

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.
Kelet-Közép Európán belül, Magyarország lehet az első, ahol megjelenik a több mint 10 éves múlttal rendelkező lett kozmetikai cég. Napjainkban a hálózat szaküzletei immár a világ 11 országában megtalálhatóak, Mexikótól Dél-Afrikán és Oroszországon át Mongóliáig.
Az Attirance, 2003-as megalapítása óta több mint 500 esztétikus formatervezésű, egyedi terméket fejlesztett ki. Széles termékpalettájában a szépség fő forrását, a természetet, és a modern technológia vívmányainak előnyeit ötvözi, amely segítségével a testápolás fizikai és érzelmi komfortját biztosítja vásárlói részére.
Az Attirance kozmetikai franchise hálózat üzleteiben forgalmazott termékek olyan prémium minőségű alapanyagokból előállított virág-és gyógynövényi kivonatok, illóolajok, amelyek valódi szépséget hangsúlyozzák a felhasználóik számára.
A hálózat olyan franchise partnert keres, aki azon túl, hogy eredményorientált, megfelelő értékesítési, marketing és/vagy vezetői tapasztalattal is rendelkezik.
Amennyiben szeretne csatlakozni, vagy bővebb információt szeretne megtudni a hálózatról, keresse meg a Dakexpo irodáját az office@dakexpo.com e-mail címen, vagy a 06-1-274-5186-os telefonszámon.
Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.
A szakemberek mellett a vásárlók is újra bizalmat szavaztak a SPAR Magyarországnak, amelyet sorozatban tizedszerre tartottak érdemesnek a márkaértékelési díjra.
2018. május végén három jelentős nemzetközi esemény is megrendezésre kerül az orosz fővárosban. a THE MOSCOW FRANCHISE EXPO 2018, a THE WORLD FRANCHISE FORUM az Orosz Franchise Szövetség szervezése, és itt tartják meg a Franchise Világtanács (WFC) soron következő ülését is.
Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.
A közgyűlésen Matthias H. Lehner, a Német Franchise Szövetség alelnöke, a Bodystreet alapító-tulajdonosa osztja meg a hálózatfejlesztéssel kapcsolatos nemzetközi tapasztalatait.
A koncepció öt egysége négy jelentős budapesti bevásárlóközpontban, valamint a budaörsi Korzó Auchan Kereskedelmi Központban is jelen van üzleteivel.