Hírek, aktualitások

dátum 2013-12-13 idő 10:19

Ingyen Big Mac-et kínált a Burger King Norvégiában

Nem mindennapi módon tesztelte Facebook rajongóit a Burger King Norvégiában, írja a marketinginfo.hu.

A Burger King ingyen kínálta legnagyobb riválisa ikonikus termékét abból a célból, hogy erősebb fogyasztói elkötelezettséget építsen közösségi profilján. A cég norvég leányvállalata igyekezett kideríteni, hogy kik a "valódi" rajongói a Facebookon.

A márka felismerte, hogy mintegy 38 ezres rajongótábora körében számos olyan felhasználó is rejtőzik, aki nem valódi rajongó, ugyanakkor becsmérlő megjegyzésekkel illeti a brand posztjait. A DIST kreatív ügynökség által kitalált különös manőver során a Burger King létrehozott magának egy új Facebook oldalt, majd ingyenes Big Mac-et kínált a usereknek.

A "potya" szendvics megszerzésének feltétele az volt, hogy aki élni kívánt a lehetőséggel, az nem lehetett követője az új Facebook-os márkaprofilnak. Így az oldalra csak az igazán hűséges rajongók távozhattak.

Aki ingyen szendvicset akart- az kapott egy Big Mac utalványt, majd cserébe alá kellett írnia egy búcsúlevelet. A Burger King norvégiai Facebook felülete 30 ezer követőjét veszítette el ennek eredményeként. Az új oldal rajongói bázisa valamivel több, mint 8000 tagot számlál csupán. Ám ez a márka iránti fogyasztói elkötelezettséget és a profil interakcióit pozitív módon befolyásolja, így a márka Facebook jelenléte sokkal célzottabb lett.

marketinginfo.hu



vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Tizedik alkalommal Superbrands-díjas a SPAR
dátum 2018-04-24 idő 09:20

A szakemberek mellett a vásárlók is újra bizalmat szavaztak a SPAR Magyarországnak, amelyet sorozatban tizedszerre tartottak érdemesnek a márkaértékelési díjra.

Május végén Moszkva válik a franchise-világ fővárosává
dátum 2018-04-18 idő 11:26

2018. május végén három jelentős nemzetközi esemény is megrendezésre kerül az orosz fővárosban. a THE MOSCOW FRANCHISE EXPO 2018, a THE WORLD FRANCHISE FORUM az Orosz Franchise Szövetség szervezése, és itt tartják meg a Franchise Világtanács (WFC) soron következő ülését is.

A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.

Május 10-én kerül megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség tisztújító közgyűlése
dátum 2018-04-13 idő 12:45

A közgyűlésen Matthias H. Lehner, a Német Franchise Szövetség alelnöke, a Bodystreet alapító-tulajdonosa osztja meg a hálózatfejlesztéssel kapcsolatos nemzetközi tapasztalatait.

Frozen Yoghurt hálózat kínálja értékesítésre az elmúlt 4 év alatt felépített franchise hálózatát
dátum 2018-04-13 idő 10:50

A koncepció öt egysége négy jelentős budapesti bevásárlóközpontban, valamint a budaörsi Korzó Auchan Kereskedelmi Központban is jelen van üzleteivel.