Hírek, aktualitások

dátum 2013-10-16 idő 09:57

Idén is elindult a versengés az Év Hazai Franchise Hálózata címért

A Magyar Franchise Szövetség 2014 januárjában megrendezésre kerülő Díjkiosztó Gáláján, hagyományaihoz híven kiosztja 2013. évi Franchise díjait, melyre várja tagjai pályázatait.
 
A korábbi évek kiváló pályázatait, a hálózatok nagyszerű teljesítményeit látva a Szövetség elnöksége úgy döntött, hogy a  2012-es kiírással megegyezően, több kategóriában fogalmaz meg pályázati kiírást, hívja versenyre a szövetség tagságát.
 
 
Részvételi feltételek: kizárólag a Magyar Franchise Szövetség rendes tagi státusszal rendelkező franchise átadó tagjai, valamint a hozzájuk tartozó franchise átvevők pályázhatnak.
 
A pályázatokat a következő kategóriákban várják:

- Az Év Hazai Franchise Hálózata
- Az Év Legdinamikusabban Fejlődő Franchise Hálózata
- Az Év Franchise Átvevője
- Az Év Fiatal Sikeres Franchise Átvevője
- Az Év Mester Franchise Hálózata
- Marketing Díj
- Az Év Innovatív Franchise Hálózata
- Internet Média és Web Díj

Minden kategóriában egy díj kerül kiosztásra.

A pályázatok benyújtásának határideje: 2013. november 22.


A benyújtás módja: A Magyar Franchise Szövetség titkársága számára e-mail-ben a fotitkar@franchise.hu, vagy a titkarsag@franchise.hu címekre, illetve postai úton a 1121 Budapest, Kútvölgyi út 68. címre.
A pályázat elbírálója: a Magyar Franchise Szövetség elnöksége.

Az elbírálás kritériumai az egyes kategóriákban


 Az Év Hazai Franchise Hálózata



• országos lefedettséggel és szakmai ismertséggel rendelkező, több mint 5 éve működő hazai hálózat
• egységszám alakulása az előző években
• forgalom alakulása az előző évekhez viszonyítva
• márkaismertség
• a pályázat pályázó általi indokolása.

 

 Az Év Legdinamikusabban Fejlődő Franchise Hálózata

 


• egységszám alakulása az előző években
• egységszám növekedése 2013-ban
• forgalom alakulása az előző évekhez viszonyítva
• a biztonságos és megalapozott hálózatbővítés szempontjai
• márkaismertség
• a pályázat pályázó általi indokolása.


 Az Év Mester Franchise Hálózata

 


• szakmai ismertséggel és elismertséggel rendelkező, hazánkban több mint 3 éve működő, külföldi eredetű franchise hálózat
• hazai egységek számának alakulása (saját és franchise) az utóbbi években
• forgalom alakulása az elmúlt években
• márkaismertség
• a pályázat pályázó általi indokolása.


 Marketing Díj
 Az év kiemelkedő marketing tevékenységet folytató franchise hálózata


• országos lefedettséggel és szakmai ismertséggel rendelkező hálózat
• márkaismertség növekedésének aránya (a vizsgált évben azt megelőző évekhez viszonyítva)
• marketing koncepció részletes bemutatása (kreativitás előtérben)
• néhány média megjelenés, reklámkampány dokumentálása
• országos marketing tevékenység hatékonysága
• a pályázat pályázó általi indokolása.


 Az Év Innovatív Franchise Hálózata



• szakmai ismertséggel és elismertséggel rendelkező hálózat
• a hálózaton belül megvalósult szakmai innováció lényegi bemutatása
• a fejlesztés eredményeként létrejövő esetleges gazdasági hasznosulás
• eredetiség, újszerűség
• innováció hatásának köszönhető forgalom- és/vagy ismertség növekedése
• márkaismertség, megítélés javulása az innováció jóvoltából
• a pályázat pályázó általi indokolása.


 Internet Média és Web Díj
 Az év kiemelkedő internetes tevékenységet folytató franchise hálózata


• weboldal megjelenése
          o design: a weblap vizuális megjelenése és tartalmának megismerése milyen összbenyomást kelt a látogatóban. Megjelenés, színvilág, grafika támogatja-e a megadott célkitűzést, valamint mennyire van összhangban a tartalommal
          o interaktivitás: milyen formában ad lehetőséget a honlap a látogatóknak/franchise partnereknek a kapcsolattartásra.
A honlap tartalma/szolgáltatásai mennyire használják ki a web által nyújtott kétirányú kommunikációs lehetőségeket
          o tartalom: a honlap tartalmi része mennyire támogatja a marketing célkitűzés megvalósítását

• közösségi oldalakon való kommunikáció, kapcsolattartás
          o tartalom szerint
          o aktivitás szerint
• internetes megjelenések, a hálózat interneten futó reklámjai, blogjai, egyéb megjelenési formái


 Az Év Franchise Átvevője



• tevékenység megkezdésének időpontja
• működő egységeinek száma
• forgalom alakulása az előző évekhez viszonyítva
• rendszergazda indokolása.


 Az Év Fiatal Sikeres Franchise Átvevője



• felső korhatár 35 év
• tevékenység megkezdésének időpontja
• forgalom alakulása az előző évekhez viszonyítva
• rendszergazda indokolása.

A franchise pályázat díjazottjai a szakmai elismerésen és egy iparművész által tervezett kisplasztikán túl további elismerésekben részesülnek.

Forrás: franchise.hu

 



vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
Még mindig nagy üzlet a fogyókúra: tovább terjeszkedik a Naturhouse
dátum 2018-06-01 idő 09:38

2018-ban további terjeszkedéssel számol a táplálkozási tanácsadással foglalkozó Naturhouse.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Pazar évet zárt tavaly itthon a McDonald's
dátum 2018-06-19 idő 12:04

Tájékoztatásuk szerint tavaly a vendégek száma Magyarországon 10 százalékkal nőtt az előző évhez képest, az étteremhálózat évente átlagosan mintegy 80 millió vendéget szolgál ki.

Gyöngyösön nyitotta meg új éttermét a McDonald's
dátum 2018-06-19 idő 11:25

Gyöngyös forgalmas közlekedési csomópontjában nyitotta meg kapuit a McDonald’s legújabb, kétszintes autós étterme. Az étterem az első vidéki egység, amely már a „Jövő Élménye” koncepció alapján készült.

Egy igazi nyári ajánlat: frozen joghurt koncepció keresi új tulajdonosát!
dátum 2018-06-18 idő 09:42

A Jono Yogo, az egész évben üzemeltethető forzen joghurt hálózat remek franchise befektetési lehetőség. Az öt egységből álló franchise 2013 óta van jelen a hazai piacon, és a legforgalmasab budapesti üzletközpontokban képviselteti magát.

A franchise Spanyolországban
dátum 2018-06-15 idő 16:51

„A siker kulcsa Spanyolországban az, hogy megfelelően tudjunk alkalmazkodni a spanyolok ízlésvilágához” – Interjú Eduardo Abadíával, a Spanyol Franchise Szövetség ügyvezető igazgatójával.

Úgy megy házhoz a Lidl és az Aldi, hogy már a házat is ők építik
dátum 2018-06-13 idő 14:24

A Lidl óvodát és hotelt nyit a boltjai felett, az Aldi lakásokat fejleszt. A diszkontláncok egyre aktívabbak az ingatlanpiacon, de ki profitál ebből?