Hírek, aktualitások

dátum 2013-11-15 idő 13:57

Hogyan ösztönzik a franchise hálózatok munkatársaikat?

Reggel a személyzet nyitja az üzlet kapuit, az egész nyitva tartási idő alatt ők dolgoznak az egységben, ők főznek, készítik elő az ételeket, egész nap takarítanak és ellátják feladataikat, hogy az éttermek zökkenőmentesen működjenek. (Életpálya modell McDonald’s módra)
 
A legfontosabb, hogy az étterem egész személyzete, akik a márkát képviselik, megjelenítik a vendégek felé, „élményt” nyújtsanak a betérők számára, hogy azok minél többet visszatérjenek és törzsvendéggé váljanak, vagy ha már azok, megmaradjanak az étterem számára. 
 
 
Az üzlet személyzet a brand látható arca, az ő viselkedésük, kiszolgálásuk alapján ítélik meg az egész franchise hálózatot. A jó személyzet mindent megtesz, hogy erősítse a vendégek márka iránti lojalitását, növelje a visszatérő látogatások számát. De ez csak abban az esetben történik így, ha munkatársak erre a feladatra megfelelően ki vannak képezve, fel vannak készülve. 
 
Egy alkalmazott annál jobban fogja végezni a munkáját, és képviselni a brand értékeit, minél elkötelezettebb a hálózat iránt. Ennek érdekében mindent meg kell tenni azért, hogy az alkalmazottak felkészültek, minél képzettebbek és motiváltabbak legyenek. 
 

A McDonald’s megoldásai

 
A McDonald’s sokkal többet tesz meg, mint egy átlagos franchise rendszer azért, hogy alkalmazottait a hálózatban tartsa. A cégnél nem csak arra fektetnek nagy hangsúlyt, hogy minél hosszabb ideig dolgozzon a hálózatnál a munkavállaló, hanem arra is, hogy előrelépési- , fejlődési lehetőséget biztosítsanak munkatársaiknak. A legjobbak akár manager, operátori pozícióba kerülhetnek, esetleg saját gyorséttermet nyithatnak, vagy bekerülhetnek a McDonald’s központba.
 
 
Steve Russel, a McDonald’s humán erőforrás alelnöke szerint a menedzserek 75 százaléka, a tulajdonos-üzletvezetők 60 százaléka, és a területi igazgatók 40 százaléka a kiszolgáló pult mögött kezdte karrierjét.
 
Jan Fields az egyik legjobb példa a hálózaton belüli felemelkedésre. 1978-ban az Egyesült Államokban a pult mögött kezdett dolgozni, később Pittsburgh’s területi alelnöke, majd ügyvezető vezérigazgatója lett, 2012 végén történt visszavonulásáig pedig a McDonald’s USA elnökeként dolgozott. 
 
„Valóban mi éttermeinket iskolaként is kezeljük, és ha valakinek az a szándéka, hogy a jövőben saját éttermet üzemeltessen, több milliós forgalmat bonyolító éttermeket vezessen, itt elsajátíthatja a szükséges ismeretek egy részét, de tanulóhely azok számára is, akik a jövőben a McDonald’s felső vezetésében kívánnak dolgozni” – mondja Russell.


vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
Franchise Börze - Ahol tuti recepteket találhat egy sikeres vállalkozáshoz!
dátum 2018-01-10 idő 13:30

2018. február 1-én újra franchise kiállítást szervez a Magyar Franchise Szövetség.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Turán nyitotta meg legújabb egységét a Stilianos Babauszoda.
dátum 2018-01-18 idő 17:17

2018. Január 15-én a Stilianos Babauszoda Franchise 7. egységeként kezdte működését a Stilianos Babauszoda Tura.

A Franchise Börzén kedvezménnyel lesz megvásárolható a Franchise Vállalkozás című könyv
dátum 2018-01-18 idő 16:35

A franchise iránt érdeklődők számára alapvető ismereteket tartalmazó olvasmány 25% kedvezménnyel lesz kapható a kiállítás helyszínén.

Hatalmas az érdeklődés a 10 év után újra megrendezendő Franchise Börze iránt
dátum 2018-01-17 idő 14:28

A Magyar Franchise Szövetség hiánypótló bemutatkozási lehetőséget nyújtó rendezvénye olyan sikeres, hogy már szinte az összes kiállítói stand foglalt.

Piacvezető robotgép forgalmazásához keres partnereket a Thermomix
dátum 2018-01-17 idő 12:39

A legintelligensebb robotgép immáron Magyarországon is elérhető.

Ezen túl magánszemélyek is hirdethetnek a Duna House honlapján
dátum 2018-01-16 idő 12:20

Március végéig bruttó 1990 forintért árulhat a nagyközönség házat, lakást, ingatlant, 30 napon át a Duna House honlapján.