Hírek, aktualitások

dátum 2016-03-02 idő 11:02

Franchise partnereit keresi a Herbária

A piacgazdaság kialakulásával és az egyre globalizálódó világgazdaság hatására az elmúlt években egyre több gazdasági szereplő ismerte fel azt, hogy a piacon csak az a cég képes hosszú távon fennmaradni, amelynek alapvető célja az üzleti működés minőségének javítása. Az üzleti működés minőségének fejlesztését – a szervezeti kultúra alakításától kezdve az emberi erőforrások minőségének javításán keresztül az egészségmegőrzésével kapcsolatos feltételek erősítéséig – számos tényező alkotja, és a HERBÁRIA Zrt. mindegyik tényezőre kiemelt figyelmet fordít.
 
Az elmúlt évtized hazánkban teljes társadalmi-gazdasági átalakulást hozott, és gyökeresen új magatartásformák, üzleti technikák elsajátítására késztette az üzleti élet szereplőit.
 
A kereskedelmi szférában a legfontosabb változást az jelentette, hogy Magyarországon is megjelentek a tőkeerős külföldi kereskedelmi üzletláncok, amelyek jelentős adókedvezmények és támogatások birtokában, kedvező profit-repatriálási lehetőségekkel kezdhették meg működésüket. Erőfölényük nehéz helyzetbe hozta a kevés forrással rendelkező, a modern kereskedelmi módszereket nem alkalmazó magyar kereskedők tömegeit, és a fokozódó verseny a termelők, beszállítók működésének jövedelmezőségét is érzékenyen érintette.
 
Az új körülményekhez való alkalmazkodás a HERBÁRIA Zrt. esetében is lezajlott. A társaság számára különösen nagy kihívást jelentett az, hogy szembe kellett néznie a szaküzlethálózat modernizálásának igényével. A modernizációt 2001-ben a szaküzletek franchise rendszerbe való működtetésével kívánta megoldani a társaság. Ez a folyamat még napjainkban is egyre erőteljesebben zajlik. A közeljövőben nyíló szaküzletek már kizárólag ebben az új üzemeltetési formában kerülnek kialakításra.
A HERBÁRIA Magyarországon 100-120 üzlet működtetését tervezi a már meglévő Franchise Partnereink érdekeinek teljes körű figyelembe vételével.

A társaság országszerte több mint 90 Herbária szaküzleten keresztül juttatja el termékeit közvetlenül a fogyasztókhoz. Tizenegy szaküzlet Budapesten, 56 pedig vidéki nagyvárosokban működik. A TESCO bevásárlóközpontokban több mint 50 szaküzlet található, melyek száma folyamatosan bővül.
Továbbá szaküzleteink működnek még országszerte a SPAR-, Auchan-, hipermarketekben és az ECE Befektető Csoport által létrehozott Árkád Bevásárlóközpontban. Szaküzleteink vásárlás szempontjából a bevásárlóközpontokban a pénztárakkal szemben, illetve a nagyobb városok frekventált pontjain helyezkednek el. A franchise üzlethálózat lefedi az ország egész területét.
A kereskedelmi politika figyelembe veszi a szervezet céljait, keretet ad az értékesítési és minőség célok kitűzéséhez, rendszeres átvizsgálásához, elkötelezettséget fogalmaz meg a folyamatos tökéletesítés iránt úgy, hogy átvizsgálása rendszeresen megtörténik a folyamatos alkalmasság, értékesíthetőség, teljes piaci lefedettség biztosítása érdekében.
 
Franchise üzleteink külső megjelenésében, illetve üzlet profilban teljes egészében megfelel a HERBÁRIA standard-nak. A HERBÁRIA Zrt. bútorzat a bemutató vitrinnel, a pulttal, cégtáblával, megállító táblával együtt a tartalom és a forma összhangjára törekszik. A franchise partnerek azonos jogokkal és kötelezettségekkel rendelkeznek. Minden előnyét élvezik a társaság teljes reklám és marketing tevékenységének.

Forrás: herbaria.hu


vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Tizedik alkalommal Superbrands-díjas a SPAR
dátum 2018-04-24 idő 09:20

A szakemberek mellett a vásárlók is újra bizalmat szavaztak a SPAR Magyarországnak, amelyet sorozatban tizedszerre tartottak érdemesnek a márkaértékelési díjra.

Május végén Moszkva válik a franchise-világ fővárosává
dátum 2018-04-18 idő 11:26

2018. május végén három jelentős nemzetközi esemény is megrendezésre kerül az orosz fővárosban. a THE MOSCOW FRANCHISE EXPO 2018, a THE WORLD FRANCHISE FORUM az Orosz Franchise Szövetség szervezése, és itt tartják meg a Franchise Világtanács (WFC) soron következő ülését is.

A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.

Május 10-én kerül megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség tisztújító közgyűlése
dátum 2018-04-13 idő 12:45

A közgyűlésen Matthias H. Lehner, a Német Franchise Szövetség alelnöke, a Bodystreet alapító-tulajdonosa osztja meg a hálózatfejlesztéssel kapcsolatos nemzetközi tapasztalatait.

Frozen Yoghurt hálózat kínálja értékesítésre az elmúlt 4 év alatt felépített franchise hálózatát
dátum 2018-04-13 idő 10:50

A koncepció öt egysége négy jelentős budapesti bevásárlóközpontban, valamint a budaörsi Korzó Auchan Kereskedelmi Központban is jelen van üzleteivel.