Hírek, aktualitások

dátum 2016-11-25 idő 12:39

Így pörgetné fel az eladásokat a Nanushka divatcég

Az Eximbank magántőkealapja 300 millió forinttal szállt be a divatcégbe. A vállalkozás ugyanis néhány év alatt megsokszorozta bevételét, egyelőre a terjeszkedés több költséggel jár, mint amennyi befolyik a kasszába.

Nanushkának egyetlen saját üzlete van a Fashion Streetként is emlegetett Deák Ferenc utcában, de világszerte 100-nál is több viszonteladónál érhetőek el a Sándor Szandra által tervezett ruhák. Emellett a társaság termékei a Nanushka weboldalon és webshopon keresztül, valamint több vezető, divatfókuszú online kereskedőnél is kaphatóak, például a Zalandónál. „Jelenleg is folynak tárgyalások több meghatározó, az egész világot lefedő webáruház bevonásáról is.

A Nanushka az e-kereskedelmi rendszer kiépítésében látja a növekedés lehetőségét, ami elsősorban saját weboldaluk és webshopjuk fejlesztését jelenti, új CRM rendszer bevezetését, és többek között a készletnyilvántartás finomhangolását.

„A vásárlókkal sokkal közvetlenebb kapcsolatot tervezünk kialakítani és fenntartani, annak érdekében, hogy jobban megismerhessük a vásárlói preferenciákat és szokásokat, hogy termékfejlesztéseinkkel és kampányainkkal célzottabban tudjuk elérni a célközönséget. Továbbá az új rendszerek segítségével a tervezés és gyártás folyamatának hatékonyságát is növelni szeretnénk.”

Ugyanakkor nagykereskedelmi partnerein keresztül is igyekszik növekvő jelenlétet biztosítani. Ehhez egyrészt a márka pozicionálás szempontjából nagyon fontos, gyakran csak egynéhány üzlettel rendelkező, de nagyon felkapott multibrand boltokba szeretnének bekerülni. Másrészt a márka ismertségének és a volumen növelése miatt a hatalmas department store-okat is megcélozzák.

Mindemellett a cég új menedzsmenttel, a bevétel növelése mellett, a rendelkezésre álló erőforrásokat is igyekszik hatékonyabban használni. „Kiemelt figyelmet szentelünk a hatékony készletgazdálkodásra, valamint a tervezés során a további pénzügyi szempontok figyelemmel tartásának, melyek várhatóan jelentősen fogják javítani a vállalkozás eredményességét” – írták.

„A Portfolionnal való jó együttműködés segítségével jelentős növekedést ért el a társaság, és a kooperáció eredményeképp tudott a Nanushka a jelenlegi szintre eljutni, de a továbbfejlődéshez új, tőkeerős partner bevonásra volt szükség” – indokolja a Portfolionból való kivásárlást és az új befektetést a cég. A befektetés előtt több szereplővel folytattak tárgyalást a tulajdonosok, végül úgy döntöttek, hogy a leginkább a GB & Partners érti meg azt a stratégiát, amiben a társaság hisz. A Nanushka-befektetés jól illeszkedik az alap nagy exportpotenciállal rendelkező vállalkozásokat fókuszba helyező befektetési politikájával. „Egy hasonló üzleti döntés meghozatala során kiemelten fontos szempont, hogy a cég alapítói és menedzsmentje, illetve a befektető között 'működik-e a kémia', ami jelentősen meghatározza a közös munka minőségét. Mindkét fél meggyőződése, hogy a felek ebből a szempontból is jó csapatot alkotnak.”Megemlítik azt is, hogy a nemzetközi terjeszkedés mellett a társaság stratégiájának sarokköve, hogy minél több mindent gyártson Magyarországon. Amit pedig esetleg nem lehetséges itthon gyártatni, azt is a lehető legközelebb próbálják megoldani.

Forrás: hvg.hu
 

 



vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
Franchise Börze - Ahol tuti recepteket találhat egy sikeres vállalkozáshoz!
dátum 2018-01-10 idő 13:30

2018. február 1-én újra franchise kiállítást szervez a Magyar Franchise Szövetség.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Piacvezető robotgép forgalmazásához keres partnereket a Thermomix
dátum 2018-01-17 idő 12:39

A legintelligensebb robotgép immáron Magyarországon is elérhető.

Ezen túl magánszemélyek is hirdethetnek a Duna House honlapján
dátum 2018-01-16 idő 12:20

Március végéig bruttó 1990 forintért árulhat a nagyközönség házat, lakást, ingatlant, 30 napon át a Duna House honlapján.

Plakátaukciót rendez a BÁV január 24-én
dátum 2018-01-15 idő 11:53

Az aukción reklám- és kiállítás plakátok is képviseltetik magukat, a történelmi ereklyék gyűjtői pedig az ötvenes és hatvanas években készült propagandaplakátok közül válogathatnak.

Franchise partnereit keresi a BITE bakery café
dátum 2018-01-11 idő 10:58

Franchise partnereket keres a pereceket, szendvicseket, mascarponés tekercseket és különleges ízesítésű kávékat kínáló BITE bakery café.

Franchise Börze - Ahol tuti recepteket találhat egy sikeres vállalkozáshoz!
dátum 2018-01-10 idő 13:30

2018. február 1-én újra franchise kiállítást szervez a Magyar Franchise Szövetség.