Hírek, aktualitások

dátum 2008-04-01 idő 15:44

Jönnek az olasz franchise-hálózatok!

Egyre több olasz franchise-hálózat fordul Magyarország felé. A Dakexpo Franchise Tanácsadó cég adatai szerint az év első három hónapjában 20%-kal olasz hálózat jelezte eddig hazánkba a piacra lépés szándékát az előző év azonos időszakához képest. Az olasz Franchise Szövetség tájékoztatása szerint is nő a Kelet-Európa felé terjeszkedni kívánó cégek száma. Hasonló tendenciák figyelhetők meg a spanyol és francia hálózatokkal kapcsolatban is. Bár a francia rendszergazdák Romániát részesítik térségünkben előnyben.

Yogurtlandia

Egy kis ízelítő a hazánkban partnert kereső olasz hálózatokból. A Yogurtlandia 12 éve bővülő hálózatában folyamatosan azon dolgoznak, hogy a márkanév egyet jelentsen a minőségi alapanyagokból készült ínyencségekkel és a professzionális kiszolgálással.
Míg más cégek joghurttal ízesített tejet használnak, addig a Yogurtlandia fagylaltjai 100%-ig valódi joghurtból készülnek. Jelen vannak már Svédországban, az Egyesült Királyságban, Németországban, Franciaországban, Belgiumban. A magyarországi mesterdíj 30.000 euro, az üzlet elindítása kb. 50.000 euró összegű befektetéstől lehetséges.

Egy éve keres hazánkban partnert az Antismoking hálózat, amely a dohányzásról való leszokásban kíván segíteni. A kezelés az "Antismoke3000" elektronikus műszer segítségével történik, amelynek elhelyezésére nincs szükség nagy helyiségre, alkalmas esztétikai centrumokban való kihelyezésre, de lehetőség van független Antismoking System Point-ok megnyitására is. A kezelésnek, mely során a pácienst elektromosan stimuláljak, két része van, hiszen pszichológiai és fizikai szinten is gyógyítják a függőséget. Az Antismoking a mester franchise partnerséget, amely területi kizárólagosságot takar, 44.000 euróért kínálja, melyben benne foglaltatik a márkanév használata, dohányzásleszoktató felszerelés, Know-How, és a szükséges technikai segítségnyújtás oktatás keretén belül.

Az elmúlt hónapban két olasz kávézó is aktív kampányba kezdett a Dakexpo Franchise Tanácsadó Kft.-n keresztül. A Chiaroscuro az egyik legnagyobb kávézólánc Olaszországban. Egységet csak 50.000 főt meghaladó lakosságszám esetén lehet nyitni. Egy átlagos kávézó mérete 150 nm körül mozog, ám akár egy egyszerű utcai kioszkot is lehet nyitni, de nem ritka a 400 nm-es egység sem. Az ideális egység 100 nm-es, és valahol a forgalmas belvárosban található.


A másik koncepció újnak mondható, most kezdi meg nemzetközi terjeszkedését. A C House hálózat tulajdonosai a kényelemre és az eleganciára fektetik a hangsúlyt. Nagy jelentősége van a fényeknek a kávézón belül, ennek változtatásával érik el a kívánt hangulatot. Egy kávézó beindítása 200 000 eurótól lehetséges, erre jön még a 45 000 eurós mester franchise-díj. Az olasz egységeket havi átlagban 30 000 vendég látogatja. Egy üzlethelyiség átlagos mérete 120 nm körül van, ehhez jó esetben terasz is társul.

Olaszország egyik legnagyobb múltú és presztízsű kiskereskedelmi vállalkozása az Oviesse keres Magyarországon partnereket, befektetőket. A cég több márkanév alatt több száz, ruházatra specializálódott kiskereskedelmi áruházat illetve boltot üzemeltet Európa országaiban, amely márkákat mind be akarja vezetni nálunk is. A cég egyik főbb márkájának üzleteiben a kínálat női, férfi és gyerekruházatból áll, melyet hangsúlyosan az olasz stílus, a dinamizmus és a divatosság jellemez. Az igen széles szortiment mindhárom kategóriában tartalmazza a teljes felső- és alsóruházatot, a hálóruházatot, lábbeliket és kiegészítőket. Franchise rendszerük jellemzője, hogy nincsen belépési díj és havi royalty díj, a boltnak csak az éves forgalmi terveket kell teljesíteni. Jellemző, hogy üzleteikben az átlagos éves forgalom 1 négyzetméterre vetítve 5000 EUR, és a teljes szortiment átlagára 12 EUR per árucikk - amely a termékkínálatot a közép illetve alsó-közép árkategóriába pozícionálja. Fő célcsoportjuk a fiatal családok (kínálat a család minden tagjának!), melyek a divatos, modern ruházatot jó minőségben és megfizethető áron keresik. Az üzletek jellemzően bevásárló központokban, bevásárló negyedekben vagy sétálóutcákban találhatóak. A cég a boltnyitáshoz illetve üzemeltetéshez teljes-körű képzést, állandó szakmai támogatást és teljes áruellátást biztosít.


M.K.

 



vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
Franchise Börze - Ahol tuti recepteket találhat egy sikeres vállalkozáshoz!
dátum 2018-01-10 idő 13:30

2018. február 1-én újra franchise kiállítást szervez a Magyar Franchise Szövetség.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Hatalmas az érdeklődés a 10 év után újra megrendezendő Franchise Börze iránt
dátum 2018-01-17 idő 14:28

A Magyar Franchise Szövetség hiánypótló bemutatkozási lehetőséget nyújtó rendezvénye olyan sikeres, hogy már szinte az összes kiállítói stand foglalt.

Piacvezető robotgép forgalmazásához keres partnereket a Thermomix
dátum 2018-01-17 idő 12:39

A legintelligensebb robotgép immáron Magyarországon is elérhető.

Ezen túl magánszemélyek is hirdethetnek a Duna House honlapján
dátum 2018-01-16 idő 12:20

Március végéig bruttó 1990 forintért árulhat a nagyközönség házat, lakást, ingatlant, 30 napon át a Duna House honlapján.

Plakátaukciót rendez a BÁV január 24-én
dátum 2018-01-15 idő 11:53

Az aukción reklám- és kiállítás plakátok is képviseltetik magukat, a történelmi ereklyék gyűjtői pedig az ötvenes és hatvanas években készült propagandaplakátok közül válogathatnak.

Franchise partnereit keresi a BITE bakery café
dátum 2018-01-11 idő 10:58

Franchise partnereket keres a pereceket, szendvicseket, mascarponés tekercseket és különleges ízesítésű kávékat kínáló BITE bakery café.