Hírek, aktualitások

dátum 2016-06-01 idő 09:00

Frissül a SPAR ásványvize

Újragondolta a SPAR a Verde ásványvíz márkáját és elindította a "SPAR Verde - Életed része" kampányt. A sajátmárkás terméket a vezető ásványvizek közé szánják középtávon.

Új termékcímkével és intenzív reklámkampánnyal pozicionálja újra Verde ásványvíz márkáját a SPAR. A kampány szlogenje: "SPAR Verde - Életed része" azt fejezi ki, hogy az egészséges élethez milyen fontos és értékes a minőségi ásványvíz fogyasztása. A SPAR legfrissebb szórólapjának oldalain már a külsőleg megújult termék köszön vissza.

"Középtávú célunk, hogy a vezető ásványvizek között szerepeljen a piaci versenyben a sajátmárkás ásványvizünk. Erre meg is van minden esély, hiszen a palackokba kerülő víz a Somogy-Tolnai dombság szívében - Fonyód és Kaposvár között - lévő Somogyvár 15 ezer éve érintetlen vidékéről származik, a Pannon vízadó rétegből" - mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.

A SPAR Verde kétféle - 1,5 literes és 7,5 deciliteres - kiszerelésben kerül az üzletekbe. A nyári forróságban sokkal praktikusabb a 7,5 deciliteres palack a szokványos fél literesnél, hiszen akár utazás, akár ügyintézés, vagy éppen sportolás közben gyakran megesik, hogy kevés fél liter víz.

Az új címkével polcokra kerülő termék elsődleges célcsoportja az egészségtudatos, sportos vásárlóréteg.

A SPAR megújult ásványvizének népszerűsítésére országos reklámkampányt és nyereményjátékot indított. A reklámkampány elemei: city light plakátok, image hirdetések, épülethálók, rádiós és közterületi megjelenések, kereskedelmi televíziók műsorai. A kampány része egy nyereményjáték is: tizenöt új SPAR Verde címke összegyűjtésével például Fiat Tipót lehet nyerni a decemberig tartó játék fődíjaként.

forrás: news4business.hu
 



vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
Még mindig nagy üzlet a fogyókúra: tovább terjeszkedik a Naturhouse
dátum 2018-06-01 idő 09:38

2018-ban további terjeszkedéssel számol a táplálkozási tanácsadással foglalkozó Naturhouse.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Pazar évet zárt tavaly itthon a McDonald's
dátum 2018-06-19 idő 12:04

Tájékoztatásuk szerint tavaly a vendégek száma Magyarországon 10 százalékkal nőtt az előző évhez képest, az étteremhálózat évente átlagosan mintegy 80 millió vendéget szolgál ki.

Gyöngyösön nyitotta meg új éttermét a McDonald's
dátum 2018-06-19 idő 11:25

Gyöngyös forgalmas közlekedési csomópontjában nyitotta meg kapuit a McDonald’s legújabb, kétszintes autós étterme. Az étterem az első vidéki egység, amely már a „Jövő Élménye” koncepció alapján készült.

Egy igazi nyári ajánlat: frozen joghurt koncepció keresi új tulajdonosát!
dátum 2018-06-18 idő 09:42

A Jono Yogo, az egész évben üzemeltethető forzen joghurt hálózat remek franchise befektetési lehetőség. Az öt egységből álló franchise 2013 óta van jelen a hazai piacon, és a legforgalmasab budapesti üzletközpontokban képviselteti magát.

A franchise Spanyolországban
dátum 2018-06-15 idő 16:51

„A siker kulcsa Spanyolországban az, hogy megfelelően tudjunk alkalmazkodni a spanyolok ízlésvilágához” – Interjú Eduardo Abadíával, a Spanyol Franchise Szövetség ügyvezető igazgatójával.

Úgy megy házhoz a Lidl és az Aldi, hogy már a házat is ők építik
dátum 2018-06-13 idő 14:24

A Lidl óvodát és hotelt nyit a boltjai felett, az Aldi lakásokat fejleszt. A diszkontláncok egyre aktívabbak az ingatlanpiacon, de ki profitál ebből?