Hírek, aktualitások

dátum 2015-05-18 idő 11:04

Hamarosan Baján is Levendula Kézműves Fagylaltozó nyílik

Tovább bővíti franchise hálózatát a Levendula Kézműves Fagylaltozó, amelynek összesített kiskereskedelmi forgalma 2014-ben már elérte a 200 millió forintot.
A hálózat Facebook oldalán közzétette, hogy hamarosan Baján nyílik meg legújabb egységük, amellyel kilencre bővül a hálózat egységeinek száma.


A hamarosan átadásra kerülő üzletben megtalálhatóak lesznek a hálózat által nemrégiben bevezetett, bazsalikomos citrom, csokis keksz és a zöldalma ízesítésű desszertek is.  

A Levendula Kézműves Fagylaltozó körültekintő előkészületi munka után nemrégiben látott hozzá országos franchise rendszerének bővítéséhez. Franchise partnerek bevonásával kívánják országszerte minél több helyen elérhetővé tenni egyedi, különleges ízvilágú fagylaltjaikat.

Az üzletek kínálatukat tekintve több mint 80 fajta fagylaltot vonultatnak fel, amelyeket mesterséges adalékanyagok nélkül, valódi gyümölcs felhasználásával, válogatott hozzávalókból, kézzel készítenek. Az olaszos fagylaltkészítési hagyományok mellett az alapanyagok újszerű megközelítésével próbálják megnyerni a vendégeket. Az ízek összetevői között - a teljesség igénye nélkül - találunk tihanyi levendulát, szatmári szilvát, szentendrei epret, belga csokoládét, brontei pisztáciát, és siracusai citromot is.

A tulajdonosok célja egy olyan - a magyar piacon egyedülálló - presztízs fagylaltozó létrehozása volt, ahol a vendégek magas minőségű kézműves fagylaltokat fogyaszthatnak, egy provence-i hangulatú egységben. A Levendula fagylaltozók egyedi színvilággal és külső megjelenéssel hívják fel magukra a figyelmet, - melynek köszönhetően könnyen beazonosítható a koncepció -  és hamar a környék kedvenc találkozóhelyeivé válnak. A kellemes, barátságos légkörben a vásárlókat informatív tájékozató táblák segítik az ízek és a felhasznált alapanyagok közötti eligazodásban, mivel a fagylaltozók termékkínálata a korszerű táplálkozási igényeknek megfelelően lett kialakítva.
 
 
A franchise rendszer bevezetésével egy Levendula fagylaltozót alacsony vállalkozási kockázattal nyithat meg az átvevő partner. Ehhez komoly segítséget, kidolgozott arculatot és folyamatos tanácsadást, valamint támogatást kap a rendszergazdától. Közös beszerzési források, központi kézműves műhely, és egy egész országra kiterjedő logisztikai hálózat is segítik az átvevőt a boldogulásban.

Amennyiben a cikk felkeltette érdeklődését a hálózattal kapcsolatban, és Ön is szeretne átvevővé válni, további információkért, írjon a uzletfejlesztes@levendulafagylaltozo.hu e-mail címre.

 



vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
Még mindig nagy üzlet a fogyókúra: tovább terjeszkedik a Naturhouse
dátum 2018-06-01 idő 09:38

2018-ban további terjeszkedéssel számol a táplálkozási tanácsadással foglalkozó Naturhouse.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Pazar évet zárt tavaly itthon a McDonald's
dátum 2018-06-19 idő 12:04

Tájékoztatásuk szerint tavaly a vendégek száma Magyarországon 10 százalékkal nőtt az előző évhez képest, az étteremhálózat évente átlagosan mintegy 80 millió vendéget szolgál ki.

Gyöngyösön nyitotta meg új éttermét a McDonald's
dátum 2018-06-19 idő 11:25

Gyöngyös forgalmas közlekedési csomópontjában nyitotta meg kapuit a McDonald’s legújabb, kétszintes autós étterme. Az étterem az első vidéki egység, amely már a „Jövő Élménye” koncepció alapján készült.

Egy igazi nyári ajánlat: frozen joghurt koncepció keresi új tulajdonosát!
dátum 2018-06-18 idő 09:42

A Jono Yogo, az egész évben üzemeltethető forzen joghurt hálózat remek franchise befektetési lehetőség. Az öt egységből álló franchise 2013 óta van jelen a hazai piacon, és a legforgalmasab budapesti üzletközpontokban képviselteti magát.

A franchise Spanyolországban
dátum 2018-06-15 idő 16:51

„A siker kulcsa Spanyolországban az, hogy megfelelően tudjunk alkalmazkodni a spanyolok ízlésvilágához” – Interjú Eduardo Abadíával, a Spanyol Franchise Szövetség ügyvezető igazgatójával.

Úgy megy házhoz a Lidl és az Aldi, hogy már a házat is ők építik
dátum 2018-06-13 idő 14:24

A Lidl óvodát és hotelt nyit a boltjai felett, az Aldi lakásokat fejleszt. A diszkontláncok egyre aktívabbak az ingatlanpiacon, de ki profitál ebből?