Hírek, aktualitások

dátum 2016-05-26 idő 09:00

Jegeskávé, jég nélkül

Ezek után kétszer is meggondolják, mennyi jeget tesznek a jegeskávéba.

Új értelmet kap az elégedetlen vásárló fogalma, azok után, hogy az Egyesült Államokban egy nő 5 millió dollárra – vagyis több mint 1,3 milliárd forintra – perli a világ legnagyobb kávézó láncát, a Starbucksot, mert állítása szerint túl sok jég került a kávéjába – írja a Courthouse News Service.

Nyilván sokan morogtak vagy akár panaszkodtak is azért, mert úgy érzeték, hogy az üdítőjükben több a jég, mint az ital. Feltehetően olyan is volt már, aki ennek hangot adott, ilyenkor jobb esetben kap az ember egy másik pohár italt, kevesebb jéggel.

Az amerikai Stacy Pincus viszont egy a Starbucks-ban vásárolt jeges kávé – pontosabban a jég mennyiség – miatt annyira kiakadt, hogy beperelte a céget.  Pincus szerint jegeskávé elnevezéssel megtévesztik a vásárlókat, a hideg italt a jég-kávé arányt tekintve inkább kávésjégnek kéne nevezni. A jeges kávénak ugyanis 24 uncia kávét kéne tartalmaznia, ehhez képest csak 14 van benne, a többi pedig jég.

A hölgy azt is kifogásolja, hogy szerinte a hirdetésekben megjelent mennyiség a pohár nagyságára vonatkozik és nem a kapott ital mennyiségére. Ráadásul a túljegezett hideg italok alapvetően drágábbak, mint a meleg megfelelői.

A Starbucks szóvivője szerint a kávézólánc vendégei tisztában vannak azzal, hogy a jeges italok egyik lényegese eleme a jég. A vevők ráadásul meghatározhatják, hogy italaik sok vagy kevés jéggel készüljenek és ha még ezek után  is elégetlenek, az italkészítő szívesen elkészíti újra az italt.

forrás: hvg.hu



vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Május végén Moszkva válik a franchise-világ fővárosává
dátum 2018-04-18 idő 11:26

2018. május végén három jelentős nemzetközi esemény is megrendezésre kerül az orosz fővárosban. a THE MOSCOW FRANCHISE EXPO 2018, a THE WORLD FRANCHISE FORUM az Orosz Franchise Szövetség szervezése, és itt tartják meg a Franchise Világtanács (WFC) soron következő ülését is.

A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.

Május 10-én kerül megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség tisztújító közgyűlése
dátum 2018-04-13 idő 12:45

A közgyűlésen Matthias H. Lehner, a Német Franchise Szövetség alelnöke, a Bodystreet alapító-tulajdonosa osztja meg a hálózatfejlesztéssel kapcsolatos nemzetközi tapasztalatait.

Frozen Yoghurt hálózat kínálja értékesítésre az elmúlt 4 év alatt felépített franchise hálózatát
dátum 2018-04-13 idő 10:50

A koncepció öt egysége négy jelentős budapesti bevásárlóközpontban, valamint a budaörsi Korzó Auchan Kereskedelmi Központban is jelen van üzleteivel.

Folytatja az expanziót a SPAR
dátum 2018-04-12 idő 17:11

Idén tavasszal Kecskeméten és Budapesten nyitott egy-egy új áruházat a SPAR Magyarország. A vállalat további öt szupermarketjét pedig kívül-belül megújította, hogy még inkább kiszolgálja a megváltozott fogyasztói igényeket. A modernizációs programjára 2018-ban eddig több mint 2,1 milliárd forintot fordított a SPAR.