglalt.

Piacvezető robotgép forgalmazásához keres partnereket a Thermomix
dátum 2018-01-17 idő 12:39

A legintelligensebb robotgép immáron Magyarországon is elérhető.

Ezen túl magánszemélyek is hirdethetnek a Duna House honlapján
dátum 2018-01-16 idő 12:20

Március végéig bruttó 1990 forintért árulhat a nagyközönség házat, lakást, ingatlant, 30 napon át a Duna House honlapján.