Hírek, aktualitások

dátum 2016-09-13 idő 10:00

Franchise kampány az Egyesült Államokban

Az IFA elnök-vezérigazgatója, Robert Cresanti, CFE indította el a szövetség nevében az @OurFranchise kampányt. Ez egy országos turné, amely az Egyesült államokban Denverben, indul.

A road show célja, hogy megossza azokat történeteket amelyek a helyi franchise-vállalkozások tulajdonosai és alkalmazottai mindennapi életét mutatják be. Olyan támogató közösségek létrehozásával, amelyek segítik megvilágítani a franchise-ben rejlő munkahelyek és üzleti tulajdon szerzési lehetőségeket. Ahogy a mondás tartja: "egy franchise, akkor megy, ha az üzletben magad vagy, de nem egyedül."

Minden évben több millió amerikai polgár vállalkozása alapításnál ilyen lehetőségekkel számol, hogy üzletileg sikeres legyen az.

"A franchise lehetőségeket kínál az embereknek, hogy jobban élhessenek egy ilyen közösséget tömörítő márka, brand, segítségével. Helyi tulajdonosok, helyi alkalmazottak és helyi közösség," mondta Cresanti.

 

 

"Az Amerikaiak az élet minden területén találkozhatnak a franchise rendszerekkel: találni első munkahelyet, vagy új vállalkozások indításában is megjelennek. Az @OurFranchise kampány rávilágít arra, hogy az ágazat pozitív hatással van az amerikai gazdaság eredményeire." Franchise rendszerek évente mintegy 994.000.000.000 dollár forgalmat generálnak és 9,1 millió munkahelyet biztosítanak.

 


Részese lenni egy franchise rendszernek több előnnyel bír: például egy megbízható márkanév, egy bevált működési modell, a rendszer működését segítő hálózati munkatársak, és a reklám és marketing támogatások.

Szükség van a munkahelyteremtésre a vállalkozók számára egész Amerikában, hogy a sikeres kisvállalati alkalmazottak és a tulajdonosok egy minőségileg magasabb szintű életet élhessenek. Az IFA a kampányában lehetőséget teremt szerte az Egyesült Államokban, hogy lokális szinten megismerhetők legyenek a helyi franchise rendszerek és az azokban rejlő lehetőségek.

Összességében több, mint 250 rendszer és hozzájuk köthető, franchise partner kap lehetőséget. Az iparág élén álló üzleti vezetők és választott tisztviselők mutatják be, mit és hogyan kell tenni annak érdekében, hogy a franchise-márkák és a helyi kisvállalkozások, továbbra is sikeresen működjenek.

forrás: franchise.org



vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

80 évre tervez a Burger King Magyarországon
dátum 2018-04-26 idő 09:24

41 éttermével a magyarországi gyorsétterem-piac meghatározó szereplője a Burger King.

Tizedik alkalommal Superbrands-díjas a SPAR
dátum 2018-04-24 idő 09:20

A szakemberek mellett a vásárlók is újra bizalmat szavaztak a SPAR Magyarországnak, amelyet sorozatban tizedszerre tartottak érdemesnek a márkaértékelési díjra.

Május végén Moszkva válik a franchise-világ fővárosává
dátum 2018-04-18 idő 11:26

2018. május végén három jelentős nemzetközi esemény is megrendezésre kerül az orosz fővárosban. a THE MOSCOW FRANCHISE EXPO 2018, a THE WORLD FRANCHISE FORUM az Orosz Franchise Szövetség szervezése, és itt tartják meg a Franchise Világtanács (WFC) soron következő ülését is.

A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.

Május 10-én kerül megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség tisztújító közgyűlése
dátum 2018-04-13 idő 12:45

A közgyűlésen Matthias H. Lehner, a Német Franchise Szövetség alelnöke, a Bodystreet alapító-tulajdonosa osztja meg a hálózatfejlesztéssel kapcsolatos nemzetközi tapasztalatait.