Hírek, aktualitások

dátum 2014-02-28 idő 09:42

Hűségkupon: a SPAR és a SuperShop legújabb innovációja

A SPAR 2014. március 1-jétől egy újdonságot kínál törzsvásárlóinak az INTERSPAR üzletekben történő vásárlásaik után 15 százalék végösszeg kedvezményt biztosító hűségkupon formájában.
 
A SPAR és a SuperShop hisz abban, hogy az innováció különbözteti meg a vezetőt a követőtől, ezért is jár mindig versenytársai előtt. A 2013-as év újdonsága a SPAR törzs-vásárlóinak a SuperShop Extra Kupon volt. A promóció a nagy sikerre való tekintettel folyamatosan fut az üzletekben és a szakma elismerését is kivívta: EFFIE reklám-hatékonyság díjat nyert.
 
 
A SPAR és a SuperShop 2014. március 1-jétől induló promóciója ismét bizonyítja, hogy a SPAR-nál a hűséges vásárló a legfontosabb. Amennyiben az akció során – 2014. március 1. és 31. között - a SuperShop kártyával rendelkező törzsvásárló költése az INTERSPAR áruházakban eléri a 35 ezer forintot, úgy kap egy kupont, amely egyszeri alkalommal biztosít 15 százalék kedvezményt az összes vásárolt termék árából (kivéve a 20 százalékos matricával ellátott termékek). A kedvezményt a vásárló 2014. április 10-ig használható fel.
 

SPAR franchise partnerség

 
A SPAR Magyarország Kft. 2012-ben indította el új bolthálózat-fejlesztési programját a SPAR franchise rendszer hazai kiépítésével. A hálózathoz eddig négy vidéki kiskereskedő csatlakozott, két SPAR partner illetve három kisebb alapterületű SPAR express néven működtetett egységgel.
 
 
A partneri együttműködés a SPAR és a kiskereskedők számára is kölcsönös előnyöket nyújt. A SPAR ezzel a megoldással is támogatni tudja a hazai kisvállalkozásokat, ugyanakkor mindazon előnyök, melyekkel egy tulajdonosként üzemeltetett egység rendelkezik, mint például a vásárlókkal való személyes kapcsolat, hosszabb távon beépülnek a SPAR üzleti kultúrájába is, tovább emelve annak színvonalát.
 
Forrás: elelmiszer.hu; retail.hu


vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

80 évre tervez a Burger King Magyarországon
dátum 2018-04-26 idő 09:24

41 éttermével a magyarországi gyorsétterem-piac meghatározó szereplője a Burger King.

Tizedik alkalommal Superbrands-díjas a SPAR
dátum 2018-04-24 idő 09:20

A szakemberek mellett a vásárlók is újra bizalmat szavaztak a SPAR Magyarországnak, amelyet sorozatban tizedszerre tartottak érdemesnek a márkaértékelési díjra.

Május végén Moszkva válik a franchise-világ fővárosává
dátum 2018-04-18 idő 11:26

2018. május végén három jelentős nemzetközi esemény is megrendezésre kerül az orosz fővárosban. a THE MOSCOW FRANCHISE EXPO 2018, a THE WORLD FRANCHISE FORUM az Orosz Franchise Szövetség szervezése, és itt tartják meg a Franchise Világtanács (WFC) soron következő ülését is.

A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.

Május 10-én kerül megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség tisztújító közgyűlése
dátum 2018-04-13 idő 12:45

A közgyűlésen Matthias H. Lehner, a Német Franchise Szövetség alelnöke, a Bodystreet alapító-tulajdonosa osztja meg a hálózatfejlesztéssel kapcsolatos nemzetközi tapasztalatait.