Hírek, aktualitások

dátum 2018-01-02 idő 09:44

Intenzív hazai terjeszkedéssel számol 2018-ban a Naturhouse

A táplálkozási tanácsadással foglalkozó, spanyol hátterű Naturhouse 2017-ben nyitotta meg 2. egységét hazánkban, és 2018-ban további terjeszkedéssel számol. Az egészségtudatos táplálkozás és a fogyókúrás termékek továbbra is komoly piacot jelentenek világszerte, írja a Portfolio.hu.

A Naturhouse az egyik legnagyobb spanyol franchise hálózat. A 25 éves múltra visszatekintő, Spanyolországban alapított cég 31 országban, 2000 dietetikai központtal van jelen.

A koncepció magyarországi mester franchise partnere 2016 decemberben, Budapest belvárosában nyitotta meg a hálózat első hazai boltját, majd 2017 nyarán nyílt meg a második a 13. kerületben. A NaturHouse célja, további franchise partnerek bevonásával Budapest mellett a jelentősebb vidéki városokban való megjelenés.

Mint azt Durst Anikó, a Natuhouse Hungary operatív igazgatója a Portfolio-nak elmondta, jelenleg több potenciális franchise partnerrel tárgyalnak, és több üzlet - köztük vidéki boltok - nyitását tervezik.

A cég speciális táplálkozási tanácsadással foglalkozik, célcsoportját elsősorban a fogyókúrázók, diétázók jelentik. Munkatársaik felsőfokú végzettségű dietetikus szakemberek, akik ingyenes állapotfelméréssel, személyre szabott és folyamatos konzultációval, útmutatással követik a fogyókúrázók eredményeit, valamint speciális étrendet is kialakítanak.

Ezen felül üzleteikben olyan professzionális eszközöket - élelmiszereket, táplálékkiegészítőket -, kínálnak, melyek hatékonyan hozzájárulhatnak a fogyókúrához, az egészségmegőrzéshez. Ezek a termékek főként természetes alapanyagokat, zöldség-, gyümölcs- és gyógynövény-kivonatokat tartalmaznak, és igény szerint akár speciális - diétákat is összeállítanak.

Nagy üzlet a fogyókúra

A különböző ételérzékenységekre specializált termékek, naturorganikus élelmiszerek rohamos tempóban forgatják fel az iparágat, a gasztroforradalmat meglovagló, termékeiken keresztül az egészséges életmód és fogyás beteljesedését ígérő kis cégek néhány év alatt behálózták az egész világot. Az egészséges vagy valamilyen ételérzékenységre specializált termékek korábban egy szűk réteget értek el, azonban mióta egyre evidensebbé válnak az élelmiszeripari tömegtermelés negatív hozadékai, és az elhízás globális népbetegséggé vált, úgy egyre többen fordítanak fokozott figyelmet rá, mi kerül a kosárba. Az egészséges életmódra és fogyásra építő bizniszek pedig gombaként nőnek ki a földből.

Egy felmérés szerint 2016-ra 6,8 százalékkal emelkedtek az organikus termékek eladásai, elérve a 36 milliárd dolláros forgalmat, a mentesekből - laktóz, glutén és egyéb összetevők nélkül készülőkből - pedig 7 százalékkal többet adtak el tavaly, 32 milliárd dollár értékben. Az említett két kategória húzza legjobban a globális egészség iparágat (ételek és étrendkiegészítők), amely a felmérés szerint 2021-re elérheti a 833 milliárd dolláros (221 ezer milliárd forintos) forgalmat.

2015-ben 6,8 milliárd dollár folyt az egészséges étkezéssel foglalkozó tech-cégekbe, miközben néhány éve a befektetők még kerülték az ilyen üzleteket nehéz skálázhatóságuk és a bizonytalan kereslet miatt. Azonban az olyan sikersztorik, mint a Feel Good Foods, amely gluténmentes ázsiai ételekkel nemrég érte el a 800 millió forintos bevételt, vagy a - 104 milliárd forintos bevételt produkáló - Graze, amelytől névre szóló, egészséges alapanyagokból készült snackcsomagokat lehet rendelni bebizonyították, hogy megéri az egészséges életmódba pénzt fektetni.

Forrás: portfolio.hu



vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
Café Frei kávéház nyitott az Office Gardenben
dátum 2018-05-08 idő 09:44

Az Office Garden irodaházban nyitott meg az eddigi legnagyobb Café Frei kávéház.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

A nyár lehetősége! Frozen joghurt hálózatát értékesíti a Jono Yogo
dátum 2018-05-23 idő 13:52

A koncepció öt egysége négy jelentős budapesti bevásárlóközpontban - Allée, Mammut, Árkád, Westend - és a Budaörsi Auchan Korzón várja új tulajdonosát.

Prága után Brnoban is nyílt Diego áruház
dátum 2018-05-23 idő 09:22

Csehországban is terjeszkedik a magyar központú cég.

Megéri vállalkozni? Stabil alapokra épült hálózatnál mindenképpen
dátum 2018-05-16 idő 09:27

Haszon Magazin interjú Szemler Tamással, a Duna House Franchise igazgatójával a piaci trendekről és az előttünk álló változásokról.

Legyen Ön is Naturhouse franchise partner!
dátum 2018-05-14 idő 10:34

A Naturhouse minden diatetikai központjában magasan képzett és tapasztalt dietetikusok segítenek a fogyni, illetve egészségesebben táplálkozni vágyóknak.

Új elnökséget választott a Magyar Franchise Szövetség
dátum 2018-05-11 idő 09:10

Megtartotta tisztújító közgyűlését a Magyar Franchise Szövetség.