Hírek, aktualitások

dátum 2017-12-05 idő 09:32

Két üzletét modernizálta a SPAR

Összesen közel 3 milliárd forintból modernizálta a tatabányai INTERSPAR áruházat és a bicskei szupermarketet a SPAR Magyarország írja a marketinginfo.hu.
 
"Az életszínvonal emelkedésével egy új piaci verseny vette kezdetét a hazai kiskereskedelemben. Azt, hogy 10 év múlva ki tölt be vezető szerepet a piacon, a jelenlegi üzletbővítések és a felújítások döntik majd el. A vevők sokkal igényesebb fogyasztóvá váltak, ezért a SPAR stratégiája az, hogy új áruházak nyitása mellett a viszonylag régen megnyitott áruházait is folyamatosan modernizálja a legkorszerűbb technológiák integrálásával. Bennük sokkal letisztultabb belső dizájnt, elrendezést valósít meg, hogy a fizetőképes vásárlói réteget maga mellett tudhassa", hangsúlyozta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
 
A rekordidő, mindössze 5 hónap alatt megvalósult, 2,5 milliárd forintos tatabányai fejlesztés során az épület főfrontja transzparens, modern homlokzati megjelenést kapott. A beruházás során teljesen megújult a belső tér is: mostantól jól átlátható, modern és esztétikus környezetben, több mint 5.000 négyzetméteren - 1.360 négyzetméter shopterületen és 3.950 négyzetméter eladótérben - válogathatnak a vásárlók a hipermarket több mint 20 ezer terméke között.
Az épület a korábbiakhoz képest jóval energiatakarékosabb: a belső terek teljes egészét kis fogyasztású LED lámpák világítják meg, a szakemberek környezetbarát, szén-dioxidos hűtőközeggel működő kereskedelmi hűtést szereltek be. Rendkívül kényelmes megoldás, hogy lerövidített belső útvonal vezet az eladótérig, ahol a vásárlókat mozgójárdák szállítják a parkoló szintről a shopterülethez, illetve panorámalift is könnyíti a mozgást. A megvalósuló fejlesztéssel az aktuális vevői igényeket szem előtt tartó, innovatív környezetet alakítottak ki, ahol a vásárlás valódi élményt nyújt.
 
Az INTERSPAR áruház új szolgáltatásai közül igazi különlegességnek számít a SPAR to Go étterem, ahol frissen készült meleg ételeket, pizzákat, grillételeket, sülteket, szendvicseket, salátákat és üdítőket vásárolhatnak az áruházba betérők.
 
"A SPAR az idei évben több mint 23 milliárd forintot fordít fejlesztésekre. Ebből új áruházak nyitása mellett a meglévők korszerűsítésére is lehetőség nyílik. Tatabánya és térsége jelentős vásárlóerővel rendelkezik, és a 2000-ben átadott INTERSPAR áruház vásárlóközönsége folyamatosan növekszik. Számukra a legmagasabb színvonalú, modern szolgáltatásokat kínáló környezetet szeretnénk megteremteni, ezért döntöttünk a hipermarket teljes körű felújítása mellett. A július elején indult beruházás meghaladta a 2,5 milliárd forintot, és a korábbi 78 fős munkavállalói létszám 85 főre nőtt" - tette hozzá Maczelka Márk.
 
A Bicske belvárosában, a Kossuth téren található SPAR szupermarketre közel 390 millió forintot fordított a SPAR Magyarország. A kisvárosias jelleg megőrzése mellett az üzlet modern külsőt kapott: a két hónapig tartó beruházás után a szintén november 30-án nyitó áruház megújult, tágasabb eladótérrel, új bútorzattal, új pénztárgépekkel várja a vásárlókat. Az üzlet belső tere a vállalat legújabb arculati koncepciója szerinti kialakítást kapott: új csemegepult-megjelenés fogadja a vevőket, amelyhez a kényelmesebb vásárlást elősegítő, alacsony bútorokkal gazdagodott zöldség-gyümölcs- és pékáru-részlegen keresztül lehet eljutni. Az üzlet újdonsága a friss termékeket kínáló látványpékség és a grillpult. A modernizált áruházban üvegajtós hűtőbútorok és csökkentett fogyasztású LED-lámpák biztosítják az alacsony energiafelhasználást. A megszépült bicskei áruház 28 munkavállalónak kínál biztos megélhetést.
 
marketinginfo.hu


vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Tizedik alkalommal Superbrands-díjas a SPAR
dátum 2018-04-24 idő 09:20

A szakemberek mellett a vásárlók is újra bizalmat szavaztak a SPAR Magyarországnak, amelyet sorozatban tizedszerre tartottak érdemesnek a márkaértékelési díjra.

Május végén Moszkva válik a franchise-világ fővárosává
dátum 2018-04-18 idő 11:26

2018. május végén három jelentős nemzetközi esemény is megrendezésre kerül az orosz fővárosban. a THE MOSCOW FRANCHISE EXPO 2018, a THE WORLD FRANCHISE FORUM az Orosz Franchise Szövetség szervezése, és itt tartják meg a Franchise Világtanács (WFC) soron következő ülését is.

A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.

Május 10-én kerül megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség tisztújító közgyűlése
dátum 2018-04-13 idő 12:45

A közgyűlésen Matthias H. Lehner, a Német Franchise Szövetség alelnöke, a Bodystreet alapító-tulajdonosa osztja meg a hálózatfejlesztéssel kapcsolatos nemzetközi tapasztalatait.

Frozen Yoghurt hálózat kínálja értékesítésre az elmúlt 4 év alatt felépített franchise hálózatát
dátum 2018-04-13 idő 10:50

A koncepció öt egysége négy jelentős budapesti bevásárlóközpontban, valamint a budaörsi Korzó Auchan Kereskedelmi Központban is jelen van üzleteivel.