Hírek, aktualitások

dátum 2015-06-03 idő 10:06

Három éves a BENU Magyarországon

Az utóbbi évtizedekben nagy változásokon esett át a gyógyszertári piac. Változtak a vá­sárlási szokások, a patikák és megjelentek a gyógyszertár hálózatok is. A BENU márka 2012 májusában került bevezetésre Magyarorszá­gon, igen nagy sikerrel. Reprezentatív piacku­tatás szerint 2014-ben a hazai vásárlók 11%-a már a BENU Gyógyszertárakat választotta. (*Piackutató: Insight Lab)

A BENU hálózat tagjait kezdetben eltérő elnevezé­sű és megjelenésű gyógyszertárak alkották. Az elmúlt három év alatt viszont egységesítésre került a gyógyszertárak megjelenése és a szol­gáltatásai. Officinákat (eladóteret) nyitott kialakítás, barátságos megjelenés, világos környezet jel­lemzi. Számos termék szabad polcokra került (pl. vitaminok, táplálék kiegészítők, gyógyter­mékek), lehetővé téve a kényelmes válogatást, a termékek és áraik összehasonlítását. Széles BENU saját márkás termék palettát vezettek be az étrend-kiegészítőkön, vitaminokon át a sebkezelésig, baba-mama termékekig.
A gyógyszertárakban megjelenő hirdetések mennyiségét minimalizálták, viszont havonta 50-100 népszerű terméket kínálnak kedvezményes áron. Akciós termékekről postaládás ter­jesztésű print kiadvány készül, amely a időről időre a hazai háztartások 1/3-ába jut el.

A hálózat több mint 90.000 Facebook rajongóval, havi két hírlevél­lel és kiemelkedően népszerű, egészségügyi információs portállal rendelkezik. Szakmai elismerésként a BENU elnyerte a Superbrands díjat, megkapta a Magyar Franchise Szövetség Marketing díját, majd egy évvel később az Év Innovatív Hálózata díját és az Egy Csepp Figyelem Alapítvány kizárólagos gyógyszertári Támogató és Együttműködő Partnere lett.
Az elmúlt időszakban bizonyossá vált, hogy a BENU Gyógyszertárak működését meg­határozó két legfőbb érték az ember és az egészség. A BENU gyógyszertárak legfontosabb célja a betegek, illetve az egészségük megőr­zését fontosnak tartók legmagasabb szakmai elvárásoknak megfelelő kiszolgálása. "Célunk olyan vásárlóbarát gyógyszertárak kialakítá­sa, amelyek egyesítik a hagyományos gyógy­szerészeti tudást egy nemzetközileg már tesz­telt üzleti koncepcióval a szakmai siker és a nagyobb eredményesség érdekében. Hisszük, hogy a vásárlók nagy része a legjobb kiszolgá­lásban a BENU Gyógyszertárakban részesül."
 
Amennyiben további információt szeretne kapni a BENU franchise-ról, ezen a linken tájékozódhat.


vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
Franchise Börze - Ahol tuti recepteket találhat egy sikeres vállalkozáshoz!
dátum 2018-01-10 idő 13:30

2018. február 1-én újra franchise kiállítást szervez a Magyar Franchise Szövetség.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Felújítja a Shopmarkot, és jelentős vásárlásokat tervez 2018-ban a Diófa Alapkezelő Zrt
dátum 2018-01-23 idő 14:39

Czifra Balázs, a Diófa Alapkezelő Zrt. ingatlanbefektetési üzletágának vezetője a Portfolio Ingatlannak adott interjújában a cég 2018-as terveiről és várakozásairól, és a Shopmark bevásárlóközpont teljes körű felújításáról beszélt.

Turán nyitotta meg legújabb egységét a Stilianos Babauszoda.
dátum 2018-01-18 idő 17:17

2018. Január 15-én a Stilianos Babauszoda Franchise 7. egységeként kezdte működését a Stilianos Babauszoda Tura.

A Franchise Börzén kedvezménnyel lesz megvásárolható a Franchise Vállalkozás című könyv
dátum 2018-01-18 idő 16:35

A franchise iránt érdeklődők számára alapvető ismereteket tartalmazó olvasmány 25% kedvezménnyel lesz kapható a kiállítás helyszínén.

Hatalmas az érdeklődés a 10 év után újra megrendezendő Franchise Börze iránt
dátum 2018-01-17 idő 14:28

A Magyar Franchise Szövetség hiánypótló bemutatkozási lehetőséget nyújtó rendezvénye olyan sikeres, hogy már szinte az összes kiállítói stand foglalt.

Piacvezető robotgép forgalmazásához keres partnereket a Thermomix
dátum 2018-01-17 idő 12:39

A legintelligensebb robotgép immáron Magyarországon is elérhető.