Hírek, aktualitások

dátum 2017-12-05 idő 09:32

Két üzletét modernizálta a SPAR

Összesen közel 3 milliárd forintból modernizálta a tatabányai INTERSPAR áruházat és a bicskei szupermarketet a SPAR Magyarország írja a marketinginfo.hu.
 
"Az életszínvonal emelkedésével egy új piaci verseny vette kezdetét a hazai kiskereskedelemben. Azt, hogy 10 év múlva ki tölt be vezető szerepet a piacon, a jelenlegi üzletbővítések és a felújítások döntik majd el. A vevők sokkal igényesebb fogyasztóvá váltak, ezért a SPAR stratégiája az, hogy új áruházak nyitása mellett a viszonylag régen megnyitott áruházait is folyamatosan modernizálja a legkorszerűbb technológiák integrálásával. Bennük sokkal letisztultabb belső dizájnt, elrendezést valósít meg, hogy a fizetőképes vásárlói réteget maga mellett tudhassa", hangsúlyozta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
 
A rekordidő, mindössze 5 hónap alatt megvalósult, 2,5 milliárd forintos tatabányai fejlesztés során az épület főfrontja transzparens, modern homlokzati megjelenést kapott. A beruházás során teljesen megújult a belső tér is: mostantól jól átlátható, modern és esztétikus környezetben, több mint 5.000 négyzetméteren - 1.360 négyzetméter shopterületen és 3.950 négyzetméter eladótérben - válogathatnak a vásárlók a hipermarket több mint 20 ezer terméke között.
Az épület a korábbiakhoz képest jóval energiatakarékosabb: a belső terek teljes egészét kis fogyasztású LED lámpák világítják meg, a szakemberek környezetbarát, szén-dioxidos hűtőközeggel működő kereskedelmi hűtést szereltek be. Rendkívül kényelmes megoldás, hogy lerövidített belső útvonal vezet az eladótérig, ahol a vásárlókat mozgójárdák szállítják a parkoló szintről a shopterülethez, illetve panorámalift is könnyíti a mozgást. A megvalósuló fejlesztéssel az aktuális vevői igényeket szem előtt tartó, innovatív környezetet alakítottak ki, ahol a vásárlás valódi élményt nyújt.
 
Az INTERSPAR áruház új szolgáltatásai közül igazi különlegességnek számít a SPAR to Go étterem, ahol frissen készült meleg ételeket, pizzákat, grillételeket, sülteket, szendvicseket, salátákat és üdítőket vásárolhatnak az áruházba betérők.
 
"A SPAR az idei évben több mint 23 milliárd forintot fordít fejlesztésekre. Ebből új áruházak nyitása mellett a meglévők korszerűsítésére is lehetőség nyílik. Tatabánya és térsége jelentős vásárlóerővel rendelkezik, és a 2000-ben átadott INTERSPAR áruház vásárlóközönsége folyamatosan növekszik. Számukra a legmagasabb színvonalú, modern szolgáltatásokat kínáló környezetet szeretnénk megteremteni, ezért döntöttünk a hipermarket teljes körű felújítása mellett. A július elején indult beruházás meghaladta a 2,5 milliárd forintot, és a korábbi 78 fős munkavállalói létszám 85 főre nőtt" - tette hozzá Maczelka Márk.
 
A Bicske belvárosában, a Kossuth téren található SPAR szupermarketre közel 390 millió forintot fordított a SPAR Magyarország. A kisvárosias jelleg megőrzése mellett az üzlet modern külsőt kapott: a két hónapig tartó beruházás után a szintén november 30-án nyitó áruház megújult, tágasabb eladótérrel, új bútorzattal, új pénztárgépekkel várja a vásárlókat. Az üzlet belső tere a vállalat legújabb arculati koncepciója szerinti kialakítást kapott: új csemegepult-megjelenés fogadja a vevőket, amelyhez a kényelmesebb vásárlást elősegítő, alacsony bútorokkal gazdagodott zöldség-gyümölcs- és pékáru-részlegen keresztül lehet eljutni. Az üzlet újdonsága a friss termékeket kínáló látványpékség és a grillpult. A modernizált áruházban üvegajtós hűtőbútorok és csökkentett fogyasztású LED-lámpák biztosítják az alacsony energiafelhasználást. A megszépült bicskei áruház 28 munkavállalónak kínál biztos megélhetést.
 
marketinginfo.hu


vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
Franchise Börze - Ahol tuti recepteket találhat egy sikeres vállalkozáshoz!
dátum 2018-01-10 idő 13:30

2018. február 1-én újra franchise kiállítást szervez a Magyar Franchise Szövetség.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Turán nyitotta meg legújabb egységét a Stilianos Babauszoda.
dátum 2018-01-18 idő 17:17

2018. Január 15-én a Stilianos Babauszoda Franchise 7. egységeként kezdte működését a Stilianos Babauszoda Tura.

A Franchise Börzén kedvezménnyel lesz megvásárolható a Franchise Vállalkozás című könyv
dátum 2018-01-18 idő 16:35

A franchise iránt érdeklődők számára alapvető ismereteket tartalmazó olvasmány 25% kedvezménnyel lesz kapható a kiállítás helyszínén.

Hatalmas az érdeklődés a 10 év után újra megrendezendő Franchise Börze iránt
dátum 2018-01-17 idő 14:28

A Magyar Franchise Szövetség hiánypótló bemutatkozási lehetőséget nyújtó rendezvénye olyan sikeres, hogy már szinte az összes kiállítói stand foglalt.

Piacvezető robotgép forgalmazásához keres partnereket a Thermomix
dátum 2018-01-17 idő 12:39

A legintelligensebb robotgép immáron Magyarországon is elérhető.

Ezen túl magánszemélyek is hirdethetnek a Duna House honlapján
dátum 2018-01-16 idő 12:20

Március végéig bruttó 1990 forintért árulhat a nagyközönség házat, lakást, ingatlant, 30 napon át a Duna House honlapján.