Hírek, aktualitások

dátum 2016-02-04 idő 10:48

Frozen Yogurt világnap szombaton a Jono Yogókban

Egész napos kedvezménnyel és játékkal várnak szombaton mindenkit a Jono Yogo üzletek! A Vásárlóknak fizetés előtt próbát kell tenni egy dobókockával, akinek sikerül JonoYogo logót dobni, ingyen kapja frozen yogurtját! Ha nem sikerülne, sem ok a búsulakodásra, hiszen szombaton egész napos 30% kedvezményt biztosítanak minden vásárlónak!

A hálózat az igazán fanatikus Jono Yogo rajongóknak is szeretne kedveskedni aznap, akik már gyakran eljátszottak a gondolattal, milyen lehet egy poharat a végtelenségig telitölteni? 
Az Allee bevásárlóközpontban található Jono Yogo üzletben szombaton 15:00-18:00 óra között 1000.-Ft-os egységáron bárki kedvezményesen megvalósíthatja álmai Jono Yogo variációját, korlátlanul megtöltve Jono Yogo poharát.
 
Sztárvendégek: Cinthya Dictator és Iszak Eszter
 
A tudatos táplálkozás térnyerésével, az egészséges ételek előnybe részesítésével folyamatosan nő a Jono Yogo fagyasztott joghurtozók népszerűsége. 
 
Jono Yogo koncepció fontos része az arculat, a vidám, fiatalos színek, dinamizmust árasztó hangulat. Arculati elemeikkel vidámságot árasztanak. Mindent megtesznek azért, hogy a fiatalok, kisgyermekes családok, egészséges desszertet fogyasztani kívánók jól érezzék náluk magukat.
 
A Frozen yogurt (fagyasztott joghurt) egy frissítő, savanykás ízű desszert, amely a fagylalt és a szorbet ízét és állagát testesíti meg. A frozen yogurt jövevénynek számít a desszert piacon, hazánkban az utóbbi néhány évben vált népszerűvé.
A Jono Yogo Magyarország első önkiszolgáló joghurt fagylaltozójaként 2013 nyarán mutatkozott be hazánkban, s mára már öt egységük üzemel, négy Budapesten, illetve egy Budaörsön. Az egységek egyedi arculatának és széles, minőségi alapanyagokból készülő termékválasztékának köszönhetően rövid idő alatt nagy népszerűségre tettek szert a hazai fogyasztók körében. 
 
 
A hálózat alapítói felismerték, hogy a további növekedés, fejlődés leggyorsabb módja egy franchise rendszer kialakítása. Azonos márkanév alatt futó, közös marketinggel, és egységes arculattal rendelkező üzletek növekvő forgalommal, hatékonyan tudnak működni.
A cél, hogy Magyarországon is legyenek olyan „yogozók”, amelyekkel az Egyesült Államokban, és nyugat-európai országokban is találkozhatunk. 
 
 
A Jono Yogo nagyon népszerű főleg a fiatal korosztály körében. Az üzletek mérete 50-100 négyzetméter közé tehető. Az üzletek kialakításához 50.000 – 100.000 eurós kezdeti beruházásra van szükség.
 
Amennyiben a cikk felkeltette érdeklődését a hálózattal kapcsolatban, és Ön is szeretne átvevővé válni, további információkért, vegye fel a kapcsolatot a franchise képviselőjével!
 
Név: Gallus Miklós
Telefon: +36-30/955-9665

 

Virtuális kiállító: Nordo Group Kft.


vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Május végén Moszkva válik a franchise-világ fővárosává
dátum 2018-04-18 idő 11:26

2018. május végén három jelentős nemzetközi esemény is megrendezésre kerül az orosz fővárosban. a THE MOSCOW FRANCHISE EXPO 2018, a THE WORLD FRANCHISE FORUM az Orosz Franchise Szövetség szervezése, és itt tartják meg a Franchise Világtanács (WFC) soron következő ülését is.

A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.

Május 10-én kerül megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség tisztújító közgyűlése
dátum 2018-04-13 idő 12:45

A közgyűlésen Matthias H. Lehner, a Német Franchise Szövetség alelnöke, a Bodystreet alapító-tulajdonosa osztja meg a hálózatfejlesztéssel kapcsolatos nemzetközi tapasztalatait.

Frozen Yoghurt hálózat kínálja értékesítésre az elmúlt 4 év alatt felépített franchise hálózatát
dátum 2018-04-13 idő 10:50

A koncepció öt egysége négy jelentős budapesti bevásárlóközpontban, valamint a budaörsi Korzó Auchan Kereskedelmi Központban is jelen van üzleteivel.

Folytatja az expanziót a SPAR
dátum 2018-04-12 idő 17:11

Idén tavasszal Kecskeméten és Budapesten nyitott egy-egy új áruházat a SPAR Magyarország. A vállalat további öt szupermarketjét pedig kívül-belül megújította, hogy még inkább kiszolgálja a megváltozott fogyasztói igényeket. A modernizációs programjára 2018-ban eddig több mint 2,1 milliárd forintot fordított a SPAR.